3. דחייה להשגת מימון לרכבת הקלה תל אביב מי נתן לאנשי האוצר את הסמכות להאריך פעם ועוד פעם ועוד פעם, את מועד הסגירה הפיננסית, הארכות אילו עומדות בניגוד לתנאי המכרז על פיהם היה על הממשלה לפנות לחברה השנייה שהגישה את המכרז. התנהלות זו של אנשי משרד האוצר חייבת להבדק על ידי מבקר המדינה. ר | 17.03.09 (ל"ת)
2. עד שישלימו את כל הנתיבים כבר לא יהיה נפט ומין הסתם גם לא רכבות על דלק להסיע בקווים... האורקל מאור עקיבא | 05.03.09 (ל"ת)
בפעם השלישית: MTS קיבלה דחייה להשגת המימון לקו האדום של הרכבת הקלה בת"א
4 תגובות לכתיבת תגובה