7. כל הכבוד צעדים ראשונים ומשמעותיים לשינוי סדרי עדיפויות לטובת הפריפריה שדרוג הכביש בשילוב הקמת עיר הבה"דים בצומת הנגב יביאו למעבר משמעותי של אוכלוסיה מבוססת אל הנגב, יצור מקומות תעסוקה רבים ויצמצם משמעותית את זמן ההגעה מהמרכז לפריפריה ולהפך. כל הכבוד לאלכס ויזניצ'ר שיודע לקדם פרויקטים בסגנון של אריק שרון וכל הכבוד לשמוליק ריפמן שידע לעמוד על הדרישות החשובות לפיתוח האזור. דרור דבש | 28.03.09 (ל"ת)
5. הרחבת הכביש ל 10000 חיילים שנוסעים באוטובוסים? מה ההגיון. כביש החוף בין מחלף נתניה לזכרון משווע לשדרוג ל 3 נתיבים כבר 6 שנים. ובו נוסעים מאות אלפים כל שבוע. הטירונים יסעו בו פעמיים בחודש בהסעות. אין הצדק תחבורתי לדבר. ושהחיילים יגיעו לנתניה , ויסעו צפונה, אז הם יתקעו בכביש 2 המסוכן. זה מה שקורה ששר התחבורה הוא רמטכל לשעבר ולא מבין בתחבורה. צביקה החשמלי | 28.03.09 (ל"ת)
4. מה עם הרכבת לכרמיאל ? מדוע לא מכניסים גם אותה לתוכנית האצה ? כמה פעמים בשנה יכולים לאשר ולהקפיא את הפרוייקט ? אבי | 27.03.09 (ל"ת)
3. ומה עם שדרוג הכביש ממחלף זכרון יעקוב לפורדיס ? בגלל קטע צר באורך של 2-3 ק"מ כל התנועה באזור מחלף זכרון פקוקה. ירון | 27.03.09 (ל"ת)
1. החברה הלאומית לדרכים- כל הכבוד אך מה עם כבישים 66,65,70,79,85 כבישי הצפון בנוסף לדרום הינם כבישי דמים, לדוגמא כביש 65 בו נקטלו עשרות אנשים נפצעו מאות בגלל שאינו שאינו ידידותי למשתמשים בו, כל סטיה מנתיב קטלנית, רק פתרון של ארבעה נתיבים וגדר הפרדה תקטין משמעותית את הקטל בכביש 65 דומים לו כבישים 66, 70 , 85 אחד מהעם | 26.03.09 (ל"ת)
פורסם המכרז לשדרוג כביש 40 - בהיקף 300 מיליון שקל
8 תגובות לכתיבת תגובה