46. קניתי שם רכב השבוע קניתי שם יונדאי גטס 2006 ב33000 שח לא ייאמן ממש מציאה ליקנות שנת 2006 במחיר של רכב 2001 שווה והשירות המצויין תודה לאלי ורומן על השירות הטוב והמיקצועי הבטיחו וקיימו יישר כח כן יירבו כמוכם תודה יהודה יהודה | 09.04.09 (ל"ת)
44. למה אין חקירה איך דופקים את הלקוחות הפרטיים? איזה יופי - מחר אני פותח חברת ליסינג ומרוויח מכוניות בלי כסף דביר | 02.04.09 (ל"ת)
43. קשקשנים תחפשו תעסוקה חיובית לכל החכמים והיועצים,הבנקים הפסידו מיליארדים ללוקחי משכנתאות,הטייקונים הפסידו מילארדים בהשקעות לא חכמות,יש פה משבר עולמי,אז כמה מליונים בעסקה פרטית ולא ציבורית זניחה וקטנה,אותם יבואנים הרוויחו עשרות מיליונים ולא נמצא עדיין יבואן רכב שדיווח השנה על הפסדים,היו רגועים!!!!!!!!!!!! יהודה | 01.04.09 (ל"ת)
40. חכמים על סחורה חלשה - לUMI יש ערמה של אופטרות לזרוק את הקרוז החדשה כבר אף אחד לא ייתן חינם. הם מצפים לקפיצה תדמיתית עם האוטו החדש. זיזו הגדול | 31.03.09 (ל"ת)
39. UMI חייבים להיפטר ממלאי תקוע אז הם מחלקים מכוניות יבואנים אחרים נמצאים באותה סירה. תבדקו בכל חברות הליסינג מי נותן אשראי במקום הבנקים - רק יבואנים אבירם | 31.03.09 (ל"ת)
34. לקנות ולהעביר בעלות לבדוק שעבוד גם ברשם משכנות לא לשלם עד שהאוטו ע"ש ואם לא אז לשלם לבנק עם התחייבות שלו להעבירו על שם הרוכש עינבל | 30.03.09 (ל"ת)
33. כל השעבוד הזה לא מחזיק מים. אם הרכב בתאונה ויש כינוס נכסים לך תחזיר ללקוח רכב חליפי ובמקביל תפדה את השעבוד זמיר | 30.03.09 (ל"ת)
29. מה פלא ש-UMI עושים תרגילים ללקוחות פרטיים בעולם השלישי לא מקבלים שירות ברמה שכזו . הרבה יותר טוב מאשר ב-UMI צוחק | 29.03.09 (ל"ת)
25. ל23 - את יכולה להתלונן במועצה לצרכנות או בבית משפט לתביעות קטנות. זה שאין חוק לא אומר שאין מה לעשות ירמי | 29.03.09 (ל"ת)
24. לא. אין חוק. יש עוד חברות ליסינג קטנות שעושות את זה. אין ממשלה אז כל ממזר מלך ל-23 | 29.03.09 (ל"ת)
23. אתם קולטים? הם מוכרים את המכוניות המשומשות ללא אחריות !!! אין חוק נגד זה ?? שרית | 29.03.09 (ל"ת)
19. ל-14 : נניח שאתה צודק. אז מה? קח 40 אלף שקל מחיר הרכב, תכפיל בשניים (מס קנייה, מס נמל, ביול, ביטוח, הובלה) קיבלת 80 אלף. עכשיו תוסיף הוצאות רישוי תגיע ל82 בערך. לך לאולם המכירות ותתמקח תוציא את האוטו ב90. מה קיבלת? 8K רווח. גם אתה היית לוקח רווח דומה אם היית יבואן. הבעייה היא המיסוי הגבוה יריב | 29.03.09 (ל"ת)
18. אנשים לא יודעים אבל עד יוני 2008 ככה זה עבד כל אחד שפתח מוסך עשה הסבה לליסינג וקנה מכוניות חדשות "על החשבון". היום כולם נופלים כמו זבובים. בחברות גדולות זה גם עבד ככה אבל להם יש גב כלכלי. היום אין אף יבואן שעושה את זה. לומדים מטעויות של אחרים דוידי | 29.03.09 (ל"ת)
17. שוב הליסינג ..... עכשיו כל היבואנים שכאילו הפסידו....יעלו מחירים ...שוב ...העשירים מיבאים לעצמם את ריכבי היוקרה ....ומי שפרייר... ורוצה להחליף רכב חדש ישלם 20 עד 25 אחוז יותר ........לא לקנות...ל.11..כל מודעות המבצעים ...הם אכן בלוף...עוד מעט וגם כאן יתחילו למכור שניים במחיר אחד.....לדעתי יש מקום לחקירת מבקר המדינה...... איציק | 29.03.09 (ל"ת)
13. דורנט הייתי בסניף בתל-אביב מכוניות "ברזל" במחיר שהם קנו מהיבואן לא תודה את המכוניות הללו תשלחו לסין כמתכות g.a.d | 29.03.09 (ל"ת)
10. החברות שקרסו את האמת מגיע לכם להפסיד כי אתם מוכרים ללקוחות ב %40 יותר מחברות לסיניג אז ככה תלמדו לקח מכל הלקוחות התמימים מנחם | 28.03.09 (ל"ת)
9. UMI יבואן חובבן בלשון המועטה מי שמכיר יודע שזה היבואן הכי לא מקצועי שנמצא בארצנו הקטנה!!! עשיתי טעות פעם אחת שקניתי רכב מהיבואן הנ"ל ואני לא מתכוון לחזור עליה שוב... צריכים לעשות בדק בית דחוף. אנונימי | 29.03.09 (ל"ת)
7. כדאי למהר-מחסלים מלאי ישנם מבצעים חבל על הזמן ברכישת יד שניה מהם.\ההנחות בעשרות אחוזים. גם אני קניתי בהנחה של 40% ממחירון!!! סניף ת"א -שווה למהר, יגאל אלון 65. אחד שיודע | 29.03.09 (ל"ת)
6. מי שהולך כמו עז עיוורת סופו להכנס לבור עמוק חלק מיבואני הרכב כמו רבים ממנהלי הכספים בחברות בעלות נטיה ניהולית אמריקאית הלכו כמו עז אחרי הליסינג, כידוע לכל מנהל כספים מתחיל עסקת ליסינג אינה כדאית כלכלית, ליסינג תמיד יותר יקר ב 15-25 אחוז ממשק רכב מנוהל עצמאית על ידי קצין בטיחות מוסמך, מי שהלך שולל נפל ובגדול וזה שכר הלימוד לעיזים העיוורות aviהרצליה | 29.03.09 (ל"ת)
5. הם נופלים כמו זבובים שניה, תנו לי להזיל דמעות תנין... זהו, סיימתי. מי שלא קרא כמו שצריך את המפה הם היבואנים וחברות הליסינג. לפחות אחד ממקבלי ההחלטות היה צריך לקרוא את הלך הרוחות של האזרחים הפשוטים - בטוקבקים כאן ובאתרים אחרים. מי שחשב שהוא יוכל להמשיך ולגזול עוד ועוד, טעה, והיום דינו לקרוס. מי שרוצה לשרוד - הרי החזקים שורדים, עליו לעשות דבר אחד ויחיד: להפטר ממלאי שיושב ומרקיב במגרשים. כדי להפטר ממלאי, יש דרך אח ויחידה (רמז: להוריד למחיר הראלי ואפילו למחיר העלות). הראשון שיעשה זאת יפטר מהמלאי וכך יוכל להגדיל את הנכס הנזיל הזה שנקרא ג'ובות. הבאים אחריו כנראה יפספסו את הרכבת. | 29.03.09 (ל"ת)
4. חברת UMI מסיטה קונים של אופל לכיוון שברולט. וזו התוצאה מגיע לכם אתם רק רוצים לקדם מכירת מכוניות שברולט, ומסיטים ומרחיקים קונים ממכוניות אופל. תתחילו לשווק מכוניות טובות ולא רק זבל צרכן | 28.03.09 (ל"ת)
3. דרושה חקירה של רשיות המס !!! נתנו מכוניות בלי לקבל כסף מה זה שוק שחור ?! עיסקאות בלי חשבונית מס!!! נתנאל | 29.03.09 (ל"ת)
1. משהו על UMI יכנסו להרפתקאה של מכירת עשרות מכוניות לליסניג כמעט ללא רווח, בודאי ללא שעבוד, ללא בטחונות, ללא ביטוח אשראי. אבל לכו תנסו להוציא 1000 שקל הנחה מ-UMI כשתבואו לקנות מכונית במחיר מחירון , יראו לכם את המנורות...לא יורידו לכם שקל ולא ישחררו לטובתכם את הרכב עד שכל הכסף לא ישכב אצלהם בחשבון בהעברה בנקאית.. מישהו אמר גיבורים על חלשים או הפראיירים התורניים? יוסי ב. | 28.03.09 (ל"ת)
היבואנים מכרו לדורנט מכוניות ללא שעבוד - והפסידו מיליוני שקלים
46 תגובות לכתיבת תגובה