27. סינים יחסית עשירים לא מתקרבים לרכב סיני אני כבר שנים במערב אפריקה, כאן יש יותר סינים מהמקומיים, והמדינה מפוצצת ברכבים סיניים. עוד לא ראיתי סיני אחד מהשכבה החזקה שנוסע ברכב סיני הם כולם , אבל כולם נוסעים ברכבים יפניים שוב סוכרי רכב רודפי כסף כל מנסים לעבוד על בני עמם בלי שמץ של בושה תתבישו לכם, לא הכל כסף!!!! אשר | 23.03.09 (ל"ת)
26. מנוע 1.8?? איך מאכילים את הציבור הישראלי בלוקשים. אני חיי בארה"ב, פה רכבים כאלה מתחילים ב 2.5 היבואנים בארץ חוסכים במיסים ומוכרים לציבור חרגול בתחפושת של אריה, ועוד במחיר מופקע. חופי | 19.03.09 (ל"ת)
25. שיביאו מכוניות דומות לטאטא נאנו. משהו עירוני קטן ולא מזהם, ובעיקר ז-ו-ל מי צריך עוד מכונית מנהלים בשוק שנשלט על ידי מאזדה 6 ופורד מונדיאו? מצד שני אם לובינסקי מצליחים למכור C5 בליסינג, סימן שלמרות שלקוחות פרטיים לא ישימו כסף גדול על רכב גדול מחברה עם מוניטין אמינות בעייתי - יש מי שיקנה (בזול, הליסינג קונים בזול ומוכרים ביקר). | 19.03.09 (ל"ת)
23. ארץ זבת חלב ודבש,7 מינים ו77 מותגים יש מחסור ברכבים מאפגניסטן,פקיסטן וכורדיסטן מתגבשת קבוצה של בעלי הון ליבוא מסודר, חברות הליסינג כבר מחכות ,,, עודד | 18.03.09 (ל"ת)
22. בא לי לצחוק מכונית יפנית חחחח אם היא תעלה יותר מ50 אלף פרייר מי שיקנה אותה DAVID | 18.03.09 (ל"ת)
21. התמחור הוא רק לצרכן טיפש, הליסיניג ישלם בהתאם לרמת הרכב... חוק ה80/20 למי שמכיר מתאים את עצמו בדיוק למצב הזה מביאים רכב לליסיניג, מציעים אותו לציבור שאולי כמה בודדים מספיק טיפשים לקנות והליסניג יעשה קופה וימשיך הלאה דן | 18.03.09 (ל"ת)
20. ואחרי שיגיעו מכוניות קטנות מסין אז זה יהיה בסדר? מה זה משנה איפה מייצרים? פיאט האיטלקית היא מופת לאיכות ייצור? קמיל | 18.03.09 (ל"ת)
19. מי זוכר את הרנו הרומנית, המיצובישי התאילנדי רכבים לכל החיים דווקא לובינסקי שידוע כיקרן באחזקה מביא מכונית לא מוכרת? תנו קודם לאירופאים להתגלח ואחרי כן תנסו. כדאי לבדוק היכן המגיבים 1 ו 2 עובדים ויסלחו לי מראש אם כתבתי דברים לא נכונים. קוקו | 18.03.09 (ל"ת)
18. היבואן מוכן להפסיד מליונים מפאת תמחור מטופש? כדי להחדיר רכב סיני לארץ הכרחי: 1. דגם 1600 מאובזר בנדיבות. 2. מחיר עד 90 אל"ח. 3. 5 שנים אחריות מלאה! 4. רשת מוסכים מוזלת וידידותית למשתמש. ללא כל אלה חבל"ז. פרופ' שיווקי פרופסור שיווקי | 18.03.09 (ל"ת)
17. סוף סוף מכונית שתמיד תהיה אך רק יד ראשונה כי היא חד פעמית מעניין איך תמיד יוצא שחברת לובינסקי מתעסקת עם חרא אבל תמיד עד היום זה היה חרה צרפתי והיום זה חרה סיני חיים | 18.03.09 (ל"ת)
16. פעם צחקו על "MADE IN HONG KONG". אז מה? אולי הדור הזה של המכוניות לא יפיל את מרצדס אבל הדור הבא כבר יעשה צרות לכולם חיימון | 18.03.09 (ל"ת)
15. כמו שנאמר- "להוסיף חטא על פשע" גם רכב אנגלי במקור וגם רכב המיוצר בסין אהההה וגם שכחנו את היבואן המהולל אישימוטו | 17.03.09 (ל"ת)
14. אוטו סיניה נהגי המוניות יאמצו אותה ,אם ימכירו ב25000 שח,שנתיים ,,,ולפח,,,,,,,,,, קובי | 17.03.09 (ל"ת)
13. הרבה אנשים עוד יאכלו את הכובע - הסינים עם עקשן ודבק במטרה הם יגיעו בסוף לאיכות של יפן !! רק מי שלא מכיר את הסינים - יכול לזלזל בהם. מי שמכיר טוב את הסינים - יודע שאם הם החליטו להיות יצרני רכב נובילים - הם יהיו כאלה במוקדם או במאוחר. תנו להם 5-10 שנים - ותראו מה קורה. הם יקנו בתי חרושת מהמערב , כיוון שיש להם כמויות אדירות של דולרים היום. הם כבר עומדים לרכוש את וולבו - וילמדו ממנה איך מגיעים לבטיחות גבוהה. גם היפאנים ייצרו בהתחלה סחורה זולה ואיכות גרועה. ההבדל הקטן הוא - שלסין יש 1.4 מיליארד איש. ביפאן גרים אולי עשירית !!. העוצמה הסינית אדירה מי שחושב אחרת - לא מבין כלום מה נעשה בסין. אבי | 17.03.09 (ל"ת)
12. תושבת סין רק שתדעו שאפילו הסינים מהערים הגדולות לא נוסעי ברכבים סיניים רק הכפרים ומעוטי היכולת וערסים שרוצים להראות שהם מצליחניים ויש להם רכב והקטע הכי מצחיק הוא שניפגשתי עם אחד המנהלים של חברת רכבים סינית שאפילו הוא לא נוסע ברכב חברה כי (ואני מצטט) חשובים לו החיים שלו סיני סיני | 17.03.09 (ל"ת)
11. "כניסת מכוניות מתוצרת סין לשוק הרכב המקומי מהווה אבן דרך משמעותית בהתפתחות ענף הרכב בישראל" אז איך זה שלא רואים אף לא מכונית סינית אחת באירופה המערבית? השוק הזה לא מספיק מפותח? או שאף אירופאי לא יחלום לקנות רכב כזה? | 17.03.09 (ל"ת)
9. כן במדינה הצפופה שלנו מה שחסר זה עוד כמה מאות אלפי מכוניות סיניות מזהמות, ללא ספק. עשו טובה ותרו על היבוא הזה | 17.03.09 (ל"ת)
7. מכונית ירוקה הווישרים עשויים מבמבוק הפח - נייר אורז הגלגלים זה אגרול זה נוסע על רוטב סויה ובסוף מקיאים מקצוען | 17.03.09 (ל"ת)
6. למה מחיר כמו מאזדה 6? למה לא לתמחר לפי כמה שהם משלמים הרי ידוע שהיבואן קונה אותם בפחות ממה שקונים את המאזדה והמונדיאו כי זה רכב סיני וזול יותר אז למה לכל הרוחות הוא מתכוון למכור במחיר של מאזדה? לא לקנות ולא לצאת פרייארים! קובי | 17.03.09 (ל"ת)
3. אם SAIC מתכוונים להתחרות במאזדה 6 ומונדיאו באותה רמת מחירים אולי כדאי לוותר מראש על המאמץ?! אם המחירים יהיו נמוכים ב 20 אחוז אולי, אולי יהיה סיכוי לרכב שהאמינות שלו, המותג, היכולת לשרת לקוחות בפריסה ארצית ועוד מוטלים בספק. דוש | 17.03.09 (ל"ת)
1. אמינות סינית, שירות של לובינסקי, מחיר של מאזדה 6 נשמע כמו מתכון "להצלחה".... שלומי | 17.03.09 (ל"ת)
המכונית הסינית הראשונה הגיעה לישראל
29 תגובות לכתיבת תגובה