43. בעל רכב חשמלי - חייך, אכלת אותה אתה משלם חשמל למדינה וחשמל לאגסי. עוד מעט יקחו מס עד זה שאני מסוגל לנשום כוכבים בעיניים | 17.12.08 (ל"ת)
41. במקום לברבר כדאי ללמוד את העובדות אני ממליץ לכל הקשקשנים שכותבים לפני שחושבים פשוט להכנס לאתר של בטר פלייס וללמוד על הנושא. יש פה פשוט רעיון מהפכני שמשתמש בטכנולוגיה קיימת על מנת להתנתק מהתלות בנפט ועל הדרך לשפר בצורה משמעותית את בעיית ההתחממות הגלובלית. לא לקשקש -ללמוד עובדות ואז להגיב. חברים - מדינות מאוד מכובדות (אוסטרליה. דנמרק. סן פרנסיסקו. הוואי וכמובן ישראל הראשונה) אמצו את הפרויקט לאחר לימוד שלו. אז כולם טמבלים? קצת כבוד לחדשנות. להזכיר לכולנו כמה חברות דחו את אדיסון שהמציא את נורת החשמל. אז מה? יכולים לחשוב על עולם ללא חשמל היום??? פחות ציניות ויותר פרגון לא יזיקו לכולנו. איציק | 14.12.08 (ל"ת)
40. עיוורים כולם - זה אחד הפרויקטים הכי טובים שהיו פה עוד ילמדו אותו בשיעורי ההיסטוריה אביהו | 14.12.08 (ל"ת)
35. לכל ה"מבינים" למיניהם שטוענים שהחשמל ייוצר בתחנות כוח פחמיות כנסו!! לכל ה"מבינים" למיניהם. גם אם החשמל מיוצר בתחנת כח פחמית עדיין הנצילות של הפקת החשמל היא בסדר גודל של 55-57 אחוז וצפויה לעלות בשנים הקרובות מאשר של מנוע בנזין פשוט שהנצילות שלו היא כ 30 אחוז. אז תעשו את החשבון לבד ותראו כמה נפט מדינת ישראל יכולה לחסוך..שלא נדבר על הזיהום אוויר שייחסך במרכזי הערים גם אם הוא יועתק לתחנות הכוח מכיוון שכיום מותקנים אמצעים מתוחכמים שמסננים את הגופרית וכל מיני חלקיקים מזיקים לעומת ממיר קטליטי של רכב שהוא הרבה פחות יעיל. עובד חברת חשמל | 13.12.08 (ל"ת)
32. הבומרנג יכה בהם בפנרצוף - כנסו כנסו בעתיד, כשיחברו את כל הבתים לחשמל כדי שיוכלו להטעין מכוניות, יצטרכו לפתוח את הכבישים בדיוק כמו שעשו כאן לפני 15 שנה כאשר חיברו את כולם לכבלים. זוכרים מה קרה? בגשם הראשון כל הבתים נותקו מהכבלים כי עבודות כביש היו פרטצ' ומים נכנסו לכבלים. ככה יקרה גם עם אגסי: יפתחו את הכבישים, יסגרו והגשם הראשון ישבית את עמדות הטעינה. טימיון | 12.12.08 (ל"ת)
31. הטימטום ברעיון הזה כל כך גדול שזה דומה להרבה מסיפורי מינכהאוזן. אף אחד לא רואה את גודל האבסורד של התכנית הזו?? כל עוד לא פותח מצבר סביר איך בכלל ניתן לתכנן על מכונית חשמלית. וייצור חשמל לא מזהם את הסביבה אם נעשה בתחנת כוח?? ואיפה כל השקעות הענק בבנית תשתיות הולכה חדשות ליותר חשמל?? מי ישלם אותן??. ואגסי מאמין שאם הוא יבנה שקע מיוחד שיחייב לקנות את החשמל רק דרכו במחיר כפול ,אנחנו לא נייצר שקע חלופי ברבע מחיר?? מה הוא חושב שהישראלי הוא שוויצרי?? לך תדע מהיכן צמח הטימטום הזה. החוזה | 12.12.08 (ל"ת)
28. ממשלה מרויחה הון ממיסוי דלק ואוצר יפיל כניסה של מכונית חשמלית לארץ וזאת מציאות עצובה... סמי | 10.12.08 (ל"ת)
27. לממן עמלות והוצאות מנופחות לאיזה שמוק כשאני יכול לטעון המצברים בבית ? ... נו באמת . . . סטודנט | 10.12.08 (ל"ת)
26. הפורייקט הכי מטומטם שיש מה ההגיון ליצור מכונית שנטענת על חשמל? חשמל מיצרים מדלק לא?(פחם.מזוט.סולר .גז...) ומה עם הסוללות האלה הן לא מזהמות את הסביבה כאשר אין בהן שימוש? עלק מכונית ירוקה | 09.12.08 (ל"ת)
25. חרטה ברטה לא יאמן כמה זמן מסך מקבלים בשביל שטויות במיץ. כמה שאני אוהב את הרעיון, העסק הזה הוא חרטה ברמות!. האנרגיה הכמוסה בסוללה קטנה בסדרי גודל מדלק. חשמל פחמי הוא לא ירוק. טעינה של שעות לנסיעה קצרצרה. חברת חשמל מנסה לחתוך קופון פלגים מיוחדים - חייבים להיות שונים. מהירות נסיעה מוגבלת. פשוט עצוב. העתיד בהיברידית, או מימן / תאי דלק. משה | 09.12.08 (ל"ת)
23. עדיף אתנול אתנול ניתן להפיק מצמחים - בארץ נוכל לגדל בקלות ע"י התפלת מים + שפע של שמש. היעילות יותר נמוכה מדלק, ליטר וחצי אתנול משתווה לליטר בנזין, אך עדיין זה הפיתרון הכי ישים בהיבטי בטיחות וכלכליות. הפיזיקאי | 09.12.08 (ל"ת)
21. ל-20 הם יכולים כי לא תוכל להתחבר לסתם שטקר אלא לנק' טעינה מיוחדת בלבד (אחרת הרכב לא ייטען בכלל) ודרך הנק' הזו הם יוכלו בשלט רחוק להחליט כמה חשמל יזרום חשמלטור | 09.12.08 (ל"ת)
19. ברור שצריך להחליף את הכבלים בבניינים כל פעם שאפעיל מזגן הרכב לא יטען את הבטריה? טובי יעקובי | 09.12.08 (ל"ת)
18. מה חשבתם? שכל אחד יחבר את המכונית לשקע ויעלם לחמש שעות? ברור שחייבים לפקח אחרת אנשים יתנחלו על שקע חצי יום קלינטון | 09.12.08 (ל"ת)
17. תגובה ל12 - 10% חסכון בעלויות, אבל 100% חסכון בתלות בדלק הערבי, ושיפור אדיר באיכות האוויר ערן | 09.12.08 (ל"ת)
16. בחישוב העלויות לא לקחו בחשבון את מחיר המצבר העלות העיקרית במכונית חשמלית היא המצבר, שאורך החיים שלו מוגבל לשנים ספורות (עקב הפעילות הכימית). אם לקוחים בחשבון את הצורך להחליף מצבר שעלות כמה אלפי דולרים כל כמה שנים, מחיר הנסיעה הרבה יותר יקר ממחיר נסיעה במנוע דלק. א | 09.12.08 (ל"ת)
15. הפגנת שרירים שלח חברת החשמל חברת החשמל מעוניינת להיות שותפה בכל פרוייקט תשתיות בארץ שקשור בחשמל ולא מסתפקת רק בהספקת החשמל שיכול להגיע גם מייצרנים פרטיים ולכן היא מפגינה שרירים כדי שישתפו אותה בפרוייקט. מאבקי אגו | 09.12.08 (ל"ת)
14. בכל מתחיל להתפורר השקר נחשף אני לא מבין למה הם ממשיכים איתו שיחפשו טכנולוגיות אמיתיות (הנעה על ידי מימן או משהו מימניסט | 09.12.08 (ל"ת)
13. אפשר להציע הנעה בקיטור ? המכוניות של בטר פלייס תוכלנה ליסוע על האויר החם שהחברה מייצרת בכמויות עצומות . הסתכלו על הנתונים ותשאלו את עצמכם : 1. 1.5 טון למכונית זה חסכוני וירוק ? 2. טווח 100 משולב (!) , כמה זמן תבזבזו על טעינה כל יום ? 3. מי מבטיח לכם שלא תהיו שבויים של אגסי והתחנות שלו ? שלא לדבר על הדרישה של אגסי שמחירי הרכב בישראל לא יירדו על מנת להבטיח לו שוק חופשי מתחרות , עלות ההתקנה ומי יממן לו אותה , בעיית החשמל ועוד . אני רק שאלה | 09.12.08 (ל"ת)
12. כולה 10% חיסכון (בשקלים) אחרי כל הדיבורים, שינויי החקיקה, התשתיות הלאומיות (תחנות עגינה, החלפת מצברים) והצורך בהחלפת כלי הרכב, כל מה שנקבל זה 10% פחות בעלויות (לפני שבתי הזיקוק ותחנות התידלוק יספגו משהו מזה, כדי להישאר רלוונטים)? הייתי משוכנע שמהלך כזה יוביל להפחתה בסדרי גודל אחרים לגמרי - 50% או יותר. עד שלב זה תמכתי במיזם, עכשיו כבר לא. אורי | 09.12.08 (ל"ת)
11. שאלות, שאלות הדג מסריח מהראש. יצרו תקע, שבכלל לא אושר עדיין בעולם ויתכן שיצרני הרכב לא יבחרו. רמזו על מפעל בישראל...ושום דבר לא קרה. דיברו על מכוניות בשנת 2009. ואז 2010. ואז 2011. כל דבר שם מפורסם בתקשורת ואז מסויג ואז מסבירים שבעצם "לא לזאת התכוון המשורר". מה קורה כאן?? ירון | 09.12.08 (ל"ת)
9. ומי ינסה להפיל את הפרוייקט? החשוכים מחברת החשמל, שלא מסוגלים לספק את הסחורה, הקטנונים ממשרד התחבורה, שמונעים על ידי אינטרסים, והעוורים ממשרד האוצר, שלא מבינים שצריך הקלה יותר רצינית במיסוי של רכבים היברידים וחשמליים על מנת לגרום לציבור לעבור. יובל | 09.12.08 (ל"ת)
8. מה עם הקרינה האלקטרו מגנטית החזקה שנובעת ממכוניות אלו מכוניות אלו פולטות קרינה אלקטרומגנטית חזקה, פי חמש מהתקן בארה"ב!! ירוק | 09.12.08 (ל"ת)
7. תחנת כח גרעינית יש להתחיל מיידית בהקמת תחנת כח גרעינית. ובנוסף, להוציא מייד מכרזים לתחנות סולאריות בנגב ותחנות רוח. והכל לא ע"י חברת חשמל - אלא ע"י המגזר הפרטי. כמו כן, להוציא חוק שכל המתקין תאים סולריים על גג פטור מכל מס או תשלום ארנונה. ישראל צריכה להיות דוגמא למדינה שמקצצת שימוש בנפט למינימום האפשרי. הסנקציה העיקרית כלפי איראן: מחיר של 20-10 דולר לחבית נפט. זה הדבר היחיד שיעצור את הפצצה שלהם. דוד המלך | 09.12.08 (ל"ת)
6. אפשר לסמוך על חברת החשמל למרות השנאה, כולנו יודעים שבחברת החשמל עובדים מקצוענים א א, ואפשר לסמוך על המידע שלהם! א | 09.12.08 (ל"ת)
5. גם על רכבות אמרו שלא יעבדו דהיינו גלגלי הברזל יסתובבו במקום והרכבת לא תזוז.... אז אמרו. לכל חידוש תמיד ימצאו אלה שיסבירו למה אין סיכוי שזה יעבוד... כל הבעיות שמועלות הן פתירות לחלוטין, וכל סטארטאפ רציני וחדשני מתמודד עם בעיותלא פחותות. רק מה במכוניות יעני כל אחד מבין, בשבבים מתי מעט - שבב מודרני מורכב ממאות מיליוני חלקים, רק לא רואים את זה בתוך הצ'ופציק המרובע השחור הזה. מרכיב ומפרק כל מיני | 09.12.08 (ל"ת)
4. הבלוף של אגסי מתחיל להיחשף הוא רוכב על הגל הירוק, כדי לעשות לעצמו המון ירוקים - ושכל האחרים ישלמו... בטר | 09.12.08 (ל"ת)
3. ההמצאה של שינוי הרכב האויר הנקרא z5 בתאי בעירה המגדיל את הניצולת של התא שכן גם הרכב החשמלי נטען ע"י חשמל המיוצר מדלקים בעוד שרמת הניצולת בעקבות הפטנט עולה בכ40 אחוזים אזי יעילותו גדולה יותר למעט באם בכל תחנות הכוח יותקן או לחילופין באם תחנות הכוח יועברו לתחנות כוח גרעיניות (עם בעיות זיהום). פרופ' ישראל דוד | 09.12.08 (ל"ת)
2. תיטען מהשמש דבר עים חברת STP ( סימבול נאסד"ק ) אפשר לשים פאנלים לקליטת אנרגיית שמש לטעינה. ככה גם תרוויח על החשמל. ויש הרבה שמש. ( בזמן שהרכב לא בטעינה החשמל יופנה לשימוש בבית ) בהצלחה | 09.12.08 (ל"ת)
בלעדי: "הקמת תשתית הטעינה של בטר פלייס תתעכב"
43 תגובות לכתיבת תגובה