20. מזגן ברשותי גולף 2008 ולאחר 60000 קמר קרס המזגן מאחר ונסתימה האחריות[בחודשים] נאלצתי לשלם מכיסי 50% מעלות התיקון[קרוב ל5000 שח מישהוא יכול להסביר האם זה תקין???????? מכונית חדשה???? אביתר גורן | 20.09.09 (ל"ת)
19. התדמית אבדה לפני שנים היתה לי גולף חדשה 02, תקלות חשמל, פנים הרכב התקלף, עלות גבוהה. רק אשכנזים ומבוגרים בדרך כלל גימלאים של איזה מוסד ציבורי מיותר עוד "קונים" את התדמית השקרית של רכב בטוח כבד ויוקרתי. יואל | 25.04.09 (ל"ת)
18. ל 15 אתה טועה, ל 16 אתה צודק מאד ל 17 החלון החשמלי זו תקלת יצרן, החלונות הוחלפו בחינם 16 אני קיבלתי את הגולף ב 2002 ולהלן התקלות: 1חלון חשמלי נופל 2 דליפת מים מיום המסירה שלא אותרה, 3אטם בבלוק שגרם לדליפה, 4מכלול טרמוסטט שהוחלף,5סנסור מנוע שנדפק,ושלא היה במלאי וטרחתי לחזור כמה פעמים למוסך,6 מכלול צינורות גומי עליון שהוחלף ועוד ועוד.... ברכב שעמד ליד רכבי הוחלפ גיר ב 30,000 ש"ח רוני | 18.04.09 (ל"ת)
17. יש לי גם בורה וגם ג'טה (דיזל) - שתי מכוניות מאוד אמינות אשר מלבד טיפולים שוטפים כמעט ואין תקלות. נכון שמחירי הטיפולים והחלקים גבוהים יותר אך בהחלט אני מרגיש שיש תמורה למחיר, תרגישו למשל מנוע של חלון חשמלי של מכונית יפנית לעומת פולקסוואגן - שמיים וארץ, אז לא יעלה יותר ? כמו כן פולקסוואגן תמיד מובילה טענולוגית לפחות שנת דור (אם לא יותר) כל מכונית מקבילה, כמו המנועים החדשים עם המגדש הכפול, מערכת ה-DSG שלא קם לה מתחרה, מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט, היעדר רצועת טיימינג והרגשת איכות בכל רכיב ורכיב. למרות הכל, באיזשהוא מקום אני מרגיש ירידה באיכות הג'טה שמיוצרת במקסיקו לעומת הבורה שיוצרה בגרמניה. מישו | 18.04.09 (ל"ת)
15. תפסיקו לקשר בין המכונית ליבואן/שירות חברים, במשך 11.5 שנים הייתי דובר חברת פולקסווגן בישראל. הדבר הכי מדהים היה להיות עד להתפתחות של איכות המוצרים של היצרן הזה. הגולף, כיום, היא מכונית יפה מאד, איכותית מאד, עם כמות תקלות נמוכה מהממוצע בענף הרכב ויש למכוניות פולקסווגן תדמית מוצדקת של מכוניות אופנתיות מאד. אל תחברו את זה עם השירות במוסכים. לפעמים הוא טוב יותר ולפעמים פחות טוב. מה, אתם באמת חושבים שבמאזדה אין תקלות? ואתם באמת מאמינים שטויוטא לא מתקלקלת (ראו את צרת הגיר הרובוטי הגרוע בקורולה). אם אתם באמת רוצים מכונית איכותית, אופנתית, מאובזרת ושמחירה שווה את ה"חבילה" כולה, אתם חייבים להודות שהגולף היא מכונית מצויינת. אגב, מזה 10 חודשים אינני עובד עם "צ'מפיון מוטורס" ואין לי חיבה יתרה לחברה או למנכ"לה. אז כך שהדעה שלי כאן היא נייטרלית לחלוטין. רוני רוני אקרמן | 14.04.09 (ל"ת)
14. חברה,אתם חיים בעבר,יש לי גטה בת שנתיים ואני מזה מרוצה המכללים זהים לגולף,השרות בטיפולים התקופתיים מדהים(בפליקס)וברור לי היום שבעתיד אעשה טרייד אין(במבצעים הם נותנים מחיר מחירון).אין חברה עם מנועים וגירים משוכללים כמו שלהם(גירDSG ומנוע 1.4 טורבו כפול שכל היצרנים באירופה עכשו מעתיקים).אתם חושבים שעיתונאי הרכב באירופה מטומטמים? אפי | 14.04.09 (ל"ת)
13. איך רכב גרוע כל כך ויקר מאוד זוכה אפילו למילה כתובה אחת בושה וחרפה, רכב נחות . לא בטוח, לא יציב, אמינות מאוד מאוד נמוכנ. עלויות תחזוקה יקרות רצח, שרות חצוף וגרוע לא פותרים ליקויים בסיסיים ברכב , המון תקלון חשמל אלקטרוניקה וגירים הולכים כל 30,000 קמ, מה עוד נכתוב על הזבל הזה ......תבינו לבד, aqviהרצליה | 12.04.09 (ל"ת)
12. מוסך טוב ( מחיר , אמינות , שרות ) בבאר שבע יש ? החלפתי את הגולף הקודמת לפני חודשיים בחדשה . הקודמת טופלה במוסך אחד בלבד לכל אורך התקופה של 9 שנים .היות הצוות התחלף במשך התקופה , התחלפה גם האוירה והטיפול במכונית לא היה כמו בעבר. אני רוצה המלצות למוסך טוב מבעלי ניסיון בלבד. דני | 12.04.09 (ל"ת)
11. הגולף לארץ מגיעה ערומה הרבה דברים שיש בגולף החדש לא מגיעים לארץ למשל אפשרות לשנות את רכות הקפיצים. ניר | 12.04.09 (ל"ת)
10. אקנה את המזדה 3 החדשה וישאר לי עודף לטיול לארה"ב ואם אקנה את המזדה 2 , ישאר אולי כסף לחסל את המשכנתא הקטנה נראה מוריס | 12.04.09 (ל"ת)
9. ל 1 ול 8, אתם צודקים ב 100 אחוז השירות גרוע, התקלות רבות, לכו על היפניות ביפניות אין תקלות כמו שיש בגרמניות, הגרמניות, זה לא מה שהיה פעם, תוסיפו את רמת השירות במוסך שבת"א ברח' טברסקי ותקבלו מסקנה אחת בלבד, לא להיכנס אליהם, אגב במוסך צ'מפיון יותר מיקצועיים אבל גם יקרים מאד. גי | 12.04.09 (ל"ת)
8. חבל, המכונית מצוינת אבל השירות של מוסך פליקס גרוע מאד !!! מביקורי התכופים במוסך פליקס בתל אביב (למעלה מ-15) לא יודעים לתקן מכוניות כמו שצריך, לא יודעים לתת שירות , מזלזלים בלקוחות ויותר מכך בעובדות, ראו הוזהרתם. משה | 11.04.09 (ל"ת)
6. טוב מאוד שאוטו חסכוני זכה בתואר ודווקא קרייזלר מציגה עוד ועוד ג'יפים. סופה לקרוס ופולקסוואגן - בקרוב החברה השנייה בעולם ! אמיל | 11.04.09 (ל"ת)
5. בטחחחח. בישראל היא מה זה זולה. חחחחחחחחחחחחחחחח שלא נדבר על מחירי הטיפולים המזעזעים. להחזיק בית עולה יותר זול מלהחזיק רכב בארץ הגמדים יוסי | 11.04.09 (ל"ת)
4. מיהרו לתת מכונית השנה, כי בשנה הבאה כבר תצבור שנה על הכביש והשווי יפול לחצי. מדוע צריכה להיות יקרה יותר מהמתחרות? בגלל השם? ובכלל, בהתיחסות לעלות צריכים לקחת בחשבון גם עלות טיפולים וירידת ערך. התעלמות מהם היא בדיחה. ולא קצת מוזר שכל העיתונאים העולמיים המוזכרים הם מאירופה? עדי | 11.04.09 (ל"ת)
3. מה יהיה עם עיתונות הרכב בישראל? אין רכב כזה ניסאן סקייליין! זאת ניסאן GTR, הסקייליין זה שם כולל לסדרת מכוניות של ניסאן ביפן, רובן מכוניות משפחתיות רגילות לחלוטין, בעבר כמה דגמים זכו לגרסת GTR כמו הR32,R33 והR34 הGTR הנוכחית נקראית פשוט GT-R ללא שום סקייליין בשם שלה. יגאל | 11.04.09 (ל"ת)
1. חבל שהשירות בארץ מהגרועים אם לא הגרועים ביותר היתה לי גולף סבלתי קשות מכל מוסכי השירות המורשים החלקים ללא כל פרופוציה לרמת השוק התיקונים במוסכים יקרים ללא כל טעם ורק לאחר כוויות רבות עברתי למוסכים העממיים ובכל זאת החלקים היו שואה לכל דבר ולבסוף לא הצלחתי למכור אותה במשך חצי שנה כבר כמעט נאלצנו לתת אותה מתנה עד שלבסוף ביצענו טרייד אין בהפסד אדיר וכיום אנו נוסעים ביפנית ללא כל בעיה . ד"ר שובל | 11.04.09 (ל"ת)
פולקסווגן גולף היא מכונית השנה העולמית
20 תגובות לכתיבת תגובה