אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי: עוזרים לאגסי - חוק התכנון והבנייה יתוקן

23 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
כל המגיבים ששואלים שאלות
יש תשובות באתר של better place לכל השאלות שלכם... מזכרוני: 1. החשמל יסופק מאנרגיות מתחדשות כמו רוח ושמש כשניתן, וממקורות אחרים כשלא ניתן 2. עמדות ההטענהמאפשרות לכל מי שהוא מנוי על השירות של חברת בטר פלייס לטעון את המצבר של רכבו, ולכל אחד בביתו יהיה גם עמוד הטענה. הרעיון הוא המודל העסקי של חברות הסלולר כשהמקביל לזמן אוויר הוא מרחק נסיעה (דקה אל מול קילומטר לדוגמא) 3. לכל המלעיזים, זה נכון שהטכנולוגיה הנוכחית לא מושלמת, אבל למרחקי הנסיעה שרובנו נוסעים זה מספיק, שערו בנפשכם אילו הערים היו נקיות מהרעם והזיהום של פליטת המכוניות איזו איכות חיים הייתה לנו בתוך העיר. כמו כן, הטכנולוגיה בחיתוליה ותשתפר עם הזמן ואורך הנסיעה יתארך עם הזמן, אבל חייבים להתחיל ממשהו כדי שיהיה ביקוש לפיתוח כזה... לסיכום, הייתם מתים שיהיה לכם החזון, היזמות, והקשרים של מר אגסי, ובגלל שאין לכם וקנאותכם אתם משמיצים את השגיו. אין לי שום קשר לחברת בטר פלייס, אני פשוט חקרתי וקראתי באתר שלהם ובאינטרנט בכלל, והייתי רוצה להינות מאוויר נקי בתוך העיר.
שי | 16.02.09
10.
רבותי על הבטיחות חשבתם
תראו באיזה התלהבות ששים כאן לבצע שינויי חקיקה ותקנות קיימות. נראה את הלהיטות הזו כשנושא הבטיחות הנלווה ל"מוצר" שמשווק מר שי אגסי יידרש לעידכוני חקיקה. קדחת! מישהו חשב לרגע, על בטיחות המשתמשים ונותני השרות לרכב החשמלי? הלו -זה לא חשמל 12V! מדובר כאן על סדר גודל של 440V. זה לא בדיחה!
שמעיה | 15.02.09
8.
פשוט ביזיון
הרעיון של המכונית החשמלית נוסח אגאסי כבר פשט את הרגל בכל העולם, עוד לפני שהתחיל. היום כבר מחפשים פתרונות אחרים. ייצור המצברים של אגאסי יעלה הון ויזהם את האוויר, שלא לדבר על אלפי מצברים/סוללות שאינם מתכלים. לא להאמין שמדינה שלמה נרתמת לפרוייקט שעומד להיות הפלופ של המאה.
גדי | 15.02.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת