14. מת כבר לראות אחד משופר עם מיגונים והגבהה סבירה אולי אקנה לי כזה מת כבר לראות אחד משופר עם מיגונים והגבהה סבירה אולי אקנה לי כזה, אם לא קטן מידי למי שיש לו מימדים מעל לממוצע. צחי | 17.05.09 (ל"ת)
12. נמתין בסבלנת כמו בויטארה המקורי-הבעלים הראשונים תהיה איזה צפון תל אביבית. ואז אנשים נורמאלים יקנו אותו בכלום כסף חן | 09.12.08 (ל"ת)
10. טעות סוזוקי יצרה פעם מכוניות שטח שדרשו מיומנות נהיגה. בלי אלקטרוניקה-אם ידעת איך לנהוג, היית יכול לעבור את המכשול. היום? כל אחד יכול לכוון הגה וליסוע. אפשר רק להתגעגע לסמוראי עם נעילה אחורית והגבהה. בוקי | 09.12.08 (ל"ת)
9. הג'ימני הבא זה כבר ידוע-הוא יהיה כמו הטיריוס. אוטו לכביש בלבד. בלי הילוכי כוח ובלי שום יותרות שטח. אם בסוזוקי נפלה שלהבת מה יגידו ארזי הקיר? מכשיר תנועה | 09.12.08 (ל"ת)
8. הארוכה לא טובה היתה לנו. מנוע חלש, מרווח גחון קטן ותא נוסעים עם ארגונומיקה לרויה. סוזוקי פתרו את בעיית הכוח אבל נראה שתא הנוסעים נותר אותו דב הסמוראי | 09.12.08 (ל"ת)
6. טעות של מכשירי תנועה היבואן אומר שעד היום לא היתה תקינה אבל זה לא מדויק. יש תקינה ועוד איך. גם לג'ימיני עם גג פתוח. הויטארה יכלה להגיע לישראל עם מנוע דיזל 1.9 וגיר ידני או עם מנוע בנזין וגיר ידני-ואז גם לא היו בעיות סחיבה. והלקוחות של הגרנד הקצר דווקא אוהבים שטח וכן היו לוקחים ידני בכיף. | 09.12.08 (ל"ת)
4. עדיין הרבה כסף ויטארה הישנה עלתה כמו משפחתית וזה היה סוד הקסם שלה. זאת עולה 30 אלף יותר ממזדה שלוש | 08.12.08 (ל"ת)
סוזוקי גרנד ויטארה: קטן, קשוח ונראה מצוין
14 תגובות לכתיבת תגובה