21. וכשהדולר ירד בנפילה חופשי? למה לא הורדתם אז? אהההההההההההההה? וכשהדולר ירד בנפילה חופשי? למה לא הורדתם אז? אההההההה? קובי | 09.02.09 (ל"ת)
18. הלוואי שיעלו את מחירי המכוניות ואת מחירי הדלק ב100% אני יכול לנסוע במרצדס שלי בלי פקקים. אחד | 08.02.09 (ל"ת)
17. יהודים טובים - לא לקנות !! תתאפקו - במרץ כל היבואנים ירצו אחרי הזנב של עצמם עומרי | 08.02.09 (ל"ת)
16. יונדאי יונדאי היא מכונית אמינה ומעולה יש רק כמה בעיות שמי שאין לו כסף מתפשר עליהם 1. מנוע רועש מעל ל3K סל"ד 2. מרווח לרגליים לא קיים אחרי 20 דקות נסיעה צריך לקרות את רגל ימין גם ככה היא ישנה 3. הכסא -- קשה הריפוד זול 4. תא המטען 5. באירופה נמכרת ב6K יורו 6. מקבלים 5 שנות אחריות 7. לא הייתי בוחר בה אילו הייתי צריך לקנות אותה. עכשיו מתחילות הבעיות: שווי השימוש עלה ל1.8K חברות מגבילות את כמות הק"מ וזה מוביל למצב שבו רכב מליסינג לא כדאי יותר עכשיו נותר רק להמתין לכל בעלי הרכב הצמוד להפנים שזה לא משתלם יותר ואז יונדאי יפרסמו שהמכונית עולה 114 ובסוכנות תקבלו אותה ב70K עם ליקוק בקרחת של הסוכן מכירות ומילה שלי זו מילה :) בהצלחה g.a.d | 08.02.09 (ל"ת)
15. בארה"ב יונדאי נחשבת למכונית לעניים. מכונית עלובה במחיר מצחיק. סוברו ומזדה עולות שם כמעט כפליים מהונדאי ובכל זאת קונים אותה רק מי שאין לו כסף. כל כך גרועה היא. אופיר | 08.02.09 (ל"ת)
14. יבואנים יקרים תמשיכו בבקשה להעלות מחירים!!! כי רק ככה ההתרסקות שלכם הצפויה תהיה הרבה יותר חזקה וכואבת, אחרי ששנה שעברה חגגתם על שערי מט"ח נמוכים ועשיתם קופה על חשבון הלקוחות הפרטיים שסבסדו את ההנחות ללקוחות מוסדיים גדולים, השנה תגלו את ההיקף האמיתי של המושג לייף איז א ביץ'. דוש | 08.02.09 (ל"ת)
13. מי קונה יונדאי????? מ קונה יונדאי חוץ מליסינג??????? צריכת דלק גבוהה, חרא של גיר, בגודל של קופסא. מעלים את המחיר לפרטיים כדי לממן את הליסינג!!!! בוא נראה כמה תמכרו השנה.... דודו | 08.02.09 (ל"ת)
12. יצחק לוי משת"פ של חברות הליסינג והיבואנים!!! מי משתמש במחירון שלו??? פראיירים!!! אורי | 08.02.09 (ל"ת)
10. מי אמר אני ולא קיבל חברות הליסינג והציבור הרחב קונים מכוניות חדשות בהמוניהם. לאור הדרישה הגדולה קיים מחסור חמור במכוניות ולכן היבואן מעלה את המחיר כדי להוריד קצת את הביקושים רבותי סבלנות יש לכולם לא לדחוף אריה | 08.02.09 (ל"ת)
9. היונדאי? מעלה מחירים???? רק בישראל כל המגמות הפוכות, באירופה יונדאי וקיה רק מורידות ומורידות ונותנות איבזור ועדיין מתחננות לקונים יחסית לגרמניות. בארהב סונטה מאובזרת עד הגג עולה 20K$ ואפשרות החזרת המכונית לשנה במקרה ואיבדת את מקום העבודה. אז בישראל 2 הגרוטאות מתיקרות? הן שוות בערך שליש ממחירן לא יותר יאיר | 08.02.09 (ל"ת)
7. יונדאי מעלה מחירם בגלל הליסינג אף אחד לא קונה את המכונית הזו ישירות מהחברה. ואז כשחברת הליסינג רוצה למכור אותו הוא שווה יותר "על הנייר" והלקוח שקונה מהליסינג משלם יותר. שוק פתוח תחרות חופשית מי שרוצה למכור שיוריד מחירים מי שרוצה להתקע עם מלאי שיעלה מחירים | 08.02.09 (ל"ת)
6. אם האוצר היה מאפשר יבוא מקביל, שיבואנים היו נאלצים להוריד במחיר שחיתות בחסות האוצר | 08.02.09 (ל"ת)
2. ליסינג כל עוד שובי השימוש לא יהיה ראלי אנחנו הלקוחות הפרטיים נמשיך לסבול מחברות הליסינג. אנחנו נמשיך לשלם מחירים מטורפים כדי לממן את ההנחות לחברות הליסינג.בנוסף לכל ימשיכו לנוע על כבישי הארץ מכוניות נחותות מבחינה בטיחותית כי היבואנים מביאים דגמים נחותים לליסינג. אורן | 08.02.09 (ל"ת)
פרסום ראשון: יונדאי מעלה מחירי המכוניות
22 תגובות לכתיבת תגובה