אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ברשות המסים שוקלים: ביטול הפטור ממע"מ על הירקות והפירות והעלאת המס על בנזין

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
עצוב
תקופה מאוד ארוכה עזבתי את הטוקבקים והכתבות על הארץ. עזבתי את הארץ לפני יותר משלוש שנים. יש בי רצון עז לחזור אבל לקרוא כתבות מסוג זה פשוט מוריד כל חשק ומוטיבציה לחזור למדינה הזו. הפתרון מתגבש אצלי על מנת לחזור ולשנות דברים לטובת העם. חבל שטובים רבים מנצלים את היכולת לרדת מהארץ והטובים שנשארים פשוט סופגים את מה שיש. צר לי בשבילכם הנשארים מקווה שתמצאו את הפתרון לשינוי אמיתי.
שמשון | 20.04.09
8.
כמה עולה כל שר בממשלה?
נכון, זה פופוליסטי להגיד שאם יוותרו על שרים אז יוכלו לצמצם את הגרעון, אבל שחושבים על העלות המצבטרת של כל שר + משרד פיקטיבי שהוקם לו + הוצאות אבטחה וכיו"ב, אז מגיעים לחסכון. והתחבורה הציבורית בישראל לא במצב שהיא יכולה לשמש תחליף ראוי לרכב - מה עם נסיעות בסופי שבוע? העלויות של מוניות מטורפות, ואין אוטובוסים.... וזה עוד לפני שדיברנו על המחסור בקווים והצפיפות הנוראית באלו הקיימים....
אלעד | 19.04.09
2.
עוד מס על דלק?
כאילו שהציבור נוסע כל היום לטיולים. האמת שהתחבורה הציבורית היא על הפנים. אם אתה לא עובד בעיר מרכזית רצוי ליד תחנת רכבת או אוטובוס אתה אבוד. למשל אני גר ליד נתניה ועובד באיזור התעשיה לוד נסיעה ברכבת עולה כ- 45 שקלים מונית שרות בנתניה 10 שקלים ובלוד עוד 10 סה"כ 65 שקלים כפול 22 יום 1400 שקל. ובנוסף רצוי שיהיה לך רכב בבית להסיע את הילדים לפעמים. בנוסף זמן הנסיעה והטירטור גדול מנסיעה ברכב. אוטובוס בכלל אין מה לדבר זמן הנסיעה כפול דורש החלפה של מספר אוטובוסים וזמינות מצומצמת. בניו יורק למשל עלות סאב ויי כ $2 כיון למרחקים של עד שעה וחצי נסיעה. אוטובוס מהיר מהפרברים לעיר כ - $4.5 זו תחבורה ציבורית. כל אלה הקוראים לנסיעה בתחבורה ציבורים והם מעל גיל נוער כלומר מעל גיל 25 אני מציע אתגר מידי שימוש רק בתחבורה ציבורית ביום יום, ביחוד לאילו באינם גרים ועובדים המרחק של 20 דקות נסיעה. אני מזמין גם את אנשי האוצר לוותר על מכוניותיהם לחודש. אל נא תומרו אנסה כשתהייה תחבורה ציבורית אמיתית. זה הזמן להתחיל, נכתב ע"י ריאליסט שיודע שבארץ אין תחליף לרכב ויש מקום לשפר קודם כל את הכבישים ולא להיכנס לפנטזיות יקרות וחסרות ערך. ולמי שאומר שהרכת מצליחה אז שידע שהרכבת היא תחבורת חיילים ביחוד ג'ובניקים הממומנת ע"י הנוסעים האזרחיים שהתמזל מזלם והם עובדים וגרים ליד תחנת רכבת.
אבי | 19.04.09
1.
כנראה שנערי האוצר החליטו לרצוח סופית את המעמד העני בישראל ע"י הרעבה
מכל הפטורים שאפשר לבטל או המיסוי שאפשר להעלות, זה מה שהם מצאו? אולי להעלות מיסוי על מוצרי חשמל שעולים מעל 5 אלף ש"ח? אולי על רכבי יוקרה? זה מה שהם מצאו, פירות וירקות? מה הם רוצים אח"כ שהמדינה תוציא הון כי שכבות המצוקה ירשו לעצמם רק חטיפים זולים מלאים בשומן טראנס?
תפוזו | 19.04.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת