אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי: זינוק של 19% במספר דו"חות התנועה ב-2008

28 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

28.
ל-11 המתמטיקאי: אתה טועה ומטעה
מישהו נהג בלי חגורה וקיבל דוח 250 שקל. הוא לא הולך לבית משפט - הוא משלם כמו טטלה בדואר. מישהו אחר נתפס על מהירות של 150. הוא לא מקבל דוח במקום - הוא הולך למשפט ושם הוא חוטף כמה חודשי שלילה + דוח. את הדוח מבית המשפט הוא משלם במרכז לקנסות. בקיצור - אין קשר בין התשלומים: דוחות על הכביש זה ה625 מיליון וה51 מיליון זה דוחות ותשלומי בית משפט בעקבות פסיקות בתיקי תעבורה.
תמיר | 08.01.09
27.
נו באמת , הכי קל לקחת כסף מהאזרח , עומדים אחרי רכב וממתינים לפרייר התורן שלא ממש עצר
אני נוהג הרבה ורואה את פעילות המשטרה בחולון , ממתינים אחרי רכבים למי שלא ממש עצר בקו, לא אוטט , ויש אחד שמגדיל לעשות בצומת גאולים ההסתדרות בשיא הפקק , עוצר רכבים ומגדיל את הפקק . תאונות קשות לא נגרמות בפקקים אלא בכבישים מהירים .!
פראייר תורן  | 08.01.09
26.
שוטרים
בואו רק נגיד שהמשטרה הזאת זה חבורה של לייצנים. היום עצר אותו שוטר. לא שמתי לב שהרשיון שלי פג תוקף - אני קצין בצבא שחזרתי אחרי פעילות של המלחמה כרגע, וכשאמרתי לו שאני חוזר משם הוא ענה תשובה פשוטה - כל אחד בוחר את העבודה שלו. אחרי זה הוא אמר לשוטר השני יאללה רק עוד 2 וסגרנו את המכסה היומית! אחלה משטרה
אריק | 07.01.09
21.
די לקשקש על תאונות דרכים!
כמה עובדות סטטיסטיות: 1. רוב התאונות הקטלניות קורות בערים, ולא בכבישים בינערוניים 2. מספר ההרוגים מסתובב בין 400 ל-500 כבר 40 שנים, כאשר ב-7 שנים אחרונות חלה ירידה מתמדת! 3. בינתיים כמות הרכבים על הכביש עלתה בערך פי 2, אוכלוסיה גדלה פי 1.5 כמות נהגים גדלה באותו סדר גודל. משמעות הדבר-באופן יחסי כמות ההרוגים קטנה 4. משנת 1949 נהרגו על הכבישים בערך 25000 איש ולא 30,000 5. בערך פי 10 אנשים מתים בשנה ממחלות - למישהו איכפת? אז תפסיקו עם השטויות - אין שום בעיה מיוחדת , אין מכה, אין קטל, 400-500 איש בשנה - זה לא נתון שצריך להילחם איתו, לא ניתן כניראה להקטין אותו, אז למה לזרוק כסף על דברים, שלא ניתנים להשגה?
רפי | 05.01.09
19.
זוהי השיטה הכלל עולמית לעשוק אזרחי העולם
ואין זו שיטה ישראלית זה בכל מקום. במקום לשרת את הציבור מתעללים בו. לא שנלחמים בתאונות, לא בבעיות כלכליות חברתיות הקיימות בחברה, ובטח שלא בתופעות של חיסולים הקיימות בכל העולם. למה? כי הכי קל להתעלק באזרח הקטן והטיפש. זה מאד מאכזב וגם כואב, אבל חכו עוד כמה שנים השיטות להתעלק על אזרחי העולם ו"הכפר הקטן והגלובלי" רק ישתכללו. והלוואי והייתי טועה.
איתי יהל | 06.01.09
16.
שוטר = גובה מיסים
כל שוטר מקבל פנקס דוחות (חשבוניות) ומתחיל לגבות כספים. כל קשר בין דוחות לבין מניעת תאונות , מקרי בהחלט. היום למשל עצר אותי שוטר תנועה (אופנוען) ,השוטר הגיע לצומת שניות לפני ועוד לא הספיק להוריד את המעיל וכבר שלח יד לסמן לי לעצור (ללא שום עברה שביצעתי) , אני מייד עצרתי לידו ופתחתי חלון ואז אני שומע אותו אומר לשותפו: "ראית כבר הגיע דו"ח" ואז הוא החליט לתת לי דוח על רשיון נהיגה שפג תוקף לפני חודש (לא קיבלתי חידוש). עכשיו שיבוא המפכ"ל ויגיד ששוטר לא מקבל דיוודנדים על דוחות. מכיוון שתפקיד השוטר הוא להיות גובה מיסים , כך גם השכלתם של שוטרי התנועה
רז | 05.01.09
11.
שימו לב- דוחות שנאכפו 650 מיליון ש"ח, דוחות שנאכפו אחרי משפט - 51 מיליון!!!
רק מראה לכם כמה הדוחות של המשטרה לא מחזיקים אפילו אוויר. תערערו!!! תמיד! אף פעם אל תודו! חפשו את המדריך של פאקי מוצלאחי באינטרנט! ככל ששיישמו יותר, המשטרה תצטרך להשתנות ולהתחיל לעשות צעדים אמיתיים נגד תאונות הדרכים ולא צעדים נגד הגרעון המשטרתי. שלא ישקרו לכם "רוב הדוחות על סלולרי, חגורות ומהירות". קשקוש מארץ הבלבוש! רוב הדוחות הם רק על מהירות ואחוזים בודדים הם על סלולרי וחגורות. יודעים למה? כי בשביל למצוא מישהו עם סלולרי או בלי חגורה, צריך ניידת סמויה (ליסינג) ולפחות שוטר נוסף ליד הנהג. אבל הם ראו שזה לא אפקטיבי בכלל, אז יושבים לכם ארבעה איש באוטו, ומחפשים בכל כיוון אנשים עם סלולרי או בלי חגורה. עדיין זה קשה, כמו למצוא קרצייה על חתול. אז הם משקיעים במה שקל - מהירות. העיקר להראות תפוקה. צריך למדוד אותם דרך מדד אחד בלבד - כמות הפשע (בהשוואה למודיעין על פשע שנאסף ע"י גוף לא משטרתי, לשם בדיקת המשטרה).
 | 05.01.09
10.
המשטרה=כסף=עסק כלכלי. המטבע לא מתחת לפנס! חפשו השיכורים ב 0300 בבוקר (קשה- הא)
קיבלתי דוח על מהירות 111!!!! אותו שוטר זקן שיושב באותו מקום עד צאתו לפנסיה. דופק 100 דוחות ב"מהירות" ביום שהם כ 50K ש|ח כדי שלמפקדים שלו תהיה משכורת... שמעתם שלא עוצרים בעצור/זכות קדימה/שמירת מרחק/כיכר/פס לבן- הא קשה???
ארי | 05.01.09
5.
מדינת חלם
משטרת התנועה באיכות כל-כך נמוכה עד שצריך פשוט לפטר את כולם ולגייס מחדש אנשים שמבינים בנושא. ניסיתי לסכם זאת: באם השוטרים היו מתמקדים בשיפור התשתיות, פתיחת צירים, מעקב אחר עבריינים מועדים, היינו מקבלים שירות טוב יותר. באם התשתיות היו בנויות באופן סלחני וברור, תאונות היו מסתיימות אחרת. באם במדינתנו היתה פועלת תחבורה ציבורית בימי שישי ושבת, הרבה אנשים היו יכולים לוותר על המכונית שלהם (שלא נדבר על תוספת מקומות עבודה). חבל.
אלון בר-לב | 05.01.09
4.
חוצפה יהירות ואי דיוק בממצאים!!!
המימצאים והסטטיסטיקות נובעים מעלייה ניכרת מדוחות מהירות!!בלבד! אשר נאכפים ביתר קלות וללא כל מאמץ!!ועי כוח אדם מועט ביותר1לעומת זאת האכיפה האיכותית והמניעתית של נהיגה בניגוד לתמרורים אינה נאכפת לחלוטין !!!או במיקרים מיוחדים מיזערית!! לחלוטין!מדבר באכיפות מסוכנות אור אדום!! אי מתן זכות קדימה בדרך החוצה !!אי ציות לשלט עצור!!חציית פס רצוף!!שהם למעשה הגורמים הישירים והאכיפים לתאונות הקשות!!יש לציין שגם השוטרים שמנסים לאכוף מגלים לעיתים בורות מדהימה !במתן ובסיווג העבירה!וגם בהיתנהגות שאינה הולמת לובש מדים!גם כאשר מופעל הממלז לעיתים המיקצועיות רחוקה מהמפעיל!והתוצאה שרבים מדוחות על מהירות ניפסלים בבתי מישפט!
דוד רז | 05.01.09
3.
אני מתבייש שהמשטרה הפכה לעסק כלכלי - כמו ארגון פשע
תשתית כבישים רעועה, מאות הרוגים, אלפי פצועים, מיסים אדירים על דלק ועל רכב, והמשטרה עוסקת בחליבת כספים נוספים מהנהגים. מאות השוטרים של משטרת התנועה מועלים בתפקידם הציבורי והפכו לגובים של משרד האוצר. ההשקעה הכלכלית הגדולה ביותר שמתבצעת היא פרויקט המצלמות המטופשות שהופרט ויאפשר לחברה פרטית לעשות קופה על חשבוננו, כאשר דם הפוצים וההרוגים ימשיך להישפך כמים. אני קורא בזאת למרי אזרחי. אל תלשמו את הקנסות ולכו למשפט. אם תורשעו , דרשו מהשופט להחליף את הקנס במאסר על תנאי או במאסר בפועל לכמה ימים. אם נעשה זאת, נביא לשינוי תפיסה ולהצלת חיים.
ב.ק. | 05.01.09
1.
מחפשים מתחת לפנס
כמו בסיפור על המטבע האבוד בחלם, משטרת ישראל מתעקשת לאכוף את חוקי המהירות בכבישים. דוחות על גבי דוחות של מומחים לתאונות הדרכים מצביעים על כך שמהירות היתר אינה מהגורמים הדומיננטיים לתאונות הדרכים. משטרת ישראל בתגובה מגבירה כל שנה את הפיקוח על מהירות היתר בכבישים , אמצעים אלקטרוניים כאלה ואחרים וכוח אדם מתוגבר לטיפול בנגע והקטל בדרכים רק מתגבר. אם זה לא היה עצוב היינו צוחקים.
אחד שיודע לקרא ולכתוב | 05.01.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת