4. מר וינטרקורן - רכב חשמלי הוא כן מציאות אך לא כשהחשמל נמכר לאזרח בידי טייקונים תאבי בצע שמזהמים ביד אחת ומנקים בשניה. ר' ערך איזראל רומי | 04.03.09 (ל"ת)
3. ההיסטוריה מלמדת דבר אחד: שאין מי שמוכן ללמוד מההיסטוריה. כאן יש כמה סוגי אמת: * הנדסית: כיום, רכב דיזל זעיר ומודרני מזהם פחות מרכב חשמלי. * עסקית: היכן היו פולקסואגן כיום אלמלי נחלצה פורשה הרווחית לרכוש אותם? * היסטורית: GM (שחיסלו את התחבורה הציבורית ורכבות החשמל ב-ארה"ב, ואת הרכב החשמלי EV1) פושטים יד ורגל. מצבם היה אחר לו יכלו למכור EV1 כיום. והאמת של פולקסואגן? לפני עשר שנים הם הדגימו רכב-קונספט בשם 1L, שנסע 100 קילומטר לליטר בזיהום מזערי. הם מתכננים להכניס אותו לייצור (כמעט ללא שינוי) בשנת 2010. עם מנוע דיזל, כמובן. http://www.motorauthority.com/vw-boss-confirms-1-liter-car-for-2010.html רץ עם שועלים | 03.03.09 (ל"ת)
2. ציטוט מהכתבה "לרכב חשמלי יש מקום בעתיד הרחוק בלבד" היום זה העתיד!, מה שיהיה בעתיד מתחיל מהחלטה שמתקבלת בהווה... המכניות החשמליות לא יפתתחו לכלי מושלם אם לא יתחילו קודם להשתמש בהם על חסרונתיהם כיום (שמעטים מהיתרנות). דבר שיגרום לפיתוח מאוץ מאוד של כל הטכנולוגיות הרלוונטיות. אחרת אם מנכ"ל פולקסווגן יחכה שכל הטנולגיות ההקפיות יתפתחו לכדי פתרון מושלם אז באמת הוא יכול להמשיך לחכות גם עוד 50 שנה כשיגמר הדלק סופית וכולנו נחייה 20 שנים פוטנציאליות פחות בגלל זיהום עירוני. בגלל קיבעון מחשבתי פולקסווגן ישארו מאחור... משום מה הוא חושב שיש לו אינטרס לדבוק בדלק. אדיר | 04.03.09 (ל"ת)
1. תעשיית הרכב האירופית מחפשת כסתחי"ם מנכ"ל פולקסווגן יכול ליילל עד מחר, ולדחוף לנו רכבים שזכו במקומות האחרונים במבחני אמינות. אני מציע לו שיעבור בקיץ הקרוב ביפן , או בסין ויראה שם את ה MIEV של מיצובישי ובסין, ויראה שם את ה F3DM. ואז הוא יגיד: אין דבר כזה.... הרכבים החשמליים הם כאן, והם יכבשו את השוק. נקודה. צביקה החשמלי | 03.03.09 (ל"ת)
מנכ"ל פולקסווגן: רכב חשמלי - לא בשנים הקרובות
4 תגובות לכתיבת תגובה