11. תזכיר לי מה אורך הרציף באילת? מר חזן אנא צא רגע מהמשרד שלך ותסתכל על אורך הרציף בנמל אילת (אם אתה בכלל באילת) ותגיד לי כמה אוניות של 4000 -5000 מכולות (אוניות ממוצעות) נכנסות בו זמנית ביחד עם אוניית הצובר (פוספטים), אני אגיד 2 ואני אהיה לארג'. אז מפה ועד להוות תחליף לתעלת סואץ המרחק הוא רחוק מאוד. ירון כרמיאל | 26.02.09 (ל"ת)
9. חזון אמיתי - כנראה שזה מה שחסר לפוליטקאים הרכבת כמנוף צמיחה יכולה להוציא את מדינת ישראל מהמיתון ולהכניס כסף רב למדינה משינוע מטענים ביניבשתיים. הרכבת לאילת יכולה להיות כיום פרוייקט לאומי כמו מוביל המים הארצי בזמנו. שאפו לכתבה. עינת | 22.02.09 (ל"ת)
7. מאמר חזק! כל הכבוד אין לי ספק שיאיר חזן הוא האיש הנכון במקום הנכון והוא זה שידחוף את סלילת קו הרכבת לאילת אבי אסרף | 22.02.09 (ל"ת)
6. חזן צודק 1000 אחוז! אני רק מקווה ששר התחבורה החדש וראש הממשלה נתניהו יחליטו לאמץ את הנושא. דובי ברזילי | 22.02.09 (ל"ת)
5. כמה שהוא צודק !!! עד מתי תישאר הפריפריה מנותקת מלב המדינה ??? מתי תקום מפלגה שכל מטרותיה - רכבת לאילת ? יוסי | 22.02.09 (ל"ת)
1. רכבת מאשדוד לתל אביב - שעה וחצי, מבאר שבע, שעה ורבע הכל נכון, רק צריך להחליף את רכבת ישראל, ברכבת הודו, אולי אז זה יעבוד אופטימיסט | 22.02.09 (ל"ת)
מסילת רכבת לאילת - צו השעה
11 תגובות לכתיבת תגובה