26. ל 17+19 אני לא יודע על איזה אמינות אתם מדברים היה לי סקודה וגם היה לה מלא מלא בעיות המנוע שלה עדיו ורגיש מאשר פולקסווגן בעיות בקרבוראטור והכי גרוע זה שהגיר דפוק אז תאמינו או לא אין כמו גרמני נקודה פולו | 19.01.09 (ל"ת)
23. ראיתי היום אחת כזו על הכביש. העיצוב אמנם לא מפיל מהכסא אבל הפרופורציות שלה הרבה יותר מרשימות משל הפאסאט הרגילה. נראית רחבה ונמוכה, סך הכל רכב די מרשים. לא מתאים לו הסמל של VW, היו צריכים לעשות כזו אאודי A4 או A6 ואז היו אולי מוצאים שוק. ריקי | 27.11.08 (ל"ת)
19. ל 18 זהו שלא. הסקודות מקבלות את הלואו טק. הפולקסווגן היא עם מנוע 2000 דיזל שסובל מבעיות והסקודה עם 1900 שאין לו תקלות. והרשימה ארוכה. | 25.11.08 (ל"ת)
17. איכותית ? בכל העולם החברה הזאת נמצאת במקום גרוע עד גרוע מאד בבדיקת איכות ברכבים, וזאת שנה אחרי שנה. ב BBC בתוכנית רכב זרקו את הסמל הידוע WW לאסלה והורידו עליו את המים. רק כאן בישראל - בגלל המחיר המוגזם - המותג הזה נחשב לאיכותי.. בעיות חשמל, חלונות נופלים בדלתות, טורבו עדין,, משאבות מים קצרות חיים, ABS קפריזי, ומה לא ? מנסיון בצי רכב (משטרה) הסקודה הרבה הרבה יותר אמינה גם אחרי 450 אלף קילומטרים, מפאסאט חדשה. ירמי | 25.11.08 (ל"ת)
15. רכב יפה ואמין אני מרוצה מהפאסט שלי וזה מתאים לי לא כולם מחפשים פלצנות וכן היא לא זולה אבל היא איכותית ליעד | 25.11.08 (ל"ת)
14. ל-13, וגם הבעלים פורשה גולשת לשטח שלהם מלמעלה עם הקאיין והפאנאמרה. ומלמטה מתחילה לנגוס בפולקסווגן סקודה שאת הסופרב שלה הם לא הצליחו לחנוק. בקיצור - פולקסווגן תקועה בין הפטיש לסדן. היא התרחקה לפני שנים רבות משוק המכוניות הפשוטות והאמינות שבנה אותה ולא מצליחה לפרוץ את תקרת הזכוכית שמעליה נמצאים מותגי היוקרה כולל מותג אאודי שלה עצמה. אז מה עושים? מוציאים עוד רכב לא קשור כמו הפאסאט הזאת ומקווים לטוב. לפחות יהיה לסוכנים באולמות המכירה על מה להסתכל כדי להעביר את הזמן... | 25.11.08 (ל"ת)
13. צ'מפיון בבעיית מיתוג פולקסווגן ואאודי העולמיות התחילו לדרוך זו לזו על האצבעות. פעם אאודי היה מנהלים ופולקסווגן היה עממי. בהחלט יש בעיית מיתוג בחו"ל שזולגת גם לשוק המקומי. אישימוטו | 25.11.08 (ל"ת)
11. יפה יפה אבל... מיתון מיתון. בשנה הקרובה מכירות מכוניות היוקרה בישראל יעצרו קניפל | 24.11.08 (ל"ת)
10. זו בדיוק הבעיה אם הפסאט היתה נקראת בשם אחר היא כן היתה מצליחה. חיצונית היא יותר דומה לפולקסווגן פייטון ממה שהיא דומה לפסאט. למרצדס היה שכל-הם לא קראו לה אי קלאס קופה אלא מיתגו את הCLS כאוטו אחר. עובדתית, זה הצליח. מומו | 24.11.08 (ל"ת)
9. אין מה להשוות עם המרצדס CLS. לא רק בגלל המותג, גם בגלל העיצוב. אם היו מוציאים את הפאסאט החדשה עם עיצוב חיצוני כזה זה לא היה יוצא דופן כלכך. אבל המרצדס נראית כמו משהו לא מהעולם הזה. ואגב, כל הכבוד על תוספת הוידאו לכתבה. זה מוסיף הרבה | 24.11.08 (ל"ת)
6. דווקא בזמן משבר כלכלי עולמי הם מנסים למתג את עצמם כחברת פאר? לא הכי חכמים שבעולם. וגם האוטו נראה פצצה יחסית למשפחתית גדולה אבל זה עדיין לא "זה". | 24.11.08 (ל"ת)
4. מה זה חבל שהיא לא פולקסווגן הם מייצרים הרבה מכוניות. רק במדינה כמו ישראל חושבים שזה לא מותג. פייטון | 24.11.08 (ל"ת)
1. אחלה וידאו. נראה כמו אייטם בתכנית רכב שחבל שאין בטלויזיה. והאוטו? סתם עוד פאסאט. הוידאו מראה יותר טוב מתמונות היחצנות של היצרן כמה שהשינוי בעיצוב לא מפיל מהכסא אלא סתם מעדן קצת את הפאסאט הרגילה שמעוצבת לא רע בעצמה. | 24.11.08 (ל"ת)
נסיעת מבחן לפאסאט CC: איכותית, יפה אבל עדיין פולקסווגן
26 תגובות לכתיבת תגובה