אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שמונה טיפים לפרסום יעיל וזול יותר בגוגל

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
עוד כמה מילים על מילות מפתח דינמיות
במילות מפתח דינמיות צריך להשתמש בשכל. מצד אחד הם מספקות דרך נהדרת לקבל הבלטה של נוסח המודעות שלכם (במיוחד הכותרות) וגם להגברת שיעור ההקלקה. וזה בדיוק הייתרון והחיסרון בו זמנית. הסיבה לכך שזהו גם חיסרון היא שהמודעות הופכות במקרים רבים לפחות רלוונטיות לגולשים: למשל אם מוכרים טלפונים סלולריים מתוצרת נוקיה בלבד בדף שאליו מגיעים מהפרסום, אבל מילת החיפוש היא "טלפון של אריקסון" המודעה תופיע עם הכותרת "טלפון של אריקסון". במצב שכזה הגולש יכול להתאכזב כי לא יקבל טלפון של אריקסון בדף שבאתר. בינתיים אתם בזבזתם כסף על קליק מיותר. איך פותרים את זה בכל זאת ? אפשר לקבוע נוסח ספציפי של כותרת המודעה. למשל: "למה אריקסון כשאפשר נוקיה?" וכו'. במצב כזה מי שיקליק ידע שהוא הולך לראות טלפונים של נוקיה ואולי יהיה מוכן לשנות את כוונתו הראשונית לקנות אריקסון. אז בשכל, חבר'ה. בשכל.
מישהו שמבין משהו בפרסום בגוגל | 22.01.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת