אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חיים רומנו: "אף אחד לא לוקח אחריות על התעופה"

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
מר רומנו, הפעם הגזמת !!!!
לידיעת מר רומנו : 1)עפ"י כ-40 פרמטרים, נתב"ג מקבל בשנים האחרונות מקום ראשון ושני בעולם . מה מיקומה של אל על ? 2) הידעת שחב' אל על היתה שותפה בתהליך התכנון של הפרוייקט אשר זוכה לתשבחות רבות . 3) צר לי שגם אחרי 4 שנים בתפקיד אינך מבחין בין תפקידי ואחריות רת"א לרש"ת ? 4)קשה לקבל שאינך מסוגל להפריד בין פרוייקט טרמינל חדש לפרוייקט הקשור לפיתוח תשתיות חדשות (קרי מסלולים , דרכי גישה ובד'). מציע לך לעיין בתוכנית תמ"א 4/2 . 5)מה הגיל של צי מטוסי אל על בהשוואה לסינגפור איר ליין כדוגמה ? 6)בדקת את מחירי אל על והתנהגותה כאשר יש לה מונופול על קו מסויים כדוגמת ג'נבה? 7)מי משלם את הוצאות הבטחון של אל על ומי משלם הוצאות אלו לרש"ת ? 8)בדקת את התשלומים שהינך גובה מרש"ת לעומת אלו שהאחרונה גובה ממך ? 9)מתקבל הרושם שעמדתך היא שעל המדינה לעמוד לרשות אל על במקום שאל על תעמוד לרשות הנוסעים , בתמורה למחיר הוגן .זה גם מסביר את התנגדותך לתחרות . 10)מר רומנו, במקום לקטול את כל העולם התעופתי בארץ ובחול, עדיף למקד את האנרגיות שלך בקידום אל על וכולנו נברך להצלחתה .
גבס | 24.03.09
15.
מנכ"ל יקר, יקר מאוד...
הכי יקר שהיה אי פעם באלעל... "זה לא החינוך עליו גדלתי" אמר מר רומנו. אז אני שואל על איזה חינוך הוא כן גדל? אמר מר רומנו: "מה שמחייב אותנו לגייס עוד 70 עובדים שידחפו עגלות ויעבירו נוסעים שאינם יכולים ללכת את המרחק הזה". הוא רק שכח לציין שלפני כחודש הוא שלח 60 מתוך ה-70 האלו הביתה. אנשים שמפרנסים משפחות. איזה עבודה הם ימצאו עכשיו? רק כדי לשבר את האוזן, האנשים האלו מגיעים בערך לתלוש של 3500 ש'. בחשבון פשוט, שכרם של אלו בחודש הוא כ-200 אלף ש"ח לחברה. נגזים ונאמר 300 אלף. רומנו מרוויח כ-900 אלף לאחר קיצוצו האצילי משהו בשכרו. אם היה מקצץ עוד 300, הוא לא היה נשאר רעב, אבל גם עוד 60 (!) משפחות לא היו נשארות רעבות. אתם מבינים על מה אנחנו מדברים? כמה כח יש לבנאדם אחד... תחשבו על זה...
עובד אלעל | 17.03.09
13.
רומנו
מה שכל המלעיזים לא חשבו לציין הוא האחריות האדירה המוטלת על כתפי המנכ"ל, השעות האינסופיות (ולא שאחרים אינם עובדים, אך הם מסיימים משמרת או שעות נוספות ובזה נגמר) והמתח והדאגה שהכל יתפקד, האחריות על חיי אדם, בין אם הטסים במטוסים ובין אם העובדים לפרנסתם, הדאגה להמשך קיומה של החברה, גם כמוביל הלאומי וגם כמקור פרנסה לעובדים ובני משפחותיהם. מדוע כולם דואגים לגובה השכר שלו? הוא הרי ויתר על אחוז משכרו, ויתר על בונוסים בעבר, אין מקרה של עובד או נוסע שהובא בפניו ורומנו לא דאג לכל פרט ופרט ודאג שהפונה יצא שבע רצון, לפחות מדרך הטיפול ומהשירות (כי התוצאה אינה תמיד בשליטתו המלאה). נהיינו עם של "קוטרים", נכון, הוא מרויח הרבה, אבל הוא עושה המון ויש לו נשמה ענקית, אכפת לו מכל עובדת ועובד, אכפת לו מכל נוסע והוא שם את טובת עצמו בסוף. לא הוא קבע את המשכורת שלו, אכן, כפי שאמרתי - היא גבוהה והלוואי עלי ועל כולנו משכורת כזו - אך הוא מצדיק כל שקל ממנה! עלינו להחזיק אצבעות להצלחתו, זה המוביל הלאומי שלנו ואנחנו רוצים הקיומו ובהצלחתו. נסו להשוות את השרות האדיר של אל על לזה של חברות אחרות ותראו היכון תרומתו האדירה של המנכ"ל.
רותי | 16.03.09
12.
נתב"ג 2000 ואל על
מר רומנו, נתב"ג 2000 כישלון? עם כל הכבוד שדה התעופה הלאומי של מדינת ישראל אינו רכוש אל על, ולא של בעלי המניות שלה. קודמך עמוס שפירא, מנכ"ל דגול לכל הדעות העושה חייל בסלקום, רקד ויצא מגידרו עם פתיחת טרמינל 3, כשהוא יודע ששדה תעופה מודרני, יפה, רחב ונוח מהווה גם את פרצופה של מדינת שראל וחברת אל על! דרך אגב, בשנת 2008 עברו 11 מיליון נוסעים בנתב"ג, כשקרוב ל-5 מיליון היו נוסעי אל על. נראה אותך מעביר אותם בטרמינל קטן וקומפקטי... כמו הטרמינל הישן! בטח היה לך הרבה מה להגיד... בוא תתרכז באל על, יש לך שם עוד הרבה עבודה.
ניסים | 15.03.09
11.
מר רומנו היקר
אין ספק מר רומנו מנכל יקר שאתה רוצה בהצלחת החברה אתה טוען כי חלק משכרך או רווח החברה אך לא צריך לגעת בעובדים שעובדים ימים כלילות וחלקם מקבלים אבטחת הכנסה קצץ אצל מנהליך הן ברמת הרכבים הפרדים ושלל הוצאות הבחירים פטר יועצים חיצונים ורק אחר כך תבוא אל עובדיך בדרישות אינך רוצה עובד לא מרוצה ולקחת את פת הלחם של בעובד הקטן זה אינו רציני( חלוקת השי לחג שווה רק מיליון שקל )וזה כלום לעומת המחזור של החברה כמו כן תן דעתך לשבת עם הוועד ולהחליט יחד איפה אפשר להדק חגורה ןאל תשמיע רק את דעתך לפעמים מן העובדים יש עצות קטנות שחוסכות מיליונים (לי יש לא מעט כאלו )
עובד אל על | 15.03.09
9.
למה דווקא נתלה המנכ"ל בנתב"ג 2000?
זה שצריך להאריך מסלול או להוסיף מגדל פיקוח או סוף סוף להתקין ILS - מדוע מזה מסיקים שנתב"ג 2000 נכשל. כולה בנו טרמינל - כבר שכחת מאיפה המריאו עד לפני ארבע שנים - מהצריף של תמרי הנגר.... המסלול ומגדל הפיקוח זה בעצם צריך לבוא מתקציב רש"ת - ושהם יתייעלו ולא יפילו את זה על הנוסע וחברות התעופה. הבזבוז שם חוגג ומילה אחרונה לך, למנהל אל-על. תאמין לי, נסעתי קצת בעולם - השירות לנוסע הרגיל גרוע, צי המטוסים מיושן, המחירים יקרים שלא לצורך (ואל תספר סיפור של 70 עובדים שצריכים לסייע למוגבלים שונים להגיע לגייט...). בכל מקום שיש מפעיל אלטרנטיבי - המחיר לרוב זול יותר, השירות טוב יותר וצי המטוסים חדיש יותר. וגם הם פועלים מאותו נתב"ג 2000.... זה שאתם קיבלתם בו זרוע שלמה וטרקלין ואת כל מה שביקשתם. קשה לנהל חברת תעופה בימים כאלו ובייחוד מוביל ישראלי. אבל מכאן, לשלוח רפש בכל העולם ואישתו - לא לרמת מנכ"ל רציני. מביש משהו.
א.א. | 15.03.09
8.
מעוקצו או מדובשו - רומנו תחליט כבר!
רומנו צודק במאה אחוז, משרד התחבורה והעומד בראשו מופז אחראים באופן ישיר למחדלים אשר הביאו את התעופה בישראל לסף הנמוך ביותר, למרות מסקנות ועדת לפידות, השר מעדיף שלא להשקיע את שנדרש מאחר וחלק מהמסקנות יובילו אותו להתעמת עם יו"ר ועד העובדים של רשות שדות התעופה -כח אלקטורלי שמסייע לו להשאר בראש המפלגה הנוכחית שלו. בחדלונו אישר המשרד להשקיע סכומי עתק בהקמת קניון נתב"ג תוך הזנחה של תשתיות התעופה (מסלולים, מיכשור ועוד). אבל, חייבים לומר, אלעל נהנית מהבלאגן והחדלון, היא עושה כל מה שהיא רוצה כי אין ממש מי שמפקח, היא מופלת לטובה בנתב"ג ושלא יעבוד עליכם, היא טסה גם בשבת. בשביל אלעל כל שבת היא פורים, מתחפשת לחברה אחרת וטסה גם טסה , היא מתחפשת ל סן דור, וכולם במסיבה, המטוסים, הטייסים/מכונאים/דיילים כולם. אבל היא מתחפשת כ"כ טוב שהדתיים לא רואים, הממונה על ההגבלים לא רואה, אף אחד לא רואה. כך שלמעשה רומנו חולש על 50% מחברות התעופה הישראליות - אלעל וסאן דור- אולי אפילו מונופול (למדקדקים - דואפול) ישראייר וארקיע הן השאר. האם הצרכן הישראלי נהנה מכך? אני בספק. רומנו נהנה מחדלונו של משרד התחבורה ושיעשה חשבון מה משתלם לו ולעובדי אלעל יותר, הבלאגן הנוכחי או שהמדינה תתעשת תעשה סדר ותדרוש גם מרומנו לעמוד בחוקים ובתקנות?! אני מנחש שאני יודע מה התשובה.
בני | 15.03.09
6.
רעיון לחסכון לבעלי המניות
יש לי רעיון גאוני איך להכניס יותר כסף לאלעל לתשלום משכורות אלו ...אפשר לחסוך בקורנפלקס מארוחת הבוקר של עובדי המשמרות אפשר לבטל את ההבראה שכל עובד מחכה לה שנה שלמה בכדי להרים את הראש מעל המים אפשר גם לא לאפשר לעובדים לקחת את הארוחות המגיעות להם או לחלופין שישלמו עליהם .."וואו איזה רעיונות גאוניים לא?"
עובד אל-על | 15.03.09
4.
מנכ"ל משכמו ומעלה
אני אומנם עובד בתחזוקה בליין אך יצא לי לעבור כמה מנכל"ים באל על ואני יכול להגיד בפה מלא כי יש לנו מנכ"ל מעולה שיודע להקשיב ומילה שלא זו מילה לכן למרות המשבר שאנו עוברים עכשיו אני בטוח שלמרות כל הגזרות ניצא ממנו ובגדול רק חבל שהועד לא תמיד מקשיב ולפעמים עושה נזק לעובדים יותר מתועלת רק עצה לי לועד העובדים להקשיב קצת לפני שמחליטים כי בסך הכל גם ההנהלה רוצה בטובת העובדים
 | 15.03.09
3.
אל על
אני מאוד מיתפלא עליך מר רומנו החזקתי ממך כילד פלא ועושה ניפלאות אני לידיעתך אדם פשוט שרוצה ליקנות כרטיס בזול וליסוע לכול יעד ולא לשלם באל על לפעמיפ פי 2 תפסיק לספר סיפורים מה שאתה צריך לעשות באלעל זה לישלוח ים פרזיטים הביתה ולא לשלם משכורות מהסרטים ות את זה את לא מסוגל לעשות אז יש אימרה שאומרת מי לא יודע לירקוד לא יגיד שהריצפה עקומה
נוני פעמוני | 15.03.09
2.
כמה הוא מרוויח? ב'
אם מר רומנו חושב ש-50-70 אלף ש"ח בחודש הם שכר נמוך מדי לכישוריו, יתכבד ויעזוב את החברה ויחפש מקום אחר שיוכל להציע לו שכר שהולם את כישוריו. כנ"ל גם לשאר המנהלים שמשתכרים משכורות שכאלה. אני בטוח שגם במצב הכלכלי הנוכחי, שבו מאות עסקים מתרסקים ואלפי אנשים מאבדים את מקום עבודתם, עדיין יימצאו מי שידעו להעריך את יכולתם העסקית ויוכל להציע להם משכורות דומות.
דייל | 15.03.09
1.
כמה הוא מרוויח? א'
עלות השכר של מנכ"ל אל על לפני ההפרטה עמדה על 50 אלף שקלים בחודש. משכורת יפה לכל הדיעות. עלות השכר של מנכ"ל אל על הנוכחי, חיים רומנו, עומדת על 1,100,000 שקלים בחודש (במילים: מליון ומאה אלף שקלים בחודש) כל אחד מוזמן להשוות את המספרים לתלוש שלו. אף אחד לא שווה כזה סכום. האיש שווה כלום בלי העובדים שלו ואין סיבה להטיל כזה נטל על החברה. יש לציין שרומנו אינו היחיד שמקבל משכורות עתק מחברת אל על. ישנם שורה שלמה של בעלי תפקידים שעלות שכרם מאות אלפי שקלים בחודש. רומנו צריך לקבוע רף עלות שכר של 50-70 אלף ש"ח בחודש, מה שיפנה כספים רבים להבראת החברה, במקום לשבת ולקטר על מר גורלו ולהאשים את כל העולם ואשתו בבעיותיו.
דייל | 15.03.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת