18. מה זה 272 מכוניות מול האלפים בנמל ובבונדד אילו השכילו היבואנים לתת את המחיר שהם מוכרים לחו"ל לאזרחי המדינה וליזום החלפת רכבים ישנים בחדשים וגריטת הישניםרכבים של 8 שנים ואליך היה כדאי להם יותר (עלויות השינוע והביטוח הימי הכפול ) אחזקת המלאי לאורך זמן גורמת נזק של הרכבים ןמועד עלותם לכביש מתרחק דבר שיהיה צורך עפ"י החוקים לבצע העברת בעלות של היבואנים לאחר שנה מאז שגיעו לכאן מבין דבר | 20.03.09 (ל"ת)
17. זה נועד כדי לא לשבור להם את השוק בארץ, הלקוח הישראלי פראיר, כדי להחזיק אותו ברמת מחירים גבוהה הם צרכים למכור את הכמויות האלו בחוץ אפילו במחיר הפסד שמעון | 19.03.09 (ל"ת)
16. במאזדה לא אומרים שהרכב שמצעים הוא מאוגוסט או אוקט' רק אם אתה טורח ושואל ואז עונים לך רכב מהמלאי. כאשר שאלתי מתי הגיע לארץ עונים לי אוגוסט. ומתי ייצרו אותו אולי ב2007 כי הוא ישב גם במחסנים של חברת מאזדה ביפן אבל שם אין שמש מהרו להרגיע אותי. כך לא קניתי מאזדה 6 הזהרו גם אתם אוריאל | 16.03.09 (ל"ת)
15. יצוא המכונייות.. בהמשך לנושא...בכתבתו של ליאור גוטמן מהיום 16למ...מסתבר שהנזק בעבור כל רכב הינו כ 8000דו...על הובלה ואם נוסיף 90ש ליום איכסון אובדן ריבית וכו...נגיעה ל10000דולר לרכב......שיורידו 40000ש לרכב כזה כאן....במקום לתת מתנות לאחרים....עלות זו רק מאשרת ....שהמחים מעבר לכל פרופורציה.....לא לקנות חדש עד ש..... איציק | 16.03.09 (ל"ת)
14. הכמות הרכבים שנימצאים בארץ יש במגרשים של היבואנים בסביבות 120000 מכוניות חדשות בדוק ממקור מוסמך... ההורדה שכל אחד יכול לקבל אצל היבואן בלבד בסביבות 20% מינימום כך שהמחירון זה בשביל הליסנג שלא יתמוטט ... צפו לירידה לקראת פסח עם מבצעים לאיגוני עובדים... אף אחד לא משלם מחיר שנקוב במחירון של החברה... תמיד הסבלנות משתלמת במדינה שלנו ורואים שהתוצאה כבר באופק הקרוב.. גל | 16.03.09 (ל"ת)
11. הברחת הרכבים לחול....... עכשיו זה כבר יותר ..משוד והכל ברור המאפיה הקרטלית בחסות ממשלתית חייבת להיפסק......על מבקר המדינה לחקור....היבואנים מעדיפים להוציא לעצמם עיין כדי להוציא לנו שני עיינים.....בתנאים אלא יש לאפשר יבוא של משומשות זהות לארץ......לא לקנות חדש בשום אופן............. איצק | 15.03.09 (ל"ת)
10. הכי חשוב לא להשבר וללכת לקנות הגיע הזמן למרד צרכנים חזק בעל מטרה ברורה הורדת מחירים לרמות סבירות! לא ניתן שיעשקו וימצצו את דמנו עוד. אזרח שנמאס לו | 15.03.09 (ל"ת)
7. מעולה....ואז היבואנים יבינו שיש לפתוח את השוק מכל העולם בכל הכיוונים גם יבוא וגם יצוא צחי הצוחק | 15.03.09 (ל"ת)
6. עכשיו אתם מבינים כמה הגנבים האלה מרוויחים עלינו? הם ייצאו מכוניות בחצי מחיר!!!! רק יבוא אישי!!!!!!!!!! | 15.03.09 (ל"ת)
5. זה כמו השמדת עודפי ירקות שמטרתה לשמור על מחיר השוק!! היבואנים מעדיפים להשמיד את הרכבים במקום למכור אותם בארץ במחיר מופחת כדי לא להרוס את השוק הקרטלי שנבנה בתמיכה גלוייה של ממשלת ישראל (אוצר + תחבורה). ב.ק. | 15.03.09 (ל"ת)
4. עושים הכל רק לא להוריד מחירים בארץ עושים הכל רק לא להוריד מחירים בארץ בגלל הלחץ מחברות הליסינג כמובן שהורדת המחירים מורידה את הרווחים שלהם ממכירת המכוניות. biohazard | 15.03.09 (ל"ת)
3. באיזה מחיר ?? כי בחו"ל המחירים התרסקו ! אז מעניין לדעת באיזה מחיר מכרו, ואיך עושים קופה על הישראלים בתמורה דודו | 15.03.09 (ל"ת)
2. מצויין תמשיכו זו הדרך להתעשר אמרתי כבר עוד חצי שנה כולנו נשב על המרפסת ונשחק שש-בש האוצר ימשיך לעשוק אותנו והיבואנים יקבצו נדבות g.a.d | 15.03.09 (ל"ת)
1. כמות זעירה זה מעניין, אבל הכמות זעירה. לעומת עשרות אלפי מכוניות שנמכרות בארץ כל חודש, מה זה מאות רכבים אם בארץ נמכרים עשרות אלפי רכבים כל חודש? רוני | 15.03.09 (ל"ת)
בלעדי: יבואני הרכב מכרו מאות מכוניות בחו"ל
18 תגובות לכתיבת תגובה