אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פרסום ראשון: בניגוד לציפיות - לוי יצחק מעלה את מחירם של כלי רכב משומשים

98 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

98.
חושב שהישראלים פראיירים?
המחירון שלו פאסה לגמרי - זהו, נגמרה החגיגה. יש באינטרנט מחירונים אמינים שמשקפים את ההיצע והביקוש בשוק ולא נתונים ארכאיים, מופלצים מאי שם שקשורים רק לעובי המעטפות שהתקבלו מהיבואנים... עכשיו ברורה האסטרטגיה - העלו מחירים כדי שהקונים יחשבו שאולי כבר עדיף להם לקנות מכונית חדשה מהיבואן - גם כן במחיר מופקע!!! ביי ביי לוי יצחק - לך ולמחירון שלך!
אני | 04.01.09
93.
נו בטח
חברות הליסינג מפסידות מליונים מהירידה במחירים. הן הפעילו לחץ על היבואניות להעלות מחירים. כנראה שהן גם הפעילו לחץ על לוי יצחק. תכל'ס צריך להעניש אותו. המחירים שהוא מפרסם כבר מזמן לא רלוונטיים. אף אחד לא קונה ולא מוכר במחיר מחירון. עדיף למצוא מקור אחר ולהתבסס עליו במכירה וקניה של רכב משומש. אולי אחד מלוחות הדרושים ירם את הכפפה.
י | 01.01.09
92.
מחירון וירטואלי מבית מדרשו של מאדוף
מגרשי המכוניות המשומשות ומגרשי חברות הליסינג וההשכרה מפוצצים בסחורה, פשיטות רגל וכינוס נכסים על ימין ועל שמאל, מלחמה בדרום ומיליון איש מחפשים מסתור מטילים, משבר כלכלי עמוק אשר יעמיק עוד יותר, "שוק של קונים" במלוא מובן המילה אבל אצל ידידי יצחק לוי, המחירים עולים!!! זה מזכיר קצת את מאדוף!!!
שמאי בפנסיה | 01.01.09
90.
אתם מכירים את המשפט, אז לך תמכור למחירון של לוי יצחק? השוק קובע את המחירים!
לוי יצחק מנותק מהמציאות. מדינת ישראל מוצפת בעשרות אלפי מכונית משומשות במצב מצויין בהנחות של 25-35 אחוז מהמחירון המפוברק של מר לוי יצחק. הוא כנראה קיבל איומים מחברות הליסינג שהיו מתחסלות אם הוא היה קובע את המחיר האמיתי של המשומשות. אבל לא לעולם חוסן בעקבות חוסר ההלימה בין המחירון של לוי יצחק לבין המחיר האמיתי בשוק יקום כבר מישהו שיגיש צביעה כנגד השימוש של המחירון כתורה שבכתב שכתב "השמאי המומחה" לוי יצחק. לדעתי דווקא חברות הביטוח נדפקות מהמחירון הגבוה מכיוון שהנזקים משולמים לפי המחיר הגבוה שבמחירון והאינטרס שלהם הוא לשלם כמה שפחות נזקים. את מחיר הביטוח הם קובעות ולכן גם אם המחירון יהיה גבוה הן יכולות להעלות את הפרמיה המשולמת.
דרור | 01.01.09
84.
מכר את המונטין שלו.
מעניין מה היתה העיסקה ברקע. זו כתבה ראויה לקריאה, זו שתספר על כך. בכל מקרה הוא מתברר כטיפש הרואה לטווח קצר, גם הישראלי קצר הרואי בסופו של דבר יזכור לו את זה. המחירון יפסיק להיות מדד בעידן האינטרנט, בעיקר עם משחקים כאלו, אני מעריך שמי שיתפוס את הבכורה הם אתרי אינטרנט שיכתיבו את מחירי השוק תוך שיתוף פעולה מלא עם השוק, בניגוד ללוי יצחק שמאמין שבכוחו לשנות את המציאות בעידן המודרני בעצמאות חוברת ארכאית שמאבדת לאט לאט מכוחה
עמיחי | 31.12.08
83.
תגובה ל-78
המציאות, בקרוב מאוד תטפח לך ולשכמותך על הפנים. אתה מאלה שלא מבינים מה צפוי לנו בתחילת 2009.. כשאין תחושה שהכסף וודאי (זו רק תחושה למי שמשלה עצמו), אז קונים קודם אוכל לפני רכב., ואני בטוח שאין צורך (אולי בעצם כן..) להזכיר לכולכם שהשוק יהיה רווי כהוגן עם רכבי ליסינג בקרוב מאוד. בכל אופן, אני מאחל לך רק טוב.
משה | 31.12.08
78.
ירידה/ עלייה
לכל הגאונים. כשנוח פונים למחירון לוי יצחק, ושלא, זאת התוצאה!!! אם המחירים היו יורדים כפי שחשבנו, היינו משבחים את לווי יצחק על שלא נכנע ללחץ של היבואנים וחברות הליסינג עכשיו שצפויה עלייה כולם כועסים, למה?????? כי זה לא מה שרציתם???? כי חיכיתם לינואר? שאף אחד לא יהיה צדיק ויגיד שלא יצא לו להסתכל על המחירון של יצחק? די עם הבכי! אגב, מצטרף ל 25
26 | 31.12.08
77.
שיצחק לוי יעשה מה שהוא רוצה, אבל הוא רק מזיק לעצמו!
אולי יצחק לוי לא שמע אבל יש מיתון ומשבר כלכלי בעולם ובישראל לפיכך לאנשים קשה יותר לקנות מכוניות כלומר, מכוניות משומשות שימכרו "במחירים של 2008" ימכרו מהר יותר מאשר מכוניות לפי המחירון שיצא מחר.. מה שאומר שהמחירון של יצחק לוי יהיה בעצם לא מעודכן ב-2009 וכנראה שזה גם יגרום לו לאבד מהמעמד הדה-פאקטו שהוא קיבל בשנים האחרונות בתור המחירון הראשי למכוניות בישראל.. בקיצור, הייתי מציע ליצחק לוי להנמיך את מחירי המשומשות או לפחות לא להעלות אותם ב-2009 אם הוא רוצה שימשיכו להתייחס למחירון שלו..
הגיון קר | 31.12.08
74.
מאז ומעולם המחירון היה בלתי מהימן
במחירון מופיעים עשרות אלפי מחירים וכדי לבסס מחירים אלו סטטיסטית אנו זקוקים לדגימה של מאות אלפי פרטים דבר שאינו מציאותי , מפני שמספר המכוניות הנמכרות בישראל מידי חודש הינו נמוך הרבה יותר , יתרה מכך הנחות היסוד המנחות את המחירון הינן בלתי סבירות בעליל מר לוי יצחק טוען שהמחיר נקבע על פי ממוצע בחודש החולף וכעת הוא טוען שקיים צפי להתעוררות עתידים דבר שהוא בסתירה מובהקת לגישתו ובסתירה לכל התחזיות הכלכליות - משהו לא מריח טוב
מסיקה רוני | 31.12.08
59.
לאן הגענו
מי מתייחס למחירון כשהו מוכר...ובטח לא למחירון של לוי יצחק, ניסת למכור ג'יפ לפי מחירון יד2 כי אני לא ראיתי אופציה כזו שם. אתה חושב שיד2 אין להם אינטרסים הרי הם נותנים תמחור גבוהה כדי שיפרסמו אצלהם יותר. אני בכלל לא בטוח שכל ההשמצות כאן לא שייכות ליד2 שבאורך פלא כל התגובות עליהם מדורגות הכי גבוהה. גם הגינות הטוקבק כבר נעלמה לצורכי קידום אישיים. חלאס עם כל התגובות המתייפיפות האלה תוציאו מרץ על התמיכה בחיילים בשטחים.
אחד שנמאס לו  | 31.12.08
57.
40 תגובות, ואין אף אחד שחושב שאולי זה המודל הכי קרוב למחיר השוק...
אף אחד לא חושב כאן למה חברות ביטוח מסתמכות על המחירון? או למה ההפרש במחיר של רכב מסויים בין מחירון יד 2 ליצחק לוי זניח? במקום להתלהם פשוט תפעילו קצת שכל ותקבלו שכנראה אלה מחירי השוק. אני נמנה עם אלה שמשתמשים במחירון יד 2, מכיוון שאני סומך שהסטטיסטיקה שנצברת אצלו תתן תחזית יותר מדוייקת מסקרי השוק של מר לוי יצחק. לסיכום, אם לא טוב לכם עם המחירון, אל תשתמשו בו יש אלטרנטיבות, אבל סתם ככה להשמיץ מעיד רק על הרמה הנמוכה של המגיבים כאן.
sj | 31.12.08
51.
יצחק לוי - זוכה פרס הנובל הבא לכלכלה על המודל העתידני של פחת שלילי לנכסים .
בפועל הוא מרצה/ נכנע ל חברות הליסינג היבואנים וגם חברות הביטוח . הציבור הרחב -לא בראש מעייניו. אבל , ה מיתון חזק מ "לוי יצחק " והמחירון מתרחק בפועל עוד יותר מהמציאות - והופך עוד ליותר לא רלוונטי מהיום . זאת בחירתו של לוי.
צחי | 31.12.08
49.
29: הפוך לחלוטין, לא הבנת כלום
חברות הביטוח צריכות מחירון מנופח כדי לגבות פרמיות גבוהות (על כל המבוטחים), וכאשר מגיע רגע האמת (על חלק קטן מהם) הן מתחילות לכסח את התמורה ע"פ כל מיני בוקי סריקי כשרק מיעוט גורר אותן לבית משפט וגם שם הן יוצאות די טוב בממוצע (דהיינו במקרה הרע והקיצוני משלמות מה שהיו צריכות בעצם...).
מבוטחת מהתחת | 31.12.08
41.
אתם מפספסים...
העלאת המחיר היא לשנתוני הליסינג בלבד, אבל הסיפור הוא לא האם חברות הליסינג יוכלו למכור רכב בעוד כמה גרושים. בפועל הן בכל מקרה יתנו הנחה יותר גדולה, העיקר ל"העיף" את הרכב. הסיפור הוא שווי צי המכוניות (המושכרות ואלו שחזרו לחברות עקב הפיטורין במשק והקיצוצים). השאלה היא איזה שווי להציג בספרים. לפי מה לחשב את השווי "על הנייר". אם במחירון השווי עולה ב- 3% במקום לרדת ב- 10% אז שווי כל צי הרכב (גם המושכר) גדול יותר ב- 13%. זה הפרש של עשרות מליונים. ובימים אלו ירידת שווי של עשרות מליונים זה הפסדים עצומים ויותר גרוע - חברות הליסינג יצטרכו להוסיף בטחונות לבנקים שמימנו להם את רכישת הרכבים. גם ככה יש חברות ליסינג שנמצאות על גבול פשיטת רגל. את אף אחד בשוק גם ככה לא מעניין המחירון המופרך הזה. זה בסה"כ ה"עוגן" להערכות שווי מופרכות. מעין "בועת נדל"נ" בקטן. אז התרגיל הזה שווה הרבה מאוד כסף לכמה אנשים, ותסיקו לבד את המסקנות לגבי לוי יצחק. בשורה התחתונה זה כמו כל שמאות. זה כמו בשווי דירה. תמיד תוכל למצוא שמאי שיתן לך הערכת שווי גבוהה בעשרות אחוזים אם אתה צריך בטחון להלוואה או נמוכה בעשרות אחוזים אם אתה מערער למס שבח.
מ | 31.12.08
34.
29: הפוך לחלוטין, לא הבנת כלום
חברות הביטוח צריכות מחירון מנופח כדי לגבות פרמיות גבוהות (על כל המבוטחים), וכאשר מגיע רגע האמת (על חלק קטן מהם) הן מתחילות לכסח את התמורה ע"פ כל מיני בוקי סריקי כשרק מיעוט גורר אותן לבית משפט וגם שם הן יוצאות די טוב בממוצע (דהיינו במקרה הרע והקיצוני משלמות מה שהיו צריכות בעצם...).
מבוטחת מהתחת | 31.12.08
31.
משרתם של חברות הליסינג והיבואנים !!!
יצחק לוי העלה את המחיר של המכוניות שגילן הוא עד שלוש שנים,אלה בדיוק השנתונים שמוצעים למכירה על ידי חברות הליסינג. תצביעו ברגלים, אל תקנו רכבים מחברות הליסינג כמה חודשים וכוחות השוק יעשו את שלהם. כמו כן לא להיתיחס למחירון של יצחק לוי ישנם מחירונים אחרים שמשקפים את המציאות בצורה טובה יותר. תחרימו את המחירון וחברות הליסינג !!!
גיל | 31.12.08
27.
נו באמת יצחק לוי לא עמד בלחץ או אולי השוק מתאושש ואין מלחמה
נכון , מר יצחק לוי הוכחת שוב את אמינותך . זהו השוק התחיל להתאושש , הסטנגציה ששלטה בו נעלמה . אין מלחמה , אין פיטורין , אין צמצום בשוק הליסינג , עסקאות הנדל"ן פורחות , הטיקונים התאוששו , הבורסה נצבעה ירוק , מדדי הבורסה בשיא של כל הזמנים , שנמשיך מר לוי ???!? או שמא תומר נסכם את העניין בכך שיבואני הרכב העמידו אם הגב לקיר אקדח טעון ולא נצור מוצמד לרקה והם ממש רותחים ואדומים מזעם ?
אנליסט מקומי  | 31.12.08
24.
יש תוקף למחירון הזה?
מתי יצא לכם למכור או לקנות רכב במחיר מחירון לוי יצחק??? המחירון מתפרסם (מתעדכן...) פעם בחודש, חוברת המחירון עולה ביוקר רב, אבל כאשר אני מתעניין במחיר השוק של הרכב שלי, מסתבר תמיד שמחירו בשוק כמה אלפי ש"ח פחות מהמחירון של לוי יצחק. אז תגידו לי: מהיכן הוא "שולף" את המחירם שהוא קובע? ובעיקר, את מי משרת באמת המחירון המוזר הזה?
רכב משומש | 31.12.08
22.
רק מחירון יד2 מציג את המצב האמיתי שבשוק הרכבים
הוא הכי הגיוני שיש בעת הזו,פשוט כי הוא נקבע ע"י מצב השוק לגבי כל אחת מהמכוניות !! ובעיקר כי הוא לא תלוי בחברות הליסינג והביטוח שיש להם אינטרסים ושותפות מסוימת עם לוי יצחק! אני קורא להחרים את המחירונים של לוי יצחק! לפחות עד שיפיץ אותם בחינם!
ירון | 31.12.08
19.
ביצה או תרנגולת? "העלינו את מחירן של המכוניות"
אם הפיסקה הזו נכונה ומדוייקת והעברית שלי טובה מספיק ז"א שיש כאן מעבר לשמץ הודאה שהמחירון אינו מבוסס על סקרי שוק אמיתיים + מודלים כלכליים ארוכי טווח ומכווננים (ע"ע סקרי בחירות) אלא על איזו מגיה שחורה או כושר יבוי העתיד (אם נתעלם כמובן מכל מיני רינונים על גורמים אינטרסנטיים...).
קונה ומוכר | 31.12.08
10.
האיש הזה פשוט מונופוליסט! עושה ככל העולה על רוחו!
לא ייתכן שאדם אחד ייכתוב חוברת,יקרא לה מחירון והוא יהיה זה שיקבע את גורל הכיס שלנו! חברות הביטוח סוגדות לו,הבתים שלנו בידיו,כלי הרכב גם כן,רק חסר שיחליט כמה נרוויח בכל חודש. זו הפקרות,צריך כל תקופה למנות שמאי אחר,האם כך מתנהל מסחר תקין?? היום הוא קם בבוקר והחליט שבגלל שהוריד לאחרונה את מחירי המשומשות-בתחילת השנה הן יעלו-וגם רק חלקן-מה הנימוק לכך? מי יודע.. רבותי,צריכים להתאגד ולשים סוף למונופול הזה ! סופ"ש נעים.
אבי | 31.12.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת