אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי: "הקמת תשתית הטעינה של בטר פלייס תתעכב"

43 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

41.
במקום לברבר כדאי ללמוד את העובדות
אני ממליץ לכל הקשקשנים שכותבים לפני שחושבים פשוט להכנס לאתר של בטר פלייס וללמוד על הנושא. יש פה פשוט רעיון מהפכני שמשתמש בטכנולוגיה קיימת על מנת להתנתק מהתלות בנפט ועל הדרך לשפר בצורה משמעותית את בעיית ההתחממות הגלובלית. לא לקשקש -ללמוד עובדות ואז להגיב. חברים - מדינות מאוד מכובדות (אוסטרליה. דנמרק. סן פרנסיסקו. הוואי וכמובן ישראל הראשונה) אמצו את הפרויקט לאחר לימוד שלו. אז כולם טמבלים? קצת כבוד לחדשנות. להזכיר לכולנו כמה חברות דחו את אדיסון שהמציא את נורת החשמל. אז מה? יכולים לחשוב על עולם ללא חשמל היום??? פחות ציניות ויותר פרגון לא יזיקו לכולנו.
איציק | 14.12.08
35.
לכל ה"מבינים" למיניהם שטוענים שהחשמל ייוצר בתחנות כוח פחמיות כנסו!!
לכל ה"מבינים" למיניהם. גם אם החשמל מיוצר בתחנת כח פחמית עדיין הנצילות של הפקת החשמל היא בסדר גודל של 55-57 אחוז וצפויה לעלות בשנים הקרובות מאשר של מנוע בנזין פשוט שהנצילות שלו היא כ 30 אחוז. אז תעשו את החשבון לבד ותראו כמה נפט מדינת ישראל יכולה לחסוך..שלא נדבר על הזיהום אוויר שייחסך במרכזי הערים גם אם הוא יועתק לתחנות הכוח מכיוון שכיום מותקנים אמצעים מתוחכמים שמסננים את הגופרית וכל מיני חלקיקים מזיקים לעומת ממיר קטליטי של רכב שהוא הרבה פחות יעיל.
עובד חברת חשמל | 13.12.08
32.
הבומרנג יכה בהם בפנרצוף - כנסו כנסו
בעתיד, כשיחברו את כל הבתים לחשמל כדי שיוכלו להטעין מכוניות, יצטרכו לפתוח את הכבישים בדיוק כמו שעשו כאן לפני 15 שנה כאשר חיברו את כולם לכבלים. זוכרים מה קרה? בגשם הראשון כל הבתים נותקו מהכבלים כי עבודות כביש היו פרטצ' ומים נכנסו לכבלים. ככה יקרה גם עם אגסי: יפתחו את הכבישים, יסגרו והגשם הראשון ישבית את עמדות הטעינה.
טימיון | 12.12.08
31.
הטימטום ברעיון הזה כל כך גדול שזה דומה להרבה מסיפורי מינכהאוזן.
אף אחד לא רואה את גודל האבסורד של התכנית הזו?? כל עוד לא פותח מצבר סביר איך בכלל ניתן לתכנן על מכונית חשמלית. וייצור חשמל לא מזהם את הסביבה אם נעשה בתחנת כוח?? ואיפה כל השקעות הענק בבנית תשתיות הולכה חדשות ליותר חשמל?? מי ישלם אותן??. ואגסי מאמין שאם הוא יבנה שקע מיוחד שיחייב לקנות את החשמל רק דרכו במחיר כפול ,אנחנו לא נייצר שקע חלופי ברבע מחיר?? מה הוא חושב שהישראלי הוא שוויצרי?? לך תדע מהיכן צמח הטימטום הזה.
החוזה | 12.12.08
25.
חרטה ברטה
לא יאמן כמה זמן מסך מקבלים בשביל שטויות במיץ. כמה שאני אוהב את הרעיון, העסק הזה הוא חרטה ברמות!. האנרגיה הכמוסה בסוללה קטנה בסדרי גודל מדלק. חשמל פחמי הוא לא ירוק. טעינה של שעות לנסיעה קצרצרה. חברת חשמל מנסה לחתוך קופון פלגים מיוחדים - חייבים להיות שונים. מהירות נסיעה מוגבלת. פשוט עצוב. העתיד בהיברידית, או מימן / תאי דלק.
משה | 09.12.08
16.
בחישוב העלויות לא לקחו בחשבון את מחיר המצבר
העלות העיקרית במכונית חשמלית היא המצבר, שאורך החיים שלו מוגבל לשנים ספורות (עקב הפעילות הכימית). אם לקוחים בחשבון את הצורך להחליף מצבר שעלות כמה אלפי דולרים כל כמה שנים, מחיר הנסיעה הרבה יותר יקר ממחיר נסיעה במנוע דלק.
א | 09.12.08
13.
אפשר להציע הנעה בקיטור ?
המכוניות של בטר פלייס תוכלנה ליסוע על האויר החם שהחברה מייצרת בכמויות עצומות . הסתכלו על הנתונים ותשאלו את עצמכם : 1. 1.5 טון למכונית זה חסכוני וירוק ? 2. טווח 100 משולב (!) , כמה זמן תבזבזו על טעינה כל יום ? 3. מי מבטיח לכם שלא תהיו שבויים של אגסי והתחנות שלו ? שלא לדבר על הדרישה של אגסי שמחירי הרכב בישראל לא יירדו על מנת להבטיח לו שוק חופשי מתחרות , עלות ההתקנה ומי יממן לו אותה , בעיית החשמל ועוד .
אני רק שאלה | 09.12.08
12.
כולה 10% חיסכון (בשקלים)
אחרי כל הדיבורים, שינויי החקיקה, התשתיות הלאומיות (תחנות עגינה, החלפת מצברים) והצורך בהחלפת כלי הרכב, כל מה שנקבל זה 10% פחות בעלויות (לפני שבתי הזיקוק ותחנות התידלוק יספגו משהו מזה, כדי להישאר רלוונטים)? הייתי משוכנע שמהלך כזה יוביל להפחתה בסדרי גודל אחרים לגמרי - 50% או יותר. עד שלב זה תמכתי במיזם, עכשיו כבר לא.
אורי | 09.12.08
11.
שאלות, שאלות
הדג מסריח מהראש. יצרו תקע, שבכלל לא אושר עדיין בעולם ויתכן שיצרני הרכב לא יבחרו. רמזו על מפעל בישראל...ושום דבר לא קרה. דיברו על מכוניות בשנת 2009. ואז 2010. ואז 2011. כל דבר שם מפורסם בתקשורת ואז מסויג ואז מסבירים שבעצם "לא לזאת התכוון המשורר". מה קורה כאן??
ירון | 09.12.08
7.
תחנת כח גרעינית
יש להתחיל מיידית בהקמת תחנת כח גרעינית. ובנוסף, להוציא מייד מכרזים לתחנות סולאריות בנגב ותחנות רוח. והכל לא ע"י חברת חשמל - אלא ע"י המגזר הפרטי. כמו כן, להוציא חוק שכל המתקין תאים סולריים על גג פטור מכל מס או תשלום ארנונה. ישראל צריכה להיות דוגמא למדינה שמקצצת שימוש בנפט למינימום האפשרי. הסנקציה העיקרית כלפי איראן: מחיר של 20-10 דולר לחבית נפט. זה הדבר היחיד שיעצור את הפצצה שלהם.
דוד המלך | 09.12.08
5.
גם על רכבות אמרו שלא יעבדו
דהיינו גלגלי הברזל יסתובבו במקום והרכבת לא תזוז.... אז אמרו. לכל חידוש תמיד ימצאו אלה שיסבירו למה אין סיכוי שזה יעבוד... כל הבעיות שמועלות הן פתירות לחלוטין, וכל סטארטאפ רציני וחדשני מתמודד עם בעיותלא פחותות. רק מה במכוניות יעני כל אחד מבין, בשבבים מתי מעט - שבב מודרני מורכב ממאות מיליוני חלקים, רק לא רואים את זה בתוך הצ'ופציק המרובע השחור הזה.
מרכיב ומפרק כל מיני | 09.12.08
3.
ההמצאה של שינוי הרכב האויר הנקרא z5 בתאי בעירה המגדיל את הניצולת של התא
שכן גם הרכב החשמלי נטען ע"י חשמל המיוצר מדלקים בעוד שרמת הניצולת בעקבות הפטנט עולה בכ40 אחוזים אזי יעילותו גדולה יותר למעט באם בכל תחנות הכוח יותקן או לחילופין באם תחנות הכוח יועברו לתחנות כוח גרעיניות (עם בעיות זיהום).
פרופ' ישראל דוד | 09.12.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת