אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פרידן על הסערה שעורר יוסי מימן: הנתונים שהציג הם עיוות וסילוף העובדות

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
ל8 כבר עשיתי את מה שהצעת עם שתי עובדות מתוך 170 ומכרתי את כל הפריטים
ותאמינו לי נשאר לי כסף לקנות להם מכוניות בלא מעט כסף ולא לתת בכל שנה מכונית לאשה או גבר שאני לא מכיר או לבוש ואפילו אוכל תעשו חשבון טוב טוב סך משרד עם שני עובדים או עובדות תקנו שטחי פרסום אודקות שידור מהמקור
יבואן לא קטן  | 22.11.08
8.
זה מתחיל ב40 אחוז וניגמר ב70 אחוז מתנות לדוגמניות מכוניות למשחקים ועוד ועוד
אתה יושב מול הטלויזיה בערוץ 10 ןלא רואה את המפעל שלך אתה שואל למה והם משרדי הפרסום עונים לא שווה אבל אני רואה ורוצה תנו ל3 עובדים והם יעשו לכם את העבודה אישית וצמודה ובירן היקר שידוע בזכותנו לך פרסם בשוק הכרמל ב70 אחוז
מפרסם ותיק והרבה | 22.11.08
6.
הבעיה היא במודל
זה נוח מאד לאנשי משרדי הפרסום לרכז את הוויכוח סביב גובה עמלות בעוד שהוויכוח האמיתי צריך להיות סביב קיומן. משרד פרסום אמור לקנות מדיה עבור הלקוח שלו בכספו הוא משתמש במקום בו התמורה הפרסומית בעבור אותו לקוח תהיה הגבוהה ביותר. עמלת היתר כשיקול אצל משרד הפרסום היכן לשים את הכסף היא עוול שמשרד הפרסום עושה כלפיי הלקוח שלו.
רענן | 21.11.08
4.
המפרסמים הגדולים אשמים....
אותי לימדו ש"אם נותנים לך תיקח ...." המפרסמים ריכזו את רוב התקציבים שלהם במספר מצומצם של משרדי פרסום ואח"כ מתלוננים ....... חשבתם פעם שאולי כדאי לייצר שוק תחרותי והוגן עדיף כ-20 משרדי פרסום בינוניים עלפני 3 מגה משרדים שמרכזים 70% מהתקציבים. ולא הזכרנו את אותם משרדים סופר מוכשרים ועצמאיים שיתנו לכם רמת שירות ומחיר פי אלף ....... תחשבו על זה !
שי | 20.11.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת