אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הוחרמו עשרות קורקינטים חשמליים

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
להתקין תקנות איך כן
לצערנו, תאונות קטלניות קורות גם לנהגי אופניים, וכן, גם לנהגי מכוניות. כלי רכב חשמלי זול , נייד , אקולוגי ובטיחותי הוא דבר הכרחי במציאות חיינו. משרד התחבורה צריך להבין את המציאות ולהנחות את האזרח הקטן איזה קורקינט חשמלי הוא חוקי ואיזה לא. לא הבנתי ההבדל בין מיני קלנועית וסגוואי (הכבדים מ- 12 ק"ג) המותרים לפי החוק (קראתי שמשטרת ישראל רוצה להצטייד בסגוואיי) לבין קורקינט חשמלי רציני. התאונה המצערת היתה יכולה להתרחש גם בסגוואי וגם באופניים. עצם קרות התאונה לא צריך להיות סיבה לפסילה גורפת של כלי רכב מודרניים. מקרה קשה וכואב לא צריך להיות להפוך לחוק לא נכון. אני מבקש תקנות ברורות והגיוניות עם איזה קורקינט חשמלי כן אפשר לנסוע (בדומה לתקנות בעניין קלנועיות וסגוואיי) , היכן לנסוע ( שבילים מיוחדים/ מדרכות וכבישים בישובים קטנים) , ומה צריך לחבוש (קסדה כרוכבי אופניים וכ"ו) .
אהרון גולדנברג | 23.09.09
9.
קורקינט
כל זה בגלל מלחמה בין יצרן ישראלי ליבואן! מי שלא מכיר ישנו כבר כמה שנים בישראל בית עסק שמייצר קורקינט חשמלי Trekker! כלי מאולה! לאחרונה נוסד עסק חדש, שמייבא כילים מחו"ל Extrim. Extrim יותר מהיר מTrekker. במלחמה כמו במלחמה, Trekker הלשין על Extrim! עכשיו Extrim צריך להגיב לTrekker!
רוכב | 11.04.09
7.
חשמלי ישראלי לא כלכך בטיחותי
מכשיר חשמלי ששוקל 30-45 קולו ומגיע בין 20-40 קמש הינו מכשיר די מסוכן בטבעו גם לרוכב וגם לנוסעים סביבו.(הולכי רגל או מכוניות). אני אישית ראיתי תאונות של רוכבים כאלה בכבישי ת"א. אף אחד מהם לא חבש קסדה. נכון שיש מכשירים כאלה בחול אבל שם יש רגולציות וחוקים לפי התנאים של הכבישים ותרבות הנהיגה. גם כל מי שקונה מכשיר חשמלי בד"כ חותם על מספר הצהרות באותו בית עסק. ומילה אחרונה לגבי המשטרה, השוטרים מקבלים הוראות כל כמה שנים לעצור את אותם הרוכבים, רובם(השוטרים) לא יודעים שאסור , החוק אומר שרוכב אופניים חייב לחבוש קסדה, כמה מהשוטרים ראיתם נותנים על זה דוח? רוצים כלי ידידותי לסביבה, קנו אופניים. גם ירוק וגם קצת כושר.
מור | 07.04.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת