אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי: התעשיינים ייתנו לעצמם ערבויות להלוואות

1 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
האמת על הנאסה בטעסייה
באף מקום ! לא מקבלים בעלי ידע ! 1 מתקשרים אלך פקידות ואותן צריכים לשכניה הנדסאים וותיקים ומהנדסים 2 מה עושים נגד מעסיקים הניזונים מי קומבינות ומדען ראשי המספקים המלצות לעובדים, ובשטח במקום להמליץ על העובד, מי אחורי גבו מכניסים תחתיו את משפחתם ואנשים שלהם ועל בעל ההמלצה מלחלחים שה תבע את המפעל וליכלוחים כאילה אפילו שה בשטח עם קישוריהם הצילו פרויקתים מי קריסה ! מה עושים נגד נוחלים בתעשייה ? תשובה : מקדמים אותם למפעל גדול יותר ובעיקר עם התלחלחו עבור המנכל ! 3 מה זה overqualify ? ולא מקבלים אותך קי אתה מנוסה ומיומן ? עם טיפשים בטח שה הכול נופל וקורס ! 4 מה זה שלא מתקבלים באף מקום רק דוברי רוסית אפילו שלא קולם מיהם בעלי יכולת ? מה זה לחסום כול אדם שה אינו דובר רוסית ? ולא מתבישים לבקש רק דוברי רוסית אפילו באופן ישיר מי לישקות התעסוקה ! ובחברות כוח אדם מבקשים לציין העם אתה רוסי או לא ! תיבדקו ותיראו ! 5 אני מקיר המון גאונים ולא מתקבלים ולמה ? כי הם מעל לגיל 40 ! האים אותם המנהלים היו לוקחים רופא לניתוח בין 30 ? והיו שולחים את הילד שלהם לפסיכולוג בן 25 ? לא ! והיו מתיאצים עם רב בן 30 ? גם לא ! אזי למה כאשר מדובר על התעשייה ועל ביטחון המדינה חושבים אחרת ? מה הגיל הממוצע בכנסת ? ולתפקיד ראש הממשלה האחראי ? בוודאי שלא יסימו ילד ! אזי למה היכן שיש צורך בידע וניסיון חושבים אחרת ? או שלא חושבים בכלל ? האיכר להגיד שה רע לנו במקום להתייעל ? ולשנות דברים פגומים ! חושבים רק לנצל אנשים 12 שעות ב 2 משמרות כולל שבתות וחגים ! חושבים איך לשלם פחות או שה בכלל לא ! ישנם חברות כוח אדם והמון מיפעלים שה חושבים רק איך לא לשלם לך ולהתעלל בך ולסדר לך שעות שה ישלמו לך פחות מי המינימום ! וגם מיזה להוריד לך בגדי עבודה וכ"ו ! אזי איך בדיוק מתחננים לצאת מי המיתון ? כיצד ישקיעה עובד שה מתעללים בו ומרמים אותו ? את זה רואים דרך המוצר המוגמר ! הלקוח דרך המוצר רואה ומרגיש זהות וקונה מי אחרים ! 6 מה זה שה לא מסיימים פרויקט עד הסוף ! ורק מביאים את הפרויקט למצב עובד ומחפשים לו קונה שה הפרויקט לא גמור ולא עבר debug ומצמידים לו מהנדס שה ימשיך את הפיתוח של הפרויקט כאשר הפרויקט אצל "הלקוח ! "
שמוליק | 02.03.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת