12. תחנות כוח היעילות של תחנת כוח הינה מעל 85 אחוז בעוד שמנוע בנזין הינו ביעילות של 30 אחוז בנסיעה ולא בעמידה בפקקים ולכן בכל מצב עדיף מכונית חשמלית נטענת מאשר מנוע בנזין. רמת הזהום תרד פלאים מאיר מאיר | 14.12.08 (ל"ת)
11. לא הבנתם הסיפור לא קשור לכסף אלא לכמות החשמל שחברת החשמל מסוגלת לייצר עבור 7 מיליון תושבים עסקים למינהם מועצות אזוריות ועוד. כולנו צורכים חשמל ועכשיו כשיהיו מכוניות חשמליות אנחנו נצרוך יותר חשמל אין ספק שצריך ליזום עוד תחנות כח במדינה רק שהפעם אני מקווה שהם יהיו ירוקות. אלי מהקריות אתה צודק חברת חשמל בקושי מייצרת אנרגיה נקיה אז איפה אנחנו באמת חוסכים בזיהום? תחשוב כמה כלי תחבורה מגיעים למרכזי הערים איפה שאנחנו גרים עובדים ומגדלים את הילדים ופולטים שם את כל הפיח ומזהמים את האוויר? אז תחשוב שכל הזיהום אוויר הזה הורג אותנו ותחשוב שכולו עד 2020 יעלם!!! אני באופן אישי מקווה שבנוסף כל שאר תחנות הכח המזהמות יעלמו גם הם ונתחיל ליצר אנרגיה סולארית וגאוטרמית ואז לכולנו יהיה BETTER PLACE ירושלמי | 14.12.08 (ל"ת)
10. זה לא נשמע הגיוני, מענין,,, כמה מכוניות יהיו בתחנה כזו, וכמה זמן הם יצטרכו להטעין את הסוללות, כמובן יצטרכו גם מלונות ,,מסעדות, וכו...ואם נצטרך לנסוע פעם לתל אביב מהצפון אז,,,,, בטח נצטרך להשאיר את המכונית בתחנה,ואם זה לא קרוב".....אז. שימי | 14.12.08 (ל"ת)
8. זיהום של חבת חשמל- האם כדאי ועד כמה? חשמל מופק באמצעות חברת חשמל מחומרים שונים ולכן מעניין עד כמה בכלל יש כדיאות למדינה להשקיע דווקא בחשמל? אלוי מישהו יענה, הרי הזיהום ע"י חברת חשמ נוצר בין כה וכה. אלי | 13.12.08 (ל"ת)
7. שותפות המדינה בפרוייקט עד כה כל הפרויקטים בנושא רכב חשמלי נכשלו בעולם מכוון מכוון שיש צורך בעזרה ממשלתית , מיסוי מתקן , תשתית לאומית ועידוד .שי אגסי כבר הבין את זה וכל השאר יבינו בהמשך. בהתחלה יש צורך בעידוד אחר כך שתיהיה מסה קריטית כבר לא יהיה צורך בעידוד , זה יוכיח את עצמו ללא עזרה . כבר היום ברור איזה אפקט אדיר על העולם זה יחולל כולל ביטחון העולם והסרת התלות משכננו . גם אינטל קריית גת קיבלה עזרה , גם כביש 6 ועוד ועוד. בסוף תיראו שהשיטה המחורבנת בארץ עוד תצליח . שתבינו אני סולד משחיתות אבל צריך להיות קשר בין הון לשלטון כדי שדברים יזוזו , אחרת ניהיה כמו איזה מדינה במזרח אירופה. ניר אלפרוביץ nir alperovich | 12.12.08 (ל"ת)
4. מישהו יכול להסביר לי את החישובים הבאים ? ציטוט הוא קובע שטעינה שעליה יהיה פיקוח רגולטורי לא תדרוש תוספת כוח לייצור החשמל הנוכחי במדינה. לעומת זאת, טעינה ללא פיקוח תדרוש הקמה של שבע יחידות ייצור חשמל חדשות למה המציאו אבקת חשמל בעמודים ? אם לא נטען דרכם המדינה תתמוטט ? גם החשבון של העלות לא מובן לי. בהנחה שקילווואט שעה עולה כחצי שקל. ונסיעה מתל אביב לחיפה כשעתיים. ובהנחה שכמו שכתוב מכונית צורכת 0.2 קילוואט שעה החישוב צריך להיות 2 (שעתים) כפול הצריכה בשעה 0.2 כפול המחיר 0.5 שקל שזה צריך לצאת גם אם טעיתי כמה שקלים. איך הם מגיעים למספרים האלה ? יורם | 11.12.08 (ל"ת)
3. ברכות לאחים עופר על רכישתם החדשה - מונופול על שוק האנרגיה לרכב בישראל. וברכות ללוביסטים המוכשרים שרכשו עבורם ח"כים ושר בזול במכירת החיסול של סוף הקדנציה. | 11.12.08 (ל"ת)
2. "הפרטיות" אין לתת מונופול לחברה מסוימת. כמובן התקנת שקע להטענה בבתים פרטיים יהיה תחת פיקוח. מסירמ מונופול משמעו ששולם שוחד כבד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ראו הוזהרתם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מוקי | 11.12.08 (ל"ת)
1. המשמעות - לא תוכלו להטעין בבית, מישהו(בטר פלייס + חברת חשמל) יגזור עליכם קופון גל | 11.12.08 (ל"ת)
משרד התשתיות מקדם חקיקה למכונית החשמלית
12 תגובות לכתיבת תגובה