אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

לקוחות תדיראן-אמפא לא מבינים למי לפנות

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
ביטוח מוצרי חשמל ביתיים
ביטחתי ב"תדיראן אמפא" מקרר ומזגן, שניהם מתוצרת תדיראן ושניהם בביטוח נוסף, אחרי שנת האחריות הראשונה. כ"כ עבור שניהם כבר השלמתי את תשלום דמי הביטוח. זה עתה ארעה תקלה במקרר וכאשר פניתי לחברת השירות, דרך אותו מספר טלפון שהיה נהוג בתדיראן אמפא (2992*) נתבשרתי על הצורך לשלם 120 ש"ח דמי-שירות. הדבר נראה לי לא הוגן בעלילונשמע כניצול אנשים שנמצאים במצב של "בלית ברירה"; מצרך חיוני בביתם נפגע, שילמו במיטב כספם ע"מ לדאוג לשירות אחזקה מהימן .... והינה לפתע פתאום, בשעת הצורך מגלים שתנאי השירות השתנו לרעה! ייתכן שהיה מקום לחשוב על החזר יחסי מדמי הביטוח ופניה לחברת שירות אחרת. אך לא יכולתי לחשוב על כך משום שלא הגיעה אלי כל מידע. לכן נראה לי רק הוגן לבטל את תוספת התשלום ולפתוח לפני ציבור המבוטחים את האפשרות לפנות לחברות שירות אחרות. בכבוד רב כהן צבי
כהן צבי | 21.07.09
3.
כיצד מתקשרים לרמ"מ השקעות
קראתי את הכתבה וממנה אני מבינה שקלקוחת תדירן עלי לפנות לקריסטל או לרמ"מ השקעות. פניתי לקריסטל והם אינם מטפלים בביטוח מזגנים או בכל הקשור למזגנים, כלומר עלי לפנות לרמ"מ השקעות ? שאלתי כיצד פונים אליהם? כדי לודא שאכן אני אקבל שירות למזגנים שברשותי שחלקם מבוטחים ל-5 שנים החודש סייימתי לשלם וחלקם אני עדיין משלמת. לתשובתכם אצפה בתודה שושנה גלבר
שושנה גלבר | 28.01.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת