17. מחוייבת הוזלה מהותית- היצרן צריך לסייע ליבואן הדרך הכמעט יחידה של היבואן לשרוד[בנוסף לשיפור דרסטי של השירות במוסכים] היא להוריד מחיר ב- 20% לכ הדגמים,אחרת חבל"ז- ימכור כמויות זעומות. היצרן חייב לסייע ליבואן בנדון. פרופ' שיווקי פרופסור שיווקי | 08.03.09 (ל"ת)
16. בארהב מוכרים רכב אחד +שני בדולר רק אצלנו יכול להיות האבסורד הזה-והבעיה שהעדר רץ וקונה ב"מבצעים" מתי הציבור יבין שהכח בידיו.ייתן ליבואנים להתייבש ואז אולי נראה הנחות אמיתיות ונפסיק לממן את הליסינג didi | 08.03.09 (ל"ת)
15. עליית מחיר הרכבים לפעמים נדמה לי שאני בטאטרון האפסורד......זו בדיחה ...או שזה גשש..הרשלה...הם כמו זה שקפץ מהמגדל....אבל קומה לפני ההתרסקות.....עדיין חייך....ואים מאפשרים להם .....הפתרון בידנו....... איציק | 07.03.09 (ל"ת)
14. אז אדחה את החלפת הקורולה 98 שזה רכב שני בבית בשנה שנתיים ונראה מה יהיה כל היבואנים מוכנים להוריד את התחתונים כדי למכור ולו יחידה אחת. כל יום מבצע של חברה אחרת. השבוע סובארו וסוזוקי ושבוע שעבר שוורולט, ונראה את המבצעים של השבוע הבא עד שהיבואנים ישברו. ב ה צ ל ח ה לכולנו צ | 07.03.09 (ל"ת)
13. הבלפנים תזהרו אין דבר כזה 7 שנות אחריות זו הונאת מכירה כי כאשר תגיעו למוסך המורשה הם יראו לכם את הכתוב בתעודת האחריות ותגלו שזה חל רק על הברזל של המנוע ולא יותר ותצתרכו לשלם את כל מחיר הטיפול עבודה חלקים וחומרים גיל | 07.03.09 (ל"ת)
10. הכי טוב עליית מחירים רק ככה המחיר של הגרוטאה שלי שמזמן הייתה צריכה להיות בדרך לסין עולה כמו מכונית חדשה באירופה תמשיכו תמשיכו בסוף נשב כולנו על אותה ספה ונשחק שש-בש g.a.d | 07.03.09 (ל"ת)
9. בדיחה מצערת צר לי להגיב כך, אבל התגובות ממש רדודות. בחודשים האחרונים חל פיחות מטבעות שלא זכור אפילו "לזקני הכפר". נכון שמחיר המכוניות של קיה לא ראויים להיות בשורה אחת עם טויוטה ומזדה אבל עלית מחירים של היבואנים בהחלט מוסברת. ידידיה | 06.03.09 (ל"ת)
7. מה ההתנפלות הזאת? אל תשכחו שהם נותנים 7 שנות אחריות על המכוניות אף אחד אחר לא עושה את זה קרני | 06.03.09 (ל"ת)
5. מעולה. חכיתי שהמחירים יעלו כדי לקנות אני לא קונה בזול אף פעם. קונה רק ביוקר. אני גם אף פעם לא מת. רק מתחלף חממי | 05.03.09 (ל"ת)
4. הזוי לחלוטין - מכונית ששוה 90000 שח בישראל נמכרת במעל 110000 שח לוקחים רכב בינוני ומטה ומוסיפים לו כל מיני צעצועים אלקטרוניים ומעלים את המחיר שלו במעל 20000 שח. הרכב הזה הי צריך להמחר בישראל במכסימום 90000 שח. פריארים מתרבים פה | 05.03.09 (ל"ת)
3. הקרטל והקומבינה בארץ יש קרטלים בתחומים מסוימים.ראו נא את ענף הסלולאר. רשת אחת מעלה מחירים מיד כולן בעקבותיה.היבואנים עשו קומבינה עם משרד התחבורה עצרו לנו האזרחים את היבוא,אז הם מרגישים בטוחים להעלות מחירים.אין מצב שהפראייר הישראלי לא יקנה כי כולם מוכרים ככה. כנ"ל ברשתות השיווק,הבנקים ולא חסרות דוגמאות. במדינה הזו הכל קומבינה . שמור לי ואשמור לך כפליים. אם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו אזובי הקיר ??? ממשלת השיתוק האינפוטנטית לא מסוגלת לעשות דבר וחצי למען האזרחים. חבל על המדינה. ימים עצובים לכולנו. יבואן אישי | 05.03.09 (ל"ת)
2. תייקרו בכמה שאתם רוצים-בלאו הכי זה מזכיר לי משל. בעל פיצוצייה החליט שהוא מוכר בקבוק קולה ב15 ש"ח. העירו לו שזה ייקר והוא ענה מה איכפת לי? יש לי במחסן 1500 בקבוקי קולה ולכן אני מחזיק בידי 22500 ש"ח. מסקנה! אנחנו הציבור והשוק נכתיב את המחירים אם וכאשר נחליט לרכוש רכב ובמיוחד קייה. הערה! איפה הייתם שה-$ היה 3.10 ש"ח,גם המחיר עודכן? אייל | 05.03.09 (ל"ת)
1. מהלך הזוי מעניין, פתאום כל יבואני הרכב מייקרים מחירים. העולם נמצא במיתון ופה בארץ מייקרים את מחירי הרכב. אין תחרות אמיתית בין היבואנים. הכל מכור מראש. אם היה אפשר לייבא מכונייות בייבוא אישי. ואני מתכוון מבלי לעבור את מסכת העינויים עד שמאשרים לך לייבא רכב לבד. התמונה היתה נראית אחרת. כאשר יש ירידה של 40% בקניית רכב חדש, היבואנים צריכים למצוא פתרונות "יצירתיים" איך לפצות על הירידה ברווחים. ואני מבין את היבואנים. אם נותנים להם לעשות כל מה שמתחשק להם - למה שלא ינצלו. גימיק שיווקי | 05.03.09 (ל"ת)
פרסום ראשון: גם דגמי קיה מתייקרים
17 תגובות לכתיבת תגובה