8. ל-1 אם נסיעה בשאטל לוקחת 9 דקות אז הלוך וחזור זה 18 דקות. 4 שאטלים במחזור של 18 דקות אומר אחד כל ארבע וחצי דקות. עדיין מעט מדי? ישראל | 03.12.08 (ל"ת)
6. מי קובע את מסלולי הקווים בארץ? למה (תגובה 2) אין קווים הגיוניים והכרחיים? אגד /דן לא רוצים? יבואו מוניות השירות! | 01.12.08 (ל"ת)
5. סוף סוף...עד שנופל האסימון. אם היו עושים שביל של עיזים זה גם היה עוזר לא ייאמן כבר 5 שנים מתנהל ויכוח באחריות מי קו התפר המשונה בין בני ברק ר"ג ות"א ברמת החייל נבנה איזור תעשייה ללא דרכי גישה תעבורתיים - רכבת . כבישי מוצא ויציאה שינקזו 5 שאטלים של הסעה זה הפיתרון החכם.... אפילו שביל עיזים מתחנת בני ברק למרחק 350 מטר לרמת החייל היתה פותרת חצי מהבעיה רוני | 01.12.08 (ל"ת)
4. כל הכבוד לרכבת מדובר בשירות חשוב. ואם אגד ודן לא מרימות את הכפפה, טוב מאוד שהבינו ברכבת שמדובר בשירות שיביא אנשים להשתמש בשירותיה של הרכבת ולא להגיע ברכב יוסי | 01.12.08 (ל"ת)
2. יפה מאוד! וסוף סוף - עכשיו תחברו גם את תחנת רכבת השלום... רק במדינה שלנו חברות האוטובוסים עושות דווקא לרכבת ואנחנו האזרחים מקבלים שירות דפוק. הגיע הזמן שמישהו יעקוף את חברות האוטובוסים ויציע שירות תחבורה ציבורית מתחנות הרכבת אל מרכזי הערים. הדוגמה הכי מעצבנת זה תחנת רכבת השלום (עזריאלי): מהתחנה יש בסך הכול 3 קווים (23 ו-63 ו-54) שמגיעים פעם בחצי שעה כל אחד. כאשר אף אחד מהם לא נכנס דרך רחוב קפלן (שזה הרחוב עצמו של הרכבת) לתל אביב. שלושת הקווים האלו הם קווים שקיימים כבר 30 שנה. מאז הקמת התחנה, לא הוסיפו שום קווים שם. זה ממש ביזיון שצריך לתקן ע"י הוספת קווים שיופעלו ע"י הרכבת או כול גורם אחר. ככה שחברות האוטובוסים יבינו שאת המלחמות שלהם לא צריך לנהל על גם האזרחים. | 30.11.08 (ל"ת)
1. מעט מדי! נראה לכם ש להמתין לשאטל 15 דקות + נסיעה 9 דקות + המתנה לרכבת + איחורים + מתחנת הרכבת לבית משתלם יותר מלנסוע עוד 20 דקות בפקק??? שאטל כל 5 דקות ! או סתם גשר על הירקון (בקו אווירי זה כלום) | 30.11.08 (ל"ת)
חדש מהבוקר: שאטלים בין תחנת הרכבת בבני ברק לקרית עתידים
8 תגובות לכתיבת תגובה