אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

במת כלכליסט: אנחנו תרמנו, ואתם?

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
שפר את השירות, תעסיק רק דיילות חייכניות ואז הציבור יתמוך באל על בכל מחיר !!!
כשאני רואה את הפרצוף החמוץ של דיילות אל על, אני מוותר על כל סידורי הבטחון.... הכל עניין של הערכת סיכונים ולפעמים אי מעדיף להנות משירות טוב בחברה זרה עם כל הסיכון הכרוך בזה מאשר לראות פרצוף חמוץ ללא הפסקה.... מה לעשות, אנחנו בני אדם ואוהבים לראות חיוכים.
אחד מהעם | 28.01.09
6.
פתרון שיווקי
הי חיים הנה פתרון שיווקי על כל מחיר שמוצג לנו הצרכנים תוסיפו הערה: המחיר כולל X שקלים עלות בטחון לחברות ישראליות ע"פ תקנות מדינת ישראל כך תרוויח את ההבנה שלנו שהחברה שלך לא סתם "מתבכיינת" ותאפשר לנו לעשות בחירה אמיתית האם אנו מוכנים לשלם יותר בשביל יותר בטחון וכמו כן מובטח לך שהעיתונים יעלו את הנושא לסדר היום ותקבל אוזן קשבת בממשלה ודש לעמיקם:)
נילי מקובסקי | 28.01.09
5.
אל על חברה מצויינת ומדיניות הממשלה אכן לקויה ומפלה - קצת פרגון לא יזיק לאף אחד!
אם לא הבנתם, לחיים רומנו ולאל על אין שום דבר נגד תחרות בתנאי שהחוקים הוגנים. אם אתה רוצה אתה יכול לטוס גם עם סוויס מציריך. זכותך לבחור. מה שתחליט. הכל פתוח וכולם יודעים הכל. אל על הכי הכי טובה. בשירות היא מכניסה חברות גדולות ומפורסמות ל"כיס הקטן". יחד עם זאת, חשוב מאוד להבין שעל הממשלה להגן קודם כל על החברות הישראליות ורק אחר כך לרפד את החברות הזרות. בחוסר הגיבוי וההתעלמות מהבטחותיה הממשלה מחלישה את אל על וחברות ישראליות נוספות מול חברות זרות ופוגעת בסוף במשק הישראלי... ועם כל הכבוד בגרמניה ובשוויץ לא מסתכלים על הכסף כמו על הלאומיות. אם היה לנו כבוד ללאומיות שלנו היינו שומרים על המובילים הישראלים מאל על ועד ארקיע ולא מחזקים את לופטנהזה וסוויס. ושיעור קטן באזרחות טובה ובלאומיות כנראה לא יזיק פה. כולם שוכחים שבמצבים של מצוקה, מלחמות, רעידות אדמה ואסונות אחרים שלא נדע, אל על תמיד נרתמת ומסייעת לאזרחים ולמדינה. תמיד. להזכירכם, לפני מספר חודשים בגרוזיה כשנתקעו ישראלים אל על יצאה בלי הסוס להשיב אזרחי מדינת ישראל וארקיע סרבה מסיבות כלכליות. ממשלת ישראל והציבור הישראלי צריכים להיות גאים שיש לנו חברה כמו אל על והלוואי ששר התחבורה הבא והממשלה הבאה יבינו את חשיבותה ותרומתה למשק הישראלי ולקידום פנינו בניכר. חיים והנהלת אלעל - בהצלחה.!!! אנו מאחלים לך המון משכורות שוות וגדולות. רווחיך הם גם שלנו.
ל | 27.01.09
4.
חיים חיים המדינה לא אשמה שהחברה דפוקה
במקום להתבכין תוריד את שכרך ושאר הבכירים והבעלים ל 10 אלף שח בחודש חודש אחרי בקש מהעובדים לקצץ בשכם ותראה איך הם עומדים בתור להסכים ואז יש לך חברת תעופה ריוחית ברוחים תתחלק עם העובדים כדי שתהיה לך גם חברת תעופה ראויה....פה נדרשת עבודה יחס והשקעה מעט יותר מאומצת
רפי | 27.01.09
1.
אל על גם נהנית מהמוניטין כחברה בטוחה לישראלים אך מצד שני מתנהגת כמונופול- תגובה למר רומנו
מר רומנו שלום, טענות אל על בנושא הביטחון מוכרות וידועות מזה שנים ובמידה מסויימת אף מוצדקות. מדובר בהוצאות כבדות המתחייבות והמכבידות על החברה. עם זאת יש להציג את כל התמונה. כמי שטס רבות בעולם (כרגע גר בציריך), אל על נהנית מכך שהינה החברה הבטוחה בעולם מבחינת מניעת טרור וישראלים רבים (ולא רק) מוכנים לשלם פרמיית ביטחון מעבר למחיר כרטיס בחברה זרה. עם זאת אין הצדקה שמחיר כרטיס מציריך לת"א יעלה כ-1000 עד 1200 פרנקים שוייצרים (לטיסה של 3.5 שעות) כאשר במחיר כזה ניתן לטוס מת"א ללוס אנגלס או מציריך לפיליפינים (מעל ל-10 שעות טיסה). אין ספק שיש פה ניצול ציני של היעדר תחרות כאשר המדינה מחוייבת להגן על התחרות החופשית ולמנוע מצבים כאלו. עם כל הכבוד להוצאות הביטחון, אין הצדקה לגבות בקווי אירופה הקצרים מחירים חסרי כל היגיון ותחרות. אין ספק שהמחיר הכפול והמשולש שאנו משלמים מממן את הוצאות הביטחון של החברה.
יואב | 27.01.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת