8. תנו לי לנהל את פיאט ותראו איך מוכרים מכוניות בישראל חשיבה מיושנת חוסר מעוף , תדמית של סוס מת מה עוד צריך להגיד על חברה זו, יש להם מכוניות טובות וכמה מצויינות , היכן אלפא לאלפיון העליון, היכן לנציה לגברת בכיכר המדינה, זו חלק מהתדמית הרדומה והכבדה, avidrive | 24.11.08 (ל"ת)
7. בואו אסביר לכם איך עובדים בסמל"ת בכל פעם שמדווחים להם שפיאט או אלפא או לנצ'יה מוציאים דגם חדש או משפרים דגם קיים, הם מתכנסים בחשאיות כדי להמציא את התירוץ למה הם לא מביאים את האוטו הזה לארץ. עד עכשיו הצליח להם יפה, 99 אחוז מהמכוניות של קונצרן פיאט לא מגיעות לישראל. מישהו מבפנים | 22.11.08 (ל"ת)
5. מהההה? סמל"ת עוד קיימים? אני רואה על הכבישים יותר יגוארים מפונטו חדשות. חשבתי שסמל"ת נסגרו. | 18.11.08 (ל"ת)
4. מה הם עושים שם בסמל"ת? כי יבואני רכב הם לא. תמיד כשאני עובר ליד סמל"ת בכניסה לרמת החייל אני תוהה אם זה כיסוי לאיזו שהיא פעילות חשאית, כי פשוט קשה לי להבין איך אפשר להיות יבואן של אחד הקונצרנים הגדולים והמצליחים באירופה, לייצג כמה חברות בת עם מותגים ותדמית חזקים, להחזיק זיכיון לכמה מהמכוניות הקטנות הנמכרות ביותר באירופה - ועדיין למכור כל כך מעט. סמל"ת קברו כל מותג שיש להם ביד. לפחות את קיה לקחו מהם ומתחילים לעשות ממנה משהו נורמלי. הקיצר - בהצלחה ליו"ר החדש ובקשה קטנה - תעבירו את הזכיון של פיאט אלפא ולנצ'יה למישהו שרוצה באמת למכור מכוניות ותתעסקו בטקסטיל. מבטיח לקנות מכם איזה מכנסיים או וילון או וואטאבר... | 18.11.08 (ל"ת)
3. ל-2 נראה לך שבישראל (מדינה יונדאי גטס) יסכימו לשלם את מחיר הפונטו עם מנוע חזק? את מחיר הבראבו על שלל מנועיה? את מחיר הפנדה על מגוון מנועיה (בישראל נמכרו רק כמה בודדות 4X4 - בגלל המחיר!), ? נראה לך שיסכימו לקנות את המשפחתית המצויינת של פיאט (הלינאה) בעלת הגיר הידני ?! | 18.11.08 (ל"ת)
2. אולי פיאט תחזור לשוק שלנו? אולי סוף סוף מגיע לסמל"ת מישהו שמוכן להחזיר את פיאט לשוק הישראלי? יש לחברה הזאת עשרות דגמים מדהימים, חלקם רבי מכר באירופה, אבל אנחנו צרכים להתספק בפונטו עם המנוע הכי חלש, בפנדה הכי פשוטה ובדובלו הכי משעממת. איפה הבראבו? היכן הפונטו החזקות? איפה מנועי הדיזל המצוינים של פיאט? ומה קורה עם המולטיפלה החדשה, הכרומה הענקית וכל השאר? מישהו | 18.11.08 (ל"ת)
ארנון טיברג ישמש כיו"ר משותף של סמל"ת
8 תגובות לכתיבת תגובה