אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חנה פרי זן: "אם אתה לקוח גדול ועצמאי ששייך לבנקאות הפרטית - נפנה אליך קודם"

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
אולי תבינו היכן הסכנה האמיתית ביעוץ בבנק
כשלקוח ילך לקבל יעוץ בבנק יקחו ממנו את כל התוכניות הפנסיוניות שלו.כולל ביטוחי מנהלים עם הצהרות על מצב הבריאות שלכם.האינפורמציה הזאת תשמש את הבנק בבואו לתת לכם את ההלוואה הבאה.לקוח יקר האם היית רוצה שהמנהל ופקידי הבנק שלך ידעו מה היא רמת הכולסטרול שלך ובגלל זה לא תוכל לקבל משכנתא?
רון | 28.02.09
8.
סוכני הביטוח
הם לוקחים מעל 50% מדמי הניהול כל מיני סוכנים שלפני 3 שנים לא הבינו ולא הכירו את התחום מסתכלים בגמל נט וחושבים שהם מבינים משהו!!!\ ועוד אומרים ללקוחות שהם יחזירו אותם לשוק שהמצב יתייצב כאילו הם מינימום וורן באפט. ואח"כ מחייבים אותם בדמי ניהול של 1.5% בקרן שקלית שאינה יכולה לעשות יותר מחצי אחוז בשנים הקרובות
בנקאי  | 27.02.09
6.
אני "בנקאות פרטית" הרבה שנים והפועלים מגעיל אותי
אני " בנקאות פרטית" ואני מתעב את הבנק הזה. יעוץ שלוקח בחשבון קודם כל את צרכי הבנק וכיסוי קרנות הנאמנות שלו, הריבית הכי גרועה מבין הבנקים שעות פתיחה בלתי אפשריות. ומעל הכל - פעם אחת, לפני שנים, הייתי זקוק להלוואה, לא גדולה, אל מול ביטחונות. הפקיד שתמיד התחנף (ברכות ביום ההולדת, מתנות וכו') הפך את עורו - ריבית רצחנית, עמלות "פתיחת תיק" ועוד ועוד. הסתדרתי בלעדיו אבל לא שכחתי. יש לי חשבון בבנק אחר, קטן יותר, ושם התמונה שונה. אני לא אשאר לאורך זמן בבנק הפועלים.
אזרח | 27.02.09
3.
איזה לקוח פלטיניום יגיע לייעוץ כזה במקום כזה
הרי הבנקים קיבלו רשות למרות ועדת בכר לגבות דמי הפצה שזו פגיעה בוטה באובייקטיביות (ועיזבו את האחידות השטית -איננו תמימים) וניטרול האפשרות ללקוח להוזיל את דמי הניהול שלו עי כך. רק משום שהכנסת הבינה שחלק ניכר מהציבור לא ישכיל לשלם את שכר היועצים האיכותיים והאובייקטיביים ולא יבין כי "ייעוץ חינם זה" משמעותו רבבות שלקים מכספי הלקוח מבלי להרגיש. שלא לדבר על רמת "ייעוץ פנסיוני" שהינו מסווה לשימור קופ"ג או כדברי הנציגה הנכבדה "החזק". אנו לקוחות ה"פלטניום" יודעים לעשות את החשבון הזה ולכן לעולם לא נהווה האוכלוסיה אליהם תוכלו לפנות.
גלית | 26.02.09
2.
קשקוש, כל עוד תקחו עמלות הפצה ותתנו רק 12 דקות לראיון זה לא ייעוץ
איפה ניתוח צרכים מהשיחות שערכתי עם ה"יועצים" שלכם, אים ערוכים, אינם מבינים ביטוח ופנסיה ובעצם אלה יועצי השקעות שהשלימו בחינה ומעולם לא ראו תוכנית פנסיונית , אפילו את שלהם האישיות אינם יכולים לפרש. הראי לי יועץ פנסיוני אחד בכל בנק הפועלים שיודע כמה פנסיה , צפויה לו, מה מכסה הפוליסה הקולקטיבית שלו , מהו סעיף 14 או כל דבר אחר ואבוא להיות לקוח. בינתיים חיזרו לספסל הלימודים , פנסיה זה לא משחק וביטוח זה דיני נפשות.
גדי | 26.02.09
1.
אני הייתי לקוח בנקאות פרטי שלכם -לא תודה
עם ההתמוטטות של ליהמן ברדרס חטפתי מכה קשה. כמובן שלא היססתם להתפטר ממני למרות שלא מכרתי את תק הנכסים שלי וההפסד הוא על הנייר. לקוח שצק שלו לא חזר 40 שנה לקוח שמעולם לא היה באובר דראפט, לקוח שלא הלווה ממכם כסף מעולם. לא אשכח ולא אסלח. אל תתקשרי אלי גברת פרי זן, ברגע שאעמוד שוב על הרגליים אני מבטיח לכם שאפרד ממכם לשלום ואקח את עצמי ואת כל בני משפחתי לבנק אחר. איך אומרים אצלכם: "השלום מתחיל מבפנים"
פרטי | 26.02.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת