אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מסע במורד הטחינה הגולמית

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
לרוני..
נשמע שממש צריך לרחם על החברות שמחזיקות את הלקוחות שלהן על הקו במשך רבע שעה ועשרים דקות במחלקת שירות לקוחות בזמן שבמוקד מכירות המענה כמעט מיידי. ככל הנראה הזמן של הלקוחות אינו שווה בעינייך, נשמע כאילו החברות האלה שאת\ה מדבר\ת עליהם לא מעודדות את מה שנקרא תרבות הצריכה. אז לשוק החופשי יש מחיר, הצרכן יכול לבחור לאיזו חברה הוא מפקיד את המזומנים שלו ובהתאם לכך הוא מצפה לשירות יעיל. אני מאחל לך המתנות ארוכות על קווי טלפון והמתנות ארוכות בתחנות אוטובוס ואז נראה אם אתה תפנה לבגץ. בינתיים נשמע שאתה פשוט מתוסכל מהלקוחות שאתה צריך לשרת. שבוע טוב.
חיים | 13.05.10
4.
מילים כדרבנות.אני כצרכן מושבע אפילו קניתי כפית מוארכת עבור ביצוע מורכב זה
ממש נכון אני מברך את הכותב שלא רק מעיר אלה גם נותן פתרון. שקית גמישה +פקק !! זה פשוט אדיר ובמיוחד נותן פתרון לבעיית הנזילות על הקופסה לאחר השימוש ,אנחנו כצרכנים מקבלים את הכול כמובן מאליו אצלי נושא הטחינה מאוד כאוב כי אשתי שתחייה מתעצבנת כול פעם מחדש בטענה שאני לא מנקה את הקופסה לאחר השימוש והנזילות מלכלכים את שאר המוצרים בארון .אז זה מתחיל בטחינה ונגמר בכאב ראש פתאומי של אשתי בלילה . ולפעמים ממשיך לצרות אחרות ולכן זה יותר מסתם טחינה גולמית תמימה .היצרן הראשון שיצא עם אריזה גמישה או ידידותית למשתמש אני קונה לא חשוב לי היצרן כי בדקתי את כולם וכולם אותו דבר ושלא יספרו לכן על תחינה מיוחדת של הסומסום שמייבאים מדרום אזרבייגן
חזוקה | 25.12.08
3.
כבוד לצרכן החכם
יישר כח לדר ערבות שמעיז ומוציא את התסכול הצרכני מהבטן את הניר. סוף סוף משהו שמוכן לחשוף את התנשאות וניוון הייצרנים. התנשאות על הצרכנים (למרות שהם לקוחותיו) וניוון המפעלים שכל השינוי מתבטא בשינוי האדרת אך לא הפונקציונליות. כמומחה לאריזות גמישות, תמהה איך לא הצעת את האריזה האולטימטיבית של שקית גמישה שניתן ל"סחוט" ממנה את הטחינה (ואולי גם לראות...) במקום כמו שהגדרת חפירות מעמיקות . תודה דר ערבות ובהצלחה לנסיך, לבארכה, לשטראוס וליונה
GAYA | 25.12.08
2.
כל כך נכון...
ובאותה מידה - כל כך מביא לידי ביטוי עד כמה הפכנו לצרכנים תובעניים, שכבר לא מתפשרים על דברים שבעבר מי שהיה מדבר על הצורך בתיקונם היה נחשב ללא נורמלי.. בתרבות הצרכנית של היום, רמת ההיענות לצרכי הלקוחות כל כך גבוהה, שלקוח של חברה שמעזה ל"ייבש" אותו בתור במרכז השירות שלה מעל 5 דקות כבר חש זעם ומנסח פנייה דחופה לבג"צ או לעיתון.
רוני | 25.12.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת