אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מותג דגני הבוקר MONDAY ייצא במסע פרסום שייארך 24 שעות בלבד

19 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
אין לו מושג ירוק
לא חבל על הכסף? במקום להעלות 20 פרסומות באינטרנט עם קריאטיב טוב ורציונאל מותגי שייצר באזז אמיתי בעלות נמוכה כיאה למי ש"אין לו כסף" הם בחרו להעיף מליון שקל מהחלון? צריך להיות בור אמיתי בשיווק כדי לבחור באסטרטגיה כזו. מי יזכור אותו בעוד שבוע? הייתי מציע לבחור הזה לחזור ולקרוא קוטלר פרק מס' 1. תן ערך אמיתי לצרכן במקום להעיף כסף לא שלך מהגג. ככה זה כשאין מושג בשיווק... חבל.
מנהל שיווק | 24.12.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת