אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פרסום ראשון: חברות הטרייד אין נגד לוי יצחק: "הרסת את ענף הרכב"

46 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

46.
מה 19 אומר?
מצחיק נורא,כולם בוכים על כך שזו מדינת קרטלים,ואיך זה שכוכב אחד מעז!? באותה נשימה הוא מכתיר מישהו חדש(עלום לחלוטין עד לפני מעט מאוד זמן!) והופך אותו למלך החדש.מה קורה לכם אנשים?תתעוררו!!!!אם אינכם רוצים קרטלים, ואינכם בעד מלכים שמולכים באופן טוטאלי ובלעדי,אם אתם מאמינים בכלכלכת שוק חופשי,אז תשמחו שקם לו מתחרה ותתפללו שיקומו עוד,שיפיקו לקחים מהטעויות שנעשו ויעשו משהו הרבה יותר טוב. אל תשכחו ש"לוי יצחק"זה הרבה היסטוריה ומסורת שהתמסדה במשך השנים שלנו בארץ. לא חייבים לשחוט אפשר לתת לזה לחיות לצד הקידמה....... תעשו אהבה אל תעשו מלחמה!
שושה | 15.09.09
42.
הבנתם איך לוי יצחק מתחמר את הרכבים?? ממש בדיחה עלובה..
על ידי שיחות טלפון למוכרים ואחר כך עוד שיחה לאחר המכירה. ממש בדיחה והוא עוד טוען שהוא עושה יותר מ-1000 שיחות. לידיעתך אדון לוי יצחק יש יותר מ-1000 רכבים במחירון שלך, תבדוק אותי בבקשה, אז איך אתה מכסה את כל הרכבים? אההה, אתה בודק רק חלק מהרכבים ולגבי השאר יש לך נוסחה פרטית שלפיה אתה ורק אתה יודע לחשב את ירידת הערך של הרכבים? כולם צריכים לעבור ללוח של יד 2, הם היחידים שבאמת יכולים לתמחר רכבים מיד שניה ולא האדון לוי יצחק שצוחק על חשבוננו כבר עשרות שנים ובשנים האחרונות הפך להיות עושה דברם של חברות הליסינג והיבואנים. עוברים למחירון יד 2. סופי.
GreenCar | 26.02.09
38.
מדוע מחירון של לוי יצחק?
כל מי שרוצה למכור או לקנות או לתבוע מחברת ביטוח יכול להשתמש בשרותיו של כל שמאי רכב מוסמך. מדוע נצמדתם למחירון של שמאי מסויים? אין שום קשר בין הפרמטרים של המחירון למצב הרכב. כל רכב למכירה צריך להבדק בלי שום קשר לכמה ידיים או ק"מ או ליסינג.....לפעמים הרכב במצב גרוע מיד ראשונה פרטי ומצב מצויין ממנכ"ל של חברה שהמכונית רשומה ע"ש החברה. המחירון של לוי יצחק מעולם לא היה אמין מספיק כדי לקבוע מחירי שוק.
שלום | 25.02.09
37.
לא תומך במונופול של יצחר לוי בתחום שמאות הרכב
אבל באותה המידה, אני חושב שחברות הליסינג, יצרו עיוות בשוק והרסו את שוק הרכב הפרטי. עד לאחרונה, חברות הליסינג, גזרו קופון שמן בגלל ההערכות של לוי, אבל כעת שהכלכלה בכי רע - הם לפתע זועקים חמס ו"שוברים את הכלים לא משחקים". טוב מאוד - תתבשלו במיץ שלכם. מעבר לאמור לעיל, אני מסכים עם קודמי שהשימוש המילה "שואה" לא במקום !!!
 | 25.02.09
32.
האגומן
כבר מזמן כתבתי איפושהו שלא יתכן שאדם אחד יחזיק מדינה שלמה בביצים! אפילו לראש הממשלה אין כזו פרוילגיה, הוא צריך להקים קואלציה בשביל למשול וללכת לעם אחת ל4 שנים ? לוי יצחק הוא מותג יותר טוב מקוקה קולה שינפיק ,אני מבטיח להשקיע בו. חברים איפה הרגולטורים,מחוקקים נו............תתעוררו אלי
אלי | 25.02.09
30.
שוק הרכב בישראל = בועה שסופה להתפוצץ
כל מי שעיניו בראשו ועוקב אחר הנעשה בשוק כלי הרכב בארץ מבין שמדובר בבועה. אין לי צל של ספק שהבועה הזו תתפוצץ עוד השנה, וכשזה יקרה תהיו בטוחים שמספר לא מבוטל של חברות ליסנג, יבואנים ואולי גם אדון לוי יצחק ישלמו באת המחיר. צוחק מי שצוחק אחרון.
ע | 25.02.09
29.
שמתם לב לתבנית מסויימת בחודשים האחרונים?
כל חודש, לקראת סוף החודש, ממציאים לנו תרוץ חדש מדוע יש ירידה במכירות. בהתחלה זה היה המיתון העולמי ואחרי זה שינוי שיטת שנת הדגם ואחרי זה בגלל שינוי שווי השימוש ואחרי זה הירידה הצפויה במס קניה ואחרי זה העליה הצפויה במשומשות ואחרי זה המלחמה בעזה ואחרי זה עליית שער היין והחודש הזה מסתבר שזה בכלל בגלל לוי יצחק . ואני שואל - מתי סוף סוף ייגמרו התירוצים והם יבינו שזהו, נגמר המשחק, לאנשים פשוט נמאס לשלם יותר מדי עבור סחורה נחותה.
נביא בעירו | 25.02.09
26.
המתודיקה של יד-2 עושה שכל - של לוי יצחק מוטלת בספק.
העקרון של שקלול לפי מחיר המכירה בפועל פשוט הרבה יותר הגיוני. להתקשר למודעות או לעקוב אחר מחירי הפרסום יוצרים מחירון של מחירי "מבקשים" ולא של מחירי עסקאות בפועל. בשורה התחתונה, מחירי המחירון ביד-2 נראים מציאותיים בהרבה, למרות פערים עצומים בהרבה מהמקרים.
אסף | 25.02.09
22.
הוא מאפשר למעמד הבינוני לנסוע במכוניות בטוחות!!!
סוף סוף מישהו שלא דואג רק לעשירים ואתם בני המעמד הבינוני באים בתלונות? אין לי ספק שאם המחירים היו גבוהים יותר אז כולנו היינו נוסעים ברכבים ישנים יותר היו יותר תאונות דרכים וגם היינו נהנים פחות מהנסיעה יצחק לוי אני איתך!
המעמד הבינוני | 25.02.09
14.
"מחירון נמוך מידיי"?מוני בר איפה אתה חיי?המחירים מנופחים מלכתחילה בגלל הליסינג-
כל השוק הזה מתנהג בצורה לא הגיונית.רבותיי רכבי יוקרה כגון ולוו,מרצדס,ביואיק ועוד צריכים להיחתך לפחות ב 50% אחרי 4 שנים.אין הצדקה למחירים המטורפים בארץ.מאזדה מכונית עממית לגמרי עולה כמו רכב יוקרתי בחו"ל.בנוסף רכבי ליסינג והשכרה(היינו הך) צריכים להמיכר ב20% מתחת למחירון.איפה נשמע כדבר הזה בעולם שחברות ליסינג מכובדות מורידות לך -6-8% על "רכב מצויין,עם קילומטרז' נמוך של 40 אלף ק"מ בשנה"..איפה הבושה הרי אתם מזדכים עם פחת מואץ!הרכבים לא פרטיים.כן ,עכשיו תצטרכו לרדת מהעץ שטיפסתם עליו רק תזהרו לא לשבור רגליים בירידה.......
חיים | 25.02.09
13.
תודה לאל שמישהו סוף סוף יוצא נגדו
הרי לא ייתכן ששוק הרכב במדינה מתומחר על ידי איש אחד והמחירון שלו הפך לאורים ותומים של כל העוסקים ברכב. חברות הביטוח, סוחרי הרכב והציבור מסתמכים על מידע שבחלק גדול מהמיקרים מוטעה ואינו משקף את המצב הקיים. לא ייתכן שאיש אחד ישפוט מכונית מסוימת לשבט או לחסד.
אזרח | 25.02.09
12.
דוגמא הונדה סיוויק
טעות של יצחק לוי הונדה סיוויק החדשה ממודל 2006 1800 4 דלתות רכב מעולה מחיר מחירון 81000 אלף חדש עולה 140000 אלף כל פרסום רכב כזה מיד אומרים נמכר מסרבים להגיד בכמה אבל ב5000 עד 8000 מבקשים מעל המחירון בתחילת החודש היבואן העלה ב7000 אלף סיוויק חדשה יצחק לוי יעלה כנראה החודש באלף שח ממש הזוי
גבי | 25.02.09
9.
המציאות של אלפי רכבי ליסינג ללא דורש, תכתיב את עצמה לבד!
וכך, אותה המציאות הפתלתלה, היא גם זו שתקבע (ובעצם קובעת כבר בפועל), את מחירי הרכב הפרטי ואת מחירי הליסינג. מכיוון שבשלוש השנים האחרונות, עלו על כבישי ישראל מאות אלפי רכבי ליסינג (כ 70% מהרכבים החדשים בכל שנה), הרי שבעוד כשנה שנתיים, זה גם יהיה נפחם בשוק היד שניה.
מנו | 25.02.09
1.
לוי וחברות הליסינג
לא מספיק מה שלוי עשה למענכם(חברות ליסינג)?הוריד והעלה את מחיר הרכבים מפחד מכם.מה אתם רוצים למכור רכב מליסינג לאחר שנתיים במחיר יקר יותר מרכב חדש?אתם רוצים ועדה?!אין בעיה, הועדה תהיה מאנשים שלא קשורים לכם אפילו בעקיפין.לגבי המחירון של לוי לעניות דעתי הוא לא משקף נכונה (בלשון המעטה)את המחירים בשוק.
ש. | 25.02.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת