אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פולקסווגן גולף היא מכונית השנה העולמית

20 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

18.
ל 15 אתה טועה, ל 16 אתה צודק מאד ל 17 החלון החשמלי זו תקלת יצרן, החלונות הוחלפו בחינם
16 אני קיבלתי את הגולף ב 2002 ולהלן התקלות: 1חלון חשמלי נופל 2 דליפת מים מיום המסירה שלא אותרה, 3אטם בבלוק שגרם לדליפה, 4מכלול טרמוסטט שהוחלף,5סנסור מנוע שנדפק,ושלא היה במלאי וטרחתי לחזור כמה פעמים למוסך,6 מכלול צינורות גומי עליון שהוחלף ועוד ועוד.... ברכב שעמד ליד רכבי הוחלפ גיר ב 30,000 ש"ח
רוני | 18.04.09
17.
יש לי גם בורה וגם ג'טה (דיזל) - שתי מכוניות מאוד אמינות אשר מלבד טיפולים שוטפים
כמעט ואין תקלות. נכון שמחירי הטיפולים והחלקים גבוהים יותר אך בהחלט אני מרגיש שיש תמורה למחיר, תרגישו למשל מנוע של חלון חשמלי של מכונית יפנית לעומת פולקסוואגן - שמיים וארץ, אז לא יעלה יותר ? כמו כן פולקסוואגן תמיד מובילה טענולוגית לפחות שנת דור (אם לא יותר) כל מכונית מקבילה, כמו המנועים החדשים עם המגדש הכפול, מערכת ה-DSG שלא קם לה מתחרה, מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט, היעדר רצועת טיימינג והרגשת איכות בכל רכיב ורכיב. למרות הכל, באיזשהוא מקום אני מרגיש ירידה באיכות הג'טה שמיוצרת במקסיקו לעומת הבורה שיוצרה בגרמניה.
מישו | 18.04.09
15.
תפסיקו לקשר בין המכונית ליבואן/שירות
חברים, במשך 11.5 שנים הייתי דובר חברת פולקסווגן בישראל. הדבר הכי מדהים היה להיות עד להתפתחות של איכות המוצרים של היצרן הזה. הגולף, כיום, היא מכונית יפה מאד, איכותית מאד, עם כמות תקלות נמוכה מהממוצע בענף הרכב ויש למכוניות פולקסווגן תדמית מוצדקת של מכוניות אופנתיות מאד. אל תחברו את זה עם השירות במוסכים. לפעמים הוא טוב יותר ולפעמים פחות טוב. מה, אתם באמת חושבים שבמאזדה אין תקלות? ואתם באמת מאמינים שטויוטא לא מתקלקלת (ראו את צרת הגיר הרובוטי הגרוע בקורולה). אם אתם באמת רוצים מכונית איכותית, אופנתית, מאובזרת ושמחירה שווה את ה"חבילה" כולה, אתם חייבים להודות שהגולף היא מכונית מצויינת. אגב, מזה 10 חודשים אינני עובד עם "צ'מפיון מוטורס" ואין לי חיבה יתרה לחברה או למנכ"לה. אז כך שהדעה שלי כאן היא נייטרלית לחלוטין. רוני
רוני אקרמן | 14.04.09
14.
חברה,אתם חיים בעבר,יש לי גטה בת שנתיים ואני מזה מרוצה
המכללים זהים לגולף,השרות בטיפולים התקופתיים מדהים(בפליקס)וברור לי היום שבעתיד אעשה טרייד אין(במבצעים הם נותנים מחיר מחירון).אין חברה עם מנועים וגירים משוכללים כמו שלהם(גירDSG ומנוע 1.4 טורבו כפול שכל היצרנים באירופה עכשו מעתיקים).אתם חושבים שעיתונאי הרכב באירופה מטומטמים?
אפי | 14.04.09
13.
איך רכב גרוע כל כך ויקר מאוד זוכה אפילו למילה כתובה אחת
בושה וחרפה, רכב נחות . לא בטוח, לא יציב, אמינות מאוד מאוד נמוכנ. עלויות תחזוקה יקרות רצח, שרות חצוף וגרוע לא פותרים ליקויים בסיסיים ברכב , המון תקלון חשמל אלקטרוניקה וגירים הולכים כל 30,000 קמ, מה עוד נכתוב על הזבל הזה ......תבינו לבד,
aqviהרצליה | 12.04.09
12.
מוסך טוב ( מחיר , אמינות , שרות ) בבאר שבע יש ?
החלפתי את הגולף הקודמת לפני חודשיים בחדשה . הקודמת טופלה במוסך אחד בלבד לכל אורך התקופה של 9 שנים .היות הצוות התחלף במשך התקופה , התחלפה גם האוירה והטיפול במכונית לא היה כמו בעבר. אני רוצה המלצות למוסך טוב מבעלי ניסיון בלבד.
דני | 12.04.09
9.
ל 1 ול 8, אתם צודקים ב 100 אחוז השירות גרוע, התקלות רבות, לכו על היפניות
ביפניות אין תקלות כמו שיש בגרמניות, הגרמניות, זה לא מה שהיה פעם, תוסיפו את רמת השירות במוסך שבת"א ברח' טברסקי ותקבלו מסקנה אחת בלבד, לא להיכנס אליהם, אגב במוסך צ'מפיון יותר מיקצועיים אבל גם יקרים מאד.
גי | 12.04.09
4.
מיהרו לתת מכונית השנה, כי בשנה הבאה כבר תצבור שנה על הכביש והשווי יפול לחצי.
מדוע צריכה להיות יקרה יותר מהמתחרות? בגלל השם? ובכלל, בהתיחסות לעלות צריכים לקחת בחשבון גם עלות טיפולים וירידת ערך. התעלמות מהם היא בדיחה. ולא קצת מוזר שכל העיתונאים העולמיים המוזכרים הם מאירופה?
עדי | 11.04.09
1.
חבל שהשירות בארץ מהגרועים אם לא הגרועים ביותר
היתה לי גולף סבלתי קשות מכל מוסכי השירות המורשים החלקים ללא כל פרופוציה לרמת השוק התיקונים במוסכים יקרים ללא כל טעם ורק לאחר כוויות רבות עברתי למוסכים העממיים ובכל זאת החלקים היו שואה לכל דבר ולבסוף לא הצלחתי למכור אותה במשך חצי שנה כבר כמעט נאלצנו לתת אותה מתנה עד שלבסוף ביצענו טרייד אין בהפסד אדיר וכיום אנו נוסעים ביפנית ללא כל בעיה .
ד"ר שובל | 11.04.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת