אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ארנון טיברג ישמש כיו"ר משותף של סמל"ת

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
בואו אסביר לכם איך עובדים בסמל"ת
בכל פעם שמדווחים להם שפיאט או אלפא או לנצ'יה מוציאים דגם חדש או משפרים דגם קיים, הם מתכנסים בחשאיות כדי להמציא את התירוץ למה הם לא מביאים את האוטו הזה לארץ. עד עכשיו הצליח להם יפה, 99 אחוז מהמכוניות של קונצרן פיאט לא מגיעות לישראל.
מישהו מבפנים | 22.11.08
4.
מה הם עושים שם בסמל"ת?
כי יבואני רכב הם לא. תמיד כשאני עובר ליד סמל"ת בכניסה לרמת החייל אני תוהה אם זה כיסוי לאיזו שהיא פעילות חשאית, כי פשוט קשה לי להבין איך אפשר להיות יבואן של אחד הקונצרנים הגדולים והמצליחים באירופה, לייצג כמה חברות בת עם מותגים ותדמית חזקים, להחזיק זיכיון לכמה מהמכוניות הקטנות הנמכרות ביותר באירופה - ועדיין למכור כל כך מעט. סמל"ת קברו כל מותג שיש להם ביד. לפחות את קיה לקחו מהם ומתחילים לעשות ממנה משהו נורמלי. הקיצר - בהצלחה ליו"ר החדש ובקשה קטנה - תעבירו את הזכיון של פיאט אלפא ולנצ'יה למישהו שרוצה באמת למכור מכוניות ותתעסקו בטקסטיל. מבטיח לקנות מכם איזה מכנסיים או וילון או וואטאבר...
 | 18.11.08
2.
אולי פיאט תחזור לשוק שלנו?
אולי סוף סוף מגיע לסמל"ת מישהו שמוכן להחזיר את פיאט לשוק הישראלי? יש לחברה הזאת עשרות דגמים מדהימים, חלקם רבי מכר באירופה, אבל אנחנו צרכים להתספק בפונטו עם המנוע הכי חלש, בפנדה הכי פשוטה ובדובלו הכי משעממת. איפה הבראבו? היכן הפונטו החזקות? איפה מנועי הדיזל המצוינים של פיאט? ומה קורה עם המולטיפלה החדשה, הכרומה הענקית וכל השאר?
מישהו | 18.11.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת