אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בבנק הפועלים מעריכים: המערכת תשוב לפעול עד מחר בבוקר

75 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

70.
בנק הפועלים
תבדקו בבקשה האם בנק הפועלים לא קרס, זה לא יכול להיות תקלה במחשב כל כך הרבה זמן, זה שהסניפים פתוחים זה לא נותן כלום ללקוחות וזה טוב רק בשביל לקבל מזומנים, אבל לא לתת, וגם זה טוב להרגיע את הלקוחות שהסניפים פתוחים והכל בסדר, גם על העובדים שלהם עובדים.
מושון | 24.11.08
69.
קשקוש מקושקש
כל מי שסחר במשך שנים דרך האינטרנט בבנק ובעיקר בבורסה בארה"ב נאלץ לבלוע צפרדעים והפסדים כואבים בשל מחדלי המערכת הממוחשבת בבנק הפועלים. התגובה לתלונות שהוגשו בנושא להנהלת בנק הפועלים זכו להכחשה גורפת ו/או להצעה של פיצוי בגובה 25 $ על הפסד של 5000 $... מי שמשלה את עצמו שעכשיו המצב ישתפר איננו יודע על מה הוא מדבר משום שמדובר במערכת מיחשוב שנבנתה טלאי אחר טלאי מבלי לערוך לה מיבחני קבלה
אלי סיון | 24.11.08
61.
אכן "תקלה" של "יום דין" לבנק הפועלים - והחשוב ללמוד ולהפיק לקחים
אינני לקוח של בנק הפועלים ואינני עובד של בנק הפועלים אבל כאשר מתרחשת תקלה כבדה ביותר "כל העולם" מתגייס למצוא את הפתרון. אינני יודע את מהות התקלה - האם היא במערך המחשבים (מחשב דיסקים ותקשורת) או במערכי התוכנה "הרצות על המחשב" ובסיסי הנתונים של הבנק. היו בטוחים שבבנק הפועלים ובחברת י.ב.מ פועלים אכן נמרצות לתיקון התקלה. החשוב הוא ללמוד מהתקלה על מנת למנוע הישנותה באלפי מערכי מחשבים בארץ ובעולם. לבנק הפועלים ישנה בעיה קשה של תדמית וכיצד לפצות לקוחות על נזקים שנוצרו.
יצחק | 24.11.08
60.
בנק הפועלים - הגדול מכולם
כמצב העניינים היה טוב, מי כבר זוכר - אבל רק לפני שנה וחצי השמיים היו הגבול של פנה"פ, הם היו הראשונים בכל (גודל, שומן, שווי, בונוסים, הרבה אוויר נפוח, המון התפאריות וכו') , אבל כשהדברים מתחילים לחרוק, ולרדת, ולהפסיד - הס מלומר בקול - גם בפאשלות אתם הגדולים ביותר, וואלה מה זה גדולים ענקיים. . לא יודע מה קרה למחשב שלהם, אולי ניסו בבנק להאכיל גם אותו מקצת מהאגחי"ם הרעילים שעוד נשארו להם, אבל בניגוד לציבור המחשב לא פרייר - הקיא להם הכל חזרה ובנוסף גם כיבה את האור והלך לישון.
גיל | 24.11.08
58.
שלא יעבדו עליכם
רציתי לתת הוראת מכירה בני"ע בנאסדק התקשרתי מ 4 למוקד עד שאנו לי אחרי ניתוקים רבים ה 4:24 חיברו אותי לסניף אחרי 4 ד' ענתה רחל מהנהלת המח' שכבר דיברתי איתה לפני כמה ימים . ביקשתי לבצע הוראות מכירה ואפילו שאלתי אותה מה יהיה אחרי 6 וחצי היא צעקה למישהו בחדר איך נותנים הוראת מכירה ניסתה להעביר אותי כמובן שנותק הקו. לא חזרו אלי התקשרתי למוקד כמה פעמים בלי הצלחה בינתיים המניה כמובן עלתה ונפלה שוב ואני הפסדתי הרבה כסף מי יפצה אותי. שום דבר לא עובד הסניפים מושבתים אין מוקד שמתפקד כמו שצריך הם מודים !!!!!!! שהתקלה לא תוקנה הבנק מתנהל באופן שערוריתי יוצא בהכרזות לפני שזה קורה ההנהלה עסוקה בלוודא שכותבים עליהם בקטנה ולא מתחיל מבול של צעקות כלי התקשרות אנמים ואני מפסיד כסף מפצים אותי על משהו שאין לי יכולת לבצע בפועל איזה פועלות בדיוק אני יכול לבצע שאין מחשבים. הבנק הזה בהתנהלות שלו מפחיד אותיאני עוזב איך שה"תקלה" תתוקן ולמי הוא מודה למי שעדיין לא תיקן זה לא מנהל שהייתי שם בראש הפירמדה שאחראי לכסף שלי פזיז , יהיר ולא רציני.
אריק | 24.11.08
51.
פיצוי
תקלה כזאת הייתה יכולה לקרות לכל בנק, לכן לא צריך לרוץ ולעבור בנק אבל בנק הפועלים צריך להתעשת ולהבין שהוא צריך להביא ללקוחותיו פיצו הרבה יותר הוגן מפטור עמלות של יומיים. שהלקוחות מאחרים בתשלומים אז הבנק יודע לדרוש כעת שהבנק לא עומד בתנאים הוא צריך לדעת לפצות!
גיא | 24.11.08
43.
נא להירגע
לא מדובר במשבר נזילות ולא בטיח.. כמו כן לא נמחקו הנתונים וכל מי שבמינוס עדיין במינוס.. :)מקורות סיפרו לי שאירעה תקלה בבסיס הנתונים במחשב המרכזי שאכן תוקנה אך ההשלכות של עיבודי הנתונים הליליים שנעצרו וחלקם עדיין לא הושלמו, הם הגורם לעיכובים בחידוש השירות.. נא להתאזר בסבלנות, הכל יהיה בסדר.
X | 24.11.08
32.
אתם תשלמו על הבזיון הזה.
תקלות קורות.אבל אתם לא טיפלתם כראוי בתקלה הזו.בכל הפורומים רצות שמועות ואתם לא מרגיעים ולא מעדכנים כראוי.אני מכירה כמה לקוחות שביום שאפשר היהיה סגרו את החשבון בבנק.כמוני היהיו הרבה לקוחות ולא תבינו למה.ניגרם נזק גדול ואתם מדברים על החזר עמלות בפעולות שאי אפשר לבצע?זו בדיחה עצובה.אתם תשלמועל כך בזה שהרבה לקוחת יעזבו.
גלית | 24.11.08
31.
ל-16 : איזו חריגה? לא היו תנועות מיום ו' ולכן אין חריגה. אם רצית להפקיד היום או אתמול
יכולתה להיכנס לסניף ולהפקיד הפעולה תרשם בחשבונך עם ערך של היום בו נתת את הצ'ק / כסף לפקיד. איך חזרה משכנתא אם אין פעילות בין המחשבים. הבנקים האחרים יודעים על התקלה ולא מזרימים חיובים. גם אם "תענש" בבנק אחר נראה לי שהפועלים יפצו. ואם זה אצלם ממילא לא יחייבו בדבר. דוקא נראה לי שמאוד מעניין אותם הלקוחות ויעשו הכל כדי שלא נפגע ונפסיד שקל. נחיה ונראה.
עמית | 24.11.08
29.
אם לנו אין כסף לתת לבנק הוא לא כלכך סבלני למה שאנחנו נהיה סבלניים איתו
נמאס לי כבר מכל המערכות האלה, הלוואי והמחשב המרכזי יפול לגמרי, ומה העמלות האלה, מה קרה נגמר לבנק הכסף? תתבישו לכם ככה לגנוב את העם כל המילארדים שאתם מרווחים כל רבעון לא מספקים לכם, מה בסה"כ אתם עושים לוקחים לנו את הכסף ומשקיעים אותו בבורסה ואלוהים יודע איפו, תגידו תודה שהכסף שלנו אצלכם בבנקים בארה"ב אפילו לא לוקחים עמלה, כי ידוע שבכסף של הלקוחות השקעות וכו'.. היתה אמורה להיות ביקורת על העמלות - בסוף נדפקנו איזה ביקורת ואיזה נעלים רק יותר עמלות מכל הכיוונים. אני בעד לעזוב את הבנק ולהצביע ברגלים - אולי ככה באמת יתיחסו אלינו ברצינות ויהיה משקל להבטחות של הבנק. אם חשוב לכם כל כך שהלקוח יהיה שבע רצון אז תורידו את העמלות בחצי. ודרך אגב התקלה עוד לא תוקנה - פשוט מושכים עוד זמן... אז למנכ"ל הבנק ה"יקר"- לא עשו אותנו באצבע ואנחנו לא מטומטמים אז אל תזלזלו באינטילגנציה שלנו.
איילת | 24.11.08
28.
בנה"פ
צבי זיו ודמיך אתם צריכים להתבייש לכם עם משכורות בונוסים אופציות וכל מיני הטבות שונות ומשונות שאתם לוקחים לעצמכם בסדרי גודל שלא נתפסים ושבחברה מתוקנת לא ייתכנו)והמפקח על הבנקים רק מעודד אותכם לכך יותר ויותר כי כל מי שעובד שם יודע שלאחר מכן הוא יעבוד אצלכם כאזרח קטן שמכספו אתם נהנים אני רק מקווה שזה לא כיסוי לכך שאת הכספים שלנו איבדתם בעוד כל מיני הרפתקאות פיננסיות דוגמת השקעותיכם בסאב פריים באמריקה ועכשיו אתם מרדימים אותנו ב"תקלות" למיניהם על מנת שיהיה לכם מספיק זמן להחביא את שצריך להחביא מעיני הציבור.
ראובן | 24.11.08
27.
אנחנו לא טפשים
בנק הפועלים חושב שלקוחותיו טפשים יש תקלה - ניחא הכל מושבת כבר יומיים - ניחא אבל למה לזלזל ולעלוב בלקוחות: - איגרת מטופשת מהמנכל מר צבי זיו טוענת שהתקלה אותרה ותוקנה בלילה נכון לעכשיו 15:30 יום שני הכל עדיין מושבת - אנשי יחסי ציבור שעובדים שעות נוספות בטוקבקים המתלווים לידיעות בעיתונים השונים וכותבים תגובות מדומות בשם לקוחות מדומים המרוצים מכך שמתאפשר להם לבצע פעולות בני"ע בפועל מוקד *2407 לא יכול לבצע דבר ומפנה לסניף בסניף (שלי נצא בתל אביב) הפקידים גם טוענים שלא ניתן לבצע עסקאות בני"ע ללא המחשב - ומגדיל לעשות מנכל הבנק בהבטיחו פטור מעמלות ליומייים הללו שבהם במילא אף אחד לא יכול לבצע אף פעולה ומבלי להתייחס לנזק הכבד שנגרם ללקוחות הבנק הפעילים בשוק ההון אבסורד בתאטרון טרגי-קומי וקולו של בנק ישראל אפילו לא מצייץ לכל עורך דין המעונין להמשיך תהליך משפטי יש בידי הקלטות שלי עם עובדי הבנק
 | 24.11.08
26.
כבר הייתה תקלה כזו בסניף הקרייה בתל אביב - אמרו לי שלא יחייבו אותי אבל חייבו.
באתי לעשות הפקדה במעטפת שירות, אולם הכספומט לא עבד, אז ניגשתי אל הפקידה והיא אמרה לי שלא יחייבו אותי ושרק לעכשיו זה יראה כאילו זה עלה 6.5 שקלים אולם בסוף החודש יזכו אותי - עד היום לא זיכו ולא כלום. לכל הלקוחות - תבדקו טוב טוב שאכן מזכים אתכם, כי זו שיטה טובה לעשות עלינו כסף.
הילה | 24.11.08
23.
חובבנות לשמה - והכי מצחיק שבכל מקום כתוב שלהיות ראשון זה מחייב...
בנק הפועלים הוא נכס אסטרטגי במדינת ישראל. שיתוקו משמעותה שיתוקה הכלכלי של מדינת ישראל. אינני מצליח להבין איך יכול להיות שמחשב הבנק נופל וגם אחרי יומיים, לא מצליחים להפעיל אותו מחדש (למרות שהמנכ"ל בחוצפתו מתרברב במכתב אישי ללקוחות - שזה הדבר היחיד שעובד באתר הבנק - שהתקלה תוקנה, מודה לנו על סבלנותינו ומבטיח לפצות אותנו בכמה אגורות כזיכוי עמלות ). לא נתפס איך יכול להיות שחמש דקות אחרי נפילת המחשב לא מתעורר הגיבוי ומתחיל לעבוד. אני קורא למפקח על הבנקים שיעשה את תפקידו (לא כמו בארוע העמלות האומלל) ויפעל לקביעת תקן ישראל ברור לסטנדרט גיבוי והתאוששות למערכות הבנקים בישראל. בנוסף, עליו לקבוע שפעמיים בשנה כל בנק מתרגל נפילה והתאוששות טכנית. חוצמזה עליו לזמן את ראשי בנק הפועלים לשימוע ולדרוש מהם שיסבירו איך השערורייה הזו קרתה. מומלץ גם להטיל עליהם קנס ראוי. אני באופן אישי לא מתכוון להשאר לקוח של הבנק הזה אחרי שהוכיח את עליבותו הניהולית הבלתי נתפסת ביומיים האחרונים. להשאיר את הכסף לניהול השרלטנים מבנק הפועלים זה סיכון לא מחושב.
אריק | 24.11.08
21.
השעה 17:05 - התקלה לא נפתרה בכלל. חברים יקרים, משהו פה נשמע ונראה "פישי"...
כל הסיפור נשמע מאד תמוה ומוזר. ככה מנהלים בנק בישראל? באופן אישי נראה לי שמתחבא כאן סיפור גדול יותר, ואני בטוח שכל הכתבים הבכירים בארץ כבר חוקרים את העניין (כולל אילנה דיין?). תתכוננו לכותרות של יום שישי בבוקר. למה בדיוק אני מתכוון? אני באמת לא צריך להגיד לכם, אתם כבר בטח מנחשים...
ג'ון | 24.11.08
7.
הנהלה יקרה התגובה שלכם פשוט מבישה
בושה וחרפה תקלה שמשביתה יומיים מסחר בבנק. התקלה עדיין לא תוקנה ופה מדברים על עמלה,מה עם הפקודות מכירה שלא ניתן להשיג את הבנק גם לא בטלפון. זאת לא פעם ראשונה שתקלות מסוג זה קורות בבנק ותודה למנכל על "הצופר" שהוא נותן ללקוחות אין לי ספק שהמשכורת שלו לא תפגע. הנהלה יקרה התגובה שלכם פשוט מבישה.
ח | 24.11.08
6.
אמת רבותי
התקלות עדיין לא תוקנו,המערכת אינה עובדת, לא ניתן למשוך בכספומט, אין שירותים מקוונים ואין אפשרות להיכנס לחשבון דרך האינטרנט. זה לא נקרא שהמערכת תוקנה אז בבקשה נא לדווח אמת ורק אמת. ובעניין הפיצוי - ומה עם ימי הערך? ומה עם הריבית על פקדונות שהיו אמורים להיכנס אתמול ויכנסו רק לאחר הורדת הריבית? הנהלה יקרה - לתקלה יש היבטים נוספים מעבר לעמלות. נא לתת גם לכך פתרון.
a | 24.11.08
3.
בושה וחרפה מחשב אחד שאחראי על כל כך הרבה תהליכים ?? אפה DRP אפה CLUSTERS
חברים מדובר בשערוריה ממדרגה ראשונה , מערכת כל כך קריטית שמפסיקה שרותים של כל הבנק ??? זה מוטרף יש את כל הטכנולוגיות היום שדבר כזה לא יקרה !! אני יכול להבין קריבה של מערכות כללית בגלל מלחמה או הפצצה כללית של עיר אבל נפילה רגילה של מחשב ?? אני עובר לבנק אחר ! כי ביום הדין [שמתקרב אלינו בצעדי ענק ] שיבואו עשרות אלפי אנשים למשוך את כספם ,אני מעריך שהמערכת לא תשרוד
יוני | 24.11.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת