אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מסתמן: החמרה בטסטים לאופנועים

26 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

24.
מה חשבתם?!?!?
עם כל הכבוד-מספר הקטנועים והאופנועים עולה. ישראל פיגרה אחרי העולם בתחום -ועכשיו כשהבשורה הדו גלגלית מגיעה-וצריך גם לעמוד בדרישות החוק -אז אתם מתלהמים??? באמת סליחה שמדינת ישראל רוצה שלא תסעו על רכב שפולט זיהום אוויר! עם כל הכבוד-אם יש לכם טייפון עם מנוע קרוע שמעשן כמו איזו גרוטאה, למה שאני אסבול מזה??
הוגה דעה | 24.12.08
21.
זהום אויר
יש צורך לברך על היוזמה. היגיע הזמן להפטר מהקטנועים המזהמים. כאשר אתה נוסע אחריהם,אתה נחנק מכמות העשן והזהום שהם מפיקים. היוזמה טובה למען עתיד ירוק יותר,וניתן להתייחס אלינו בעלי האופנועים קטנועים כשווי ערך למכוניות שאותם בודקים. הקטנועים הקטנים שתי הפעימות , צריכים לרדת מהכביש ולא למכרם יותר. את נושא הביטוח יש לחשב מחדש ע"י מדדדים שונים של גיל ,תאונות, וכמות הרוכבים על הקטנוע/אופנוע
אילון | 24.12.08
15.
במדינת חלם
* מופז הוא שר * מעלים את מחיר התחבורה הציבורית * מורידים השקעות בתשתיות (למרות שהשקעה בתשתיות היא חשובה במיוחד במיתון) * מקשים על בעלי דו גלגליים עם ובלי מנוע (לא בעיניין בטיחות חלילה) מרגישים שיש איזה שהוא קו מנחה בפעולות המשרד? חלם אמרנו? ל11 אתה פשוט דביל, קודם תכבה את הסיגריה ולא לפרצוף של רוכב האופנוע
אני מבין | 23.12.08
10.
עוד פעם מנסים לרכב על הרוכבים
אין לי בעיה עם הגבלת זיהום האוויר אבל מדהימה אותי העובדה שבמדינה מתוקנת שבה הכבישים והתשתיות כל כך גרועים ומליוני אנשים תקועים בפקקים כל בוקר , במקום לעודד את השימוש ברכבים דו גלגליים, עושים הכל על מנת להפחית את הכמות שלהם על הכביש. מה שמצער זה, שלא דאגת הרוכבים מעניינת את המדינה אלא המיסוי שהם מרוויחים מרכבים לעומת המיסוי מאופנועים (מבחינת כמויות). לו היו מפחיתים את מס הקניה ומפחיתים את המיסוי שיש על חלקי חילוף אז רוכבי הקטנועים והאופנועים לא היו צריכים להוציא אלפי שקלים על מנת לתקן ולתחזק את הכלים שלהם, אז הבטיחות הייתה גוברת וכמות הכלים החדשים על הכביש הייתה עולה לעומת כלים ישנים. (הורדת מס הקנייה היה מעודד רכישה של כלים חדשים) ובכך בעצם תורם לירידה בזיהום האוויר. בקיצור, מדינה חלמאית שמנסה להרוויח כסף על אלו, כמוני, שאינם יכולים להרשות לעצמם לרכוש רכב בשנתון סביר ולכן מעדיפים קטנוע. חבל רק שגם בביטוח רוכבים עלינו למרות שההשפעה של אופנוע בנזקי צד שלישי נמוכים בהרבה מאשר רכב ורוב הנזק נגרם בגלל פגיעתו של הרכב באופנוע. אולי מישהו יתעורר סוף סוף במדינה הזו ויעשה שינוי בתחום הזה?!
אדיר | 23.12.08
9.
ממש טעות
1.ריבוי הקטנועים הוא בעיקר של קטנועי 4 פעימות שהם ידועים כבעלי אחוז זיהום אפסי,הרבה פחות מרכב פרטי וצריכת הדלק שלכם מגוחכת ועומדת על 3 ליטר למאה ק"מ. 2.קטנועי 2 פעימות אכן נוטים "לעשן" אך זה בגלל אופי המנוע שניזון מאדי דלק ושמן ויש מגמה של היעלמות מנועי 2 פעימות מהעולם בגלל שהם מזהמים. 3.יש לי ווספה ספרינט אספנות מהממת (ומזהמת) ואני מוכן לשבת בכלא אם מישהו יאיים עליה בבדיקות זיהום:-)
אייל | 23.12.08
6.
סליחה???
זו לא קצת חוצפה? כל בעלי הטוסטוסים שאני מכירה מחזיקים אותם רק כי זה כלי הרכב הזול ביותר, במיוחד לסטודנטים בת"א. גם ככה מחירי הביטוח חובה עלו באופן בלתי הגיוני, אז עכשיו עוד טסטים ושטויות??? מתי תבינו? אופנוע זה כלי הרכב הנוח ביותר!! תפסיקו להרוס לנו!!!!
אופנוענית | 23.12.08
4.
----------------כמו תמיד מדינה של פקידים אטומים וסתומים----------------------
במקום לעודד השימוש בדו גלגלי... רק גורמים לאנשים לוותר על האופנוע לעלות על הרכב ולגרום ליותר ויותר פקקים.... אבל את הפקיד האפור במשרד התחבורה זה לא מעניין... במקום להקל על האופנועים והקטנועים בעלויות הביטוח, האגרות וכ"ו ... רק מתעללים בהם. מדינה של פקידים סתומים כבר אמרנו....
גל | 23.12.08
1.
כרגיל, המדינה והמשטרה הקלוקלת בראשה, מחפשים איך לעשות קןפה במקום איך למנוע תאונות
קורסים לנהיגה מונעת, בדיקות זיהום לרכב, קנסות על מהירות הגבוהה ב11 קמ"ש מהמותר, נקודות, מצלמות בכבישים מהירים ונוכחות 0 בכבישים בעייתיים, הטלת קנסות על זקנות שעוברות במעבר חציה נידח באדום (כמובן שהשוטר מתחבא אחרי איזה דוכן לוטו) ועוד ועוד. במקום שהמדינה תשקיע בתפיסת המשתוללים על הכביש, המדינה עוסקת בתנועת הכסף הנובעת מביטוחים, קנסות, קורסים לנהיגה מונעת, קנסות משטרתיים של שוטרים מושחתים, ועוד ועוד. בקיצור אחיי ואחיותיי, המצב קקה. יום טוב
 | 23.12.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת