אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המכונית הסינית הראשונה הגיעה לישראל

29 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

27.
סינים יחסית עשירים לא מתקרבים לרכב סיני
אני כבר שנים במערב אפריקה, כאן יש יותר סינים מהמקומיים, והמדינה מפוצצת ברכבים סיניים. עוד לא ראיתי סיני אחד מהשכבה החזקה שנוסע ברכב סיני הם כולם , אבל כולם נוסעים ברכבים יפניים שוב סוכרי רכב רודפי כסף כל מנסים לעבוד על בני עמם בלי שמץ של בושה תתבישו לכם, לא הכל כסף!!!!
אשר | 23.03.09
25.
שיביאו מכוניות דומות לטאטא נאנו. משהו עירוני קטן ולא מזהם, ובעיקר ז-ו-ל
מי צריך עוד מכונית מנהלים בשוק שנשלט על ידי מאזדה 6 ופורד מונדיאו? מצד שני אם לובינסקי מצליחים למכור C5 בליסינג, סימן שלמרות שלקוחות פרטיים לא ישימו כסף גדול על רכב גדול מחברה עם מוניטין אמינות בעייתי - יש מי שיקנה (בזול, הליסינג קונים בזול ומוכרים ביקר).
 | 19.03.09
13.
הרבה אנשים עוד יאכלו את הכובע - הסינים עם עקשן ודבק במטרה הם יגיעו בסוף לאיכות של יפן !!
רק מי שלא מכיר את הסינים - יכול לזלזל בהם. מי שמכיר טוב את הסינים - יודע שאם הם החליטו להיות יצרני רכב נובילים - הם יהיו כאלה במוקדם או במאוחר. תנו להם 5-10 שנים - ותראו מה קורה. הם יקנו בתי חרושת מהמערב , כיוון שיש להם כמויות אדירות של דולרים היום. הם כבר עומדים לרכוש את וולבו - וילמדו ממנה איך מגיעים לבטיחות גבוהה. גם היפאנים ייצרו בהתחלה סחורה זולה ואיכות גרועה. ההבדל הקטן הוא - שלסין יש 1.4 מיליארד איש. ביפאן גרים אולי עשירית !!. העוצמה הסינית אדירה מי שחושב אחרת - לא מבין כלום מה נעשה בסין.
אבי | 17.03.09
12.
תושבת סין
רק שתדעו שאפילו הסינים מהערים הגדולות לא נוסעי ברכבים סיניים רק הכפרים ומעוטי היכולת וערסים שרוצים להראות שהם מצליחניים ויש להם רכב והקטע הכי מצחיק הוא שניפגשתי עם אחד המנהלים של חברת רכבים סינית שאפילו הוא לא נוסע ברכב חברה כי (ואני מצטט) חשובים לו החיים שלו סיני
סיני | 17.03.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת