2. אני גם סקפטי הם טוענים למהפכה שקשה להאמין בה - עיבוד המשחק בצד השרת ושידור זרם מקומפרס של נתונים ל"ממשק המשחק" אשר בעצם מבוסס על קליינט "חלש". נשמע כמו חלום רטוב ונורא קשה להאמין שזה יכול לעבוד ללא לאג רציני. נושא העיבוד הוא גם מעניין לכשעצמו - האם השרת לא צריך להיות מפלצתי על מנת לעבד כמות גדולה של נתונים עבור הרבה יוזרים בו זמנית? הרי פתרונות עסקיים כאלו, כמו סיטריקס למשל טובים רק לחלק מהמשימות, בשביל דברים רבים עדיין "משתלם" יותר לעבד בצד הלקוח. Maddog | 25.03.09 (ל"ת)
1. ראיה לכך שהמצב קשה זיהיתי שהאזור שרואים בתמונה שבהפנייה הוא אי הפיראטים Scallawag שב-Howling Fjord. אדר | 25.03.09 (ל"ת)
שוק המשחקים המקוונים ממשיך לצמוח
2 תגובות לכתיבת תגובה