אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בקרוב בגוש דן - רק חניה אחת לכל חמש דירות

28 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

26.
במקום להוסיף חניות וחניונים כיום כשזיהום המכוניות עומד לרדת החכמים
מחליטים להפחית החניות. לרכבת הקלה יהיו מספיק נוסעים אין צורך לדאוג לבעלי ההון המשקיעים ברכבת הקלה וצודקים הכותבים בקשר לשבת. נסיעות לחופשה. נסיעות מחוץ לקווי הרכבת הקלה וכו שבגינם משפחה או יחידים יחזיקו מכונית. כנראה שהמתכננים רוצים שכקרבת הרכבת הקלה ומרכזי הערים יגורו דלת העם והמסכנים שממילא לא יכולים להחזיק מכונית והאזור יהפוך לסלאמס . האזרחים המבוססים יגורו מחוץ למרכזי הערים והמסחר אף הוא ינוע בעקבותיהם.
hguy | 12.03.09
25.
ושוב הציבור משלם
ככה זה כאשר מגיעים לראש הפירמידה, הכוח משחית!!! יש את הלוביסטים ויש את הראש "החכם" ומי משלם? נכון הציבור. אבל זה מגיע לנו, כי כבוחרים אדם ראוי - מקבלים את מה שהוא מסוגל לספק. וכשבוחרים אדם "ראוי" מקבלים את מה "מסוגל" לספק. אי אפשר לשתול עץ תפוז ולצפות לקטוף אבוקדו. כן, אנחנו אשמים!!! גם במישור המיניציפאלי וגם הארצי, מה שבישלנו - נאכל. בנתיים נהגי המוניות וכל הספסרים האחרים ובראשם העיריה עם הקנסות, יחגגו על חשבון הציבור שברוב "חכמתו" ימשיך לגור בתל אביב. אז תתחילו לחסוך ותכינו שלטים למכירה של הרכבים.
ישי | 12.03.09
23.
האשמה על מפצלי הדירות
פוגעים במיתאר המקורי ש העיר ובכך מונעים מימוש נכון של חניות. כמו כן מי שתכנן את אזור המרכז ככל הנראה היה חמור, כי רוחב הכבישים מתאימים לחמור ועגלה. אז במדינת ישראל מקום לבנות עם תכנית מתאר ראויה מצמצמים כמות מכוניות. ממש חכם. צריך להרחיב ולהגדיל את הכבישים ולא לקחת נוחות מהאזרחים. אבל ככה זה במדינת חלם.
נועם | 12.03.09
21.
עד מתי רפי שכל מושחטים ישלטו בנו
לפני שממשים פתרון חלופי כמו רכבת קלה, חושבים על המשך התעללות בתושבים ע"י הקטנת מספר החניות, מאוד פשוט אנשים בלית ברירה יחנו במקומות אסורים ויספגו קנסות מהגיהנום. רק כדי להגיע לעבודה או לאסוף ילד מהגן או כל פעילות טריוויאלית אחרת. עד מתי הזקנים מנופחי האגו והשררה שיושבים בוועדות ימשיכו להשמין במשרדיהם ידברו בטלפון שיחות פרטיות כשרגליהם על השולחן וחיוך מושחט נסוך על פניהם וימשיכו לרקום מזימות שישגעו את האזרח בקלות שמזכירה ילדים שתומנים מלכודת למורתם. עד מתי חוסר אחריות???
אסף | 12.03.09
19.
התעמרות בתושבי הערים
כל עוד התחבורה הציבורית אינה זמינה בשבת ובכל שעות היממה; כל עוד אין כסאות בטיחות לילדים ולתינוקות במוניות ובאמצעים אחרים של תחבורה ציבורית; כל עוד אין מערך הסעות ציבורי הגיוני אל ומתחנות הרכבת בפריפריה, או אוטובוסים בעלי לוח זמנים ומסלולי נסיעה הגיוניים, לא נוכל לוותר על הרכב האחד הזה. בבניין שלנו עוד 3 משפחות עם ילדים וביכולתו לאכלס עוד לא פחות מ-10 משפחות שכאלה. ברחוב - אולי 5 בניינים מתוך לפחות 20, שיש להם חנייה. בכל בניין לפחות 12 דירות. האם באמת מצפים להפוך את כולנו למחפשי חניה כרוניים? התרחקנו מלב העיר בדיוק מהסיבה הזו. את החניות העירוני שבקרבתנו עומדים להפוך למגדל של עשרים קומות (בערך), לו ייבנה בתקן חניות כה נמוך, הסביבה תהפוך לבלתי נסבלת. חולדאי - לא יהיה מי שישלם לך ארנונה ובטח מי שישלם לך קנסות חניה (האם זו המטרה? להעשיר את הקופה העירונית בקנסות נוספים?). תכנית מחורבנת. אגרת גודש מתאימה הרבה יותר. גם חניונים תת קרקעיים ותוספת ריאות ירוקות מעליהם.
שולה | 12.03.09
16.
אסור להכות במקל לפני שנותנים את הגזר!
רק אחרי שתהיה תחבורה ציבורית טובה, זמינה ומתוחכמת (ורצוי גם ירוקה) 7 ימים בשבוע אז אפשר יהיה להגיד לאזרח: אל תקנה רכב, אנחנו מציעים לך אלטרנטיבה אמיתית! כל עוד זה לא קיים, מדובר בפגיעה חמורה בזכויות התנועה של האזרח. ואני באמת חושב שזו הדרך הנכונה, רק תנו קודם את הגזר...
Eldad | 12.03.09
15.
מה יש לחפש במרכז
מה אתם מחפשים במרכז ? איך אפשר לחיות שם ? 1. רעש נוראי 2. זיהום אוויר 3. צפיפות כמו בעזה 4. יוקר מחייה בלתי נסבל 5. אין חנייה 6. ניכור 7. חיים ללא טבע , בעלי חיים ,נוף 8. לחות נוראית בקיץ לא מבין את האנשים. תעברו צפונה או דרומה תחיו באיכות חיים עם קצת טבע שקט ונוף ובזול.
גל | 12.03.09
9.
חלם לנד באדיבות פקידנו הבירוקרטים
ואני שואל היתכן שבכדי לצמצם את נפח התנועה בגוש דן צריך ללכת כל כך רחוק? לא יותר פשוט לעודד בצורה אינטנסבית וכלכלית נאורה נסיעה בקטנועים ? הורדת מחירי הביטוח לקטנועים +הטבות כגון הורדת מס על דלק למי שמתדלק אופנעים העלאת מחירי הביטוח והטסטים לרכבים צמצום הליסינג בישראל והגברת האכיפה על נהגים שמסכנים רוכבי קטנועים צמצום החניונים "גזלנים" ברחבי גוש דן כל המלהכים האלה יפנו עוד ועוד אנשים לבחור בדרך הנכונה. הבחירה הטבעית "דו גלגלי " ובקיצור פקידנו היקרים יש כל כך הרבה לעשות לפני צמצום מקומות החניה במרכז. ותחשבו על זה...................................:))))
תומר | 12.03.09
3.
אין בושה פשוט
בכל העולם הרי תוכניות כאלה מופעלות בערים עם מערכת תחבורה ציבורים מקיפה, כוללת ו פ ע י ל ה. בישראל צריך להגיד תודה אם האוטובוס מגיע. אי אפשר לדעת עד כמה מדוייקים לוחות הזמנים ואי אפשר להיות באמת תלוי בתחבורה הציבורית. אי אפשר להמשיך לעשות כסף על גב התושבים מקנסות בלי לספק תשובה ברורה לצורך של אנשים להתנייד ממקום למקום באופן אמין! פשוט חוצפנים ממדרגה ראשונה.
 | 12.03.09
2.
גאוני הדור מכים שנית!!! - מעניין מי מרוויח
גם אם הרכבת הקלה תעלה במעלית ותיקח אנשים בדיוק למחוז חפצם, אתם מכירים משפחה שלא תחזיק רכב רק כדי לנסוע לצפון אחת לשנה? "אבל אין חניה יא פרימיטיב", יצעקו הצדקנים! באמת? נראה לכם שהקבלנים, שעד כה נאלצו לתת את החניות יוותרו על מכרה הזהב הזה ולא יבנו חניה? פשוט עכשיו במקום לתת אותה הם ימכרו אותה ביוקר ויעשו עוד כמה ג'ובות. מחירי הדירות הרי לא ירדו בגלל שינוי התקן וגם עלויות הבנייה לא יעלו בגללו, רק המחיר שנשלם עבור דירה + חניה. מעניין מי בוחש בקדרה :)
הדפוק | 12.03.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת