אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פרויקט מיוחד: מי היית רוצה שישיק לך את המותג מחדש?

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
בוחרים במי שמכירים
מנהלי השווק לא באמת בחרו מי הכי טוב אלא פשוט זורקים שמות. מה שהנורמה מכתיבה להם. זה מה שיפה בשוק- למנהלי שווק בישראל אין שמץ של מושג בפרסום וזה עצוב בעיקר לאנשי הקריאייטיב. אגב, התעוזה בלקחת משרד גדול היא שווה לזו של משרד קטן כי בשניהם אנשי הפרסום בפועל של הקמפיין הם די צעירים.
רועי | 20.04.09
1.
יועצים מובילים בתחום
בעולם התוכן הזה יש לא מעט אנשים "חושבים" שלא עובדים תחת משרד פרסום, משרד עיצוב או קריאייטיב, אך מבצעים עבודות ייעוץ הדורשות חשיבה (מסכים עם דבריו של יוני סער), ראו דוגמת יוסי בר-אל, ארז מנהיימר ועוד. במקרים רבים ההצלחה נמדדת בתוצאות האמיתיות עבור הלקוח ולאוו דווקא בחשיפה התקשורתית הנלוות למהלך.
Dan | 19.04.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת