18. עמדת טעינה לדוגמא אולי יש,אבל אף מכונית חשמלית! כנראה שמדובר בחזרה מצערת של "המצאת החשמל מבית מרידור ז"ל" | 11.12.08 (ל"ת)
17. ומה לגבי גניבת כבלי הטעינה? זה יהיה מאוד קל לגנוב את הכבלים בזמן הטעינה, ובלי כבלים - הרכב יהיה תקוע. ויהיו כאלה שיעשו מליונים על מכירת כבלים לכאלה שגנבו מהם (מן הסתם אותם אלה שגנבו) איך בטר-פלייס מתכוונת להתמודד עם הסוגיה הזו? את זה אף אחד לא חשב לשאול? מישו | 09.12.08 (ל"ת)
16. לא ריאלי יותר מדי שאלות עולות. מה עם המיחזור. איפה המכוניות עצמן. וכמו ששאלו בסרט-מה אם בעולם לא יאמצו את התקן של בטר פליס לתקע?? חשמלטור | 09.12.08 (ל"ת)
15. time share cars this is the first step to a future where a car will not be personal in town. you will have a card and you will drive a car as much as you need and leave it near the next chrger. proper behaviour will be amust as the company operating will know who opened the car. i se it as the best and maybe only way to get this project very fast to a top success story. Man will have to look for another items to show off with. maybe bicycle CHAI | 09.12.08 (ל"ת)
14. תשובה ל-9 - לגבי המצברים יש היום לפחות 6 חברות בעולם שעובדות על מצברים מסוג חדש (Ultra Capasitors) שיהיו הרבה יותר קלים, ייטענו במהירות ואורך החיים שלהם יהיה כמעט אינסופי. אחת הדוגמאות היא EESTOR (תעשו חיפוש בגוגל). להערכתי תוך שלוש שנים יהיו מצברים כאלה בייצור המוני - מה שיגרום למכונית חשמלית להיות הרבה יותר כלכלית והרבה פחות מזהמת. אודי | 09.12.08 (ל"ת)
13. נכון להיום - אין אף מכונית חשמלית בישראל !!! אין תקן לאף רכב חשמלי. ייתכן וזה גם בגלל בטר פלייס שדורשת שכל רכב חשמלי יהיה חייב להתאים לנקודות הטעינה שלהם. כלומר, קיימים בעולם כלי רכב למכביר מסוג plug in ז"א שניתן לטעון בשקע הביתי אך אף אחד מהם לא מורשה להכנס לארץ מחוסר תקן - (ש ע ר ו ר י ה ! ! ! ) חבל שאגסי ושות' לא מספקים מידע על פעולותיהם בהווה ובעתיד כדי שגם עם ישראל יבין סוף סוף לאן זה מוביל ואיך אנו ה "עמך" אמורים להפיק מזה תועלת כפי שאנו מקבלים מהטלפון הסלולרי. | 08.12.08 (ל"ת)
11. ל-5: תשובה אתה שואל איפה המכוניות? תחשוב על רשת סלולרית - האם יש טעם למכור פלאפונים לפני שיש אנטנות שיקשרו ביניהם? כשיהיו עמדות טעינה (אנטנות) אז ימכרו את המכוניות (פלאפונים) הבנת את זה? מישו | 08.12.08 (ל"ת)
9. רכבים חשמליים מזהמים בטווח הארוך יותר ממנועי בנזין תפנימו את זה !!! למצברים/סוללות יש אורך חיים מוגבל (מחזורי טעינה) כאשר הסוללה מסיימת את חייה לא ניתן למחזר אותה , במצברים שיש כיום ברכבים (מצברי עופרת) ממחזרים את העופת עצמה את החומצות שבמצברים שמים מחביות ברמת חובב עד שהם נרקבות ומחלחלות לאדמה, סוללות ניקל מטל וסוללות ליתיום גורמות לגשם חומצי בתהליך כריית החומרים מהם מייצרים את הסוללות, אם כבר הולכים לכיוון של רכבים חשמליים הם צריכים להיות מונעים בעזרת תאי מימן ציך להתרכז בטכנולוגיה שכזו ולהפוך אותה ליותר זמינה על מנת שיהיה אפשרי להכניס אותה לתעשייה - לא רק רכבים גם מבנים גדולים יכולים לספק לעצמם חשמל בטכנולוגיה זו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! יניב | 08.12.08 (ל"ת)
8. שאלה אחת בבקשה........ למה אי אפשר לטעון את המכונית מהרשת הביתית ולשלם ישירות לחברת חשמל ? כלומר למה להחליף שודד אחד שמכירים בשודד אחר שלא כל כך מכירים.או בעצם מכירים מהתנסויות אחרות ?....... שטקר | 08.12.08 (ל"ת)
7. מעניין שהאחים עופר אף פעם לא באים להתראיין באירועי טר פלייס. כנראה שם הם מבינים שהירוק שלהם ישחיר ם פניהם יראו שם אחד מים המלח | 08.12.08 (ל"ת)
6. אבל הם לא אמרו שכל הפטנט שלהם זה החלפת סוללות מהירה? ושהסוללות לא יהיו חלק מהרכב אלא רכוש החברה, שגם תטפל בהן לאורך כל מחזור החיים שלהן? | 08.12.08 (ל"ת)
5. היי... שכחתם משהו.... חצי מליון עמדות טעינה(500000!!) ואיפה המכוניות? עזיזה מרשמלו | 08.12.08 (ל"ת)
3. נותן להם את כל הקרדיט. תשתדלו להגיב בשונה מאלו שראו את המכוניות הראשונות ואמרו שבחיים לא יחליפו את הסוס.... זה העתיד | 08.12.08 (ל"ת)
2. הטמטום של המדינה עוד יוביל את הפרויקט הזה להצלחה מסחררת במקום ללכת על פתרונות היברידיים כגון מימן (התשתית לאספקה כבר קיימת בתחנות הדלק) כמו ששנים יש באירופה. הולכים על הפתרונות שיהיו בכייה לדורות הפתרון יקר ולא כלכלי ( וגם יפתח לנהגי ישראל חור יפה בארנק ) התלות בחברת החשמל ( לא הספיק לכם מונופול חשמל בבתים ? עכשיו גם על הרכבים שלכם? טמטום בהתגלמותו נ.ב יש כאלה במדינה שממש חושבים שאגסי והחברה המציאו מכונית חשמלית על מצעד האיוולת אנחנו נשלם בגדול ולא רק כספית שוקי | 08.12.08 (ל"ת)
1. וכמה זמן תימשך הטעינה? לא מבין איך הפרויקט הזה יוצא לפועל בלי שיש משהו תכל'ס אצלם. הם לא יודעים איך תעבוד המערכת, כמה זמן יימשך הטעינה, וכן הלאה. עידן | 08.12.08 (ל"ת)
בטר פלייס חשפה את עמדות הטעינה של המכוניות החשמליות
20 תגובות לכתיבת תגובה