אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יוסי מימן: "נמאס לנו לשרוף כסף בשביל לפרנס את הפרסומאים"

43 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

43.
גזל לשמו
מעבר לתעריפי ההפקות המנופחים שהמשרדים גוזלים מהמפרסמים יש רק דבר אחד שמנחה אותם והוא טובת הכיס ולא טובת הלקוח . הקריטריון הראשון שעומד לנגד עינהם היכן לפרסם הוא היכן אפשר לקבל יותר עמלות לצערי גם המדיות משתפות פעולה בדמות חשבוניות מנופחות וזיכויים כפולים ועוד כיד הדמיון הטובה.הגיע הזמן שהמפרסמים הגדולים יתעוררו ויקנו מדיה לבד איש ממולח שידע לעמוד על שלו מול המדיה יכסה את עלות שכרו בענק ואז נראה את כלהחמדנים.
תושה | 25.11.08
42.
איך אומרים? קיבלתם את הבומרנג בחזרה לפרצוף.
דפקתם ביחד עם חברות הפרסום את בעלי העסקים הקטנים ואוטוטו הם לא יוכלו לפרסם באמצעות אימיילים וכדומה. כעת נותרתם לבד מול הענק הזה. ועכשיו, כשהחוק אוטוטו יוצא לדרך הסחיטה תהיה גדולה וקשה יותר. משום שאתם תהיו אמצעי הפרסום העיקרי.
מיינדלבלויינד | 23.11.08
39.
מר מימן שוכח משהו חשוב
גם הרווח של חברות הפרסום, רובו ככולו, הוא מהעמלות הללו! 90% מתקציב הקמפיין הולך בד"כ לקניית המדיה. 10% הנותרים הולכים למשר הפרסום ואיתם הוא בעצם מפיק את הסרט כלומר משלם לקריאייטיב של המשרד, לתקציבאות, למשרד הפקה, לבמאי, לבית פוסט ועוד אינספור בעלי מקצוע שבזכותם נוצרת הפרסומת! מהסכום שנשאר לא בדיוק ניתן לקיים משרד פרסום ולכן עמלת המדיה היא הנתח המרכזי גם של משרדי הפרסום. אני חושב שמי שהערוץ שלו מושתת על משרדי הפרסום לא צריך לירוק לבאר אלא להפך, להגיע לעמק השווה ולאחד כוחות בימים בהם המצב הכלכלי קשה והלקוחות לא מהססים לפרסם.
רועי | 20.11.08
37.
לפי מודל Bass (טכנולוגיות עילית) יעילות הפירסום בתיקשורת הוא לא יותר מ10%
ורוב הפירסום נעשה מפה לאוזן כלומר, פירסום ברדיו, טלביזיה, עיתון. מסקנה, יש חוסר יעילות מובנית (ביזבוז כספים אדיר) לעומת התועלת. המסקנה; המפרסמים צריכים לשאוף למזער עלויות בכל דרך, ומנגד הטלביזיה צריכה לצמצם הוצאות כדי לשרוד. דבר נוסף: בין אם הוא פופולרי או לא (רייטינג), ערוץ 1 הוא הערוץ האיכותי ביותר אם מסתכלים על עלות תועלת, מה גם שהוא מתפקד כמעט ללא פירסומות וזה ממש פלא.
ג'ימי | 20.11.08
32.
אתה הסיכוי האחרון מימן
הגב' דאבוש הייתה הראשונה להיישיר מבט בעיני הסכנה, ופתחה את תיבת השרצים הזו. ללא פחד. מר שטרום היה השני, שלמרות לחצים רבים חקר וחפר, וחיבר דו"ח אמיתי ונוקב. ללא פחד. עכשיו נשארת רק אתה מר מימן, אתה בעל הבית, ורק אתה יכול לעמוד בפני האיומים של משרדי הפרסום על אמצעי המדיה, פן יפסיקו לפרסם בו את כספי המפרסמים לפרק זמן כלשהוא, שיהרוס את העמידה ביעדים של אותה שנה. אם אתה תחליט לעמוד בפני שילוח וחבורתו, אנחנו ניישר קו, ונצדיע לך. אבנר.
פו הדוב | 20.11.08
27.
ל-8
אתה מבלבל בשכל להוסיף עוד 100 שח בדמי מנוי כדי לקבל ערוץ ללא פרסומות זה ערוץ אגרה אני עבדתי בYES וכאמור יש שם ערוצים ללא פרסומות אתה רק מעלה בשקל את הדמי מנוי הלקוחות עוזבים אז אתה מדבר על 100 שח רוב הצופים מעדיפים לשלם פחות ולראות גם פחות איכות כלומר יש לך את הערוץ הראשון, איכות נמוכה ובלי פרסומות צפיה מהנה
שלומי | 20.11.08
22.
יוסי מימן תוריד ללקוח את המחיר משרד הפרסום לא יפסיד את הלקוח ערוץ 10 הוא טוב
חובה היום לכל לקוח להכנס לערוץ 10 היום גם הלקוח רוצה תוצאות עם אתה תוריד ללקוח את המחיר הוא ידרוש ממשרד הפרסום לפרסם בערוץ 10 היום במשבר צריך הרבה הרבה פרסום ואצלך יהיה בזול קדימה תאמין במוצר שלך ועל תתנצל יש לך את הסחורה הכי טובה בשוק אפילו עם אתה מקום 2 זה מכובד כאשר גם לא מפרגנים לכם קדימה בהצלחה
אחד שמבין | 19.11.08
21.
שידע לעשות ערוץ נורמלי אז יפסיק להתבכיין
מעניין שמי ש בוכה זה מי שעושה ערוץ עלוב חסר רייטינג עם תוכניות עלובות ויקרות . לשלם הון על כדורגל עלוב זה בסדר ,אבל לשלם למי שבזכותו הוא חי זה לא . אם היה יודע כמה קשה לשכנע מפרסמים לפרסם בערוץ העלוב וחסר הרייטניג שלו היה מבין שגם העמלות הקיימות לא שוות את המאמץ (מענין שערוץ 2 ובמיוחד קשת לא בוכים כי הם יודעים לעשות טלוויזיה) אז שלא ישלם ולא יפרסמו אצלו ונראה כמה זמן יחזיק את הערוץ עד שיפשוט את הרגל.
מבין ענין | 19.11.08
13.
כל הכבוד יוסי
יוסי מימן בן אדם ישר והגון, ופטריוט שאכפת לו מהמדינה יותר מאלף פרסומאים עלובים. צודק. העם איתך. וחוץ מזה , הפרסומות המשעממות והצפויות שמשרדי הפרסום מפיקים-נינט מסתפרת ומחליפה בגדים(ואו איזה מגניב, כולנו בנות 12), לא שוות את הנייר שעליו נחתם ההסכם. יאללה, תתקדמו כבר פרסומאים שמרנים ועייפים. אולי צריך לחשוב ברצינות על דברי מגיב 3
רונן | 19.11.08
12.
הפרסומאים-עלוקות על אמצעי התקשורת ועל תקציבי הפרסום.. מי שעיניו בראשו מייצר את פרסומותיו בעצמו
ןלא נכנע לתביעותיהן המוגזמות. מה הם עושים בסה"כ, קצת גרפיקה וסיסמאות שדופות? הגיע הזמן שגם שאר אמצעי התקשורת יאמצו את מדיניות מימן-אל חשש גם בעמלה של 20 אחוז יתקיימו חברות הפרסום, עבור מי שמעוניין בשירותיהן.
מימן צודק | 19.11.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת