אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הרצליה חוזרת לתחרות: עוד מתיחת פנים לאזור המוסכים לשעבר

37 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

36.
החכם באדם אמר ב"משלי": אל תען כסיל כאיוולתו
בשנת 98 כשנבחרה יעל גרמן היה גרעון העירייה 140 מיליון שקל. העיר הייתה עיר שינה של תל-אביב, נטולת אירועי תרבות ורדופה בתאוות נדל"ן של כרישים וסרדינים למיניהם. לאחר 10 שנים כראש העירייה, הצליחה גרמן לבטל את הגרעון. היא שיקמה את סוקולוב, שעד אז נראה כמו רחוב צדדי בעזה והחייתה את מרכז העיר. היא צבעה את הרצליה בירוק והקימה את הפארק הנפלא - פארק הרצליה, למרות כל הניסיונות של שוחרי הנדל"ן שרצו להקים בשטח הפארק מגדלי דירות.היא הקימה סינמטק ותיאטרון עירוני. היא הקימה את היכל האמנויות והפכה את הרצליה למרכז התרבות והפנאי בשרון. נו טוב. תמיד נמצא אנשים שירטנו על פעילות העירייה וביניהם גם אנשים שהצלחתה של האישה הנפלאה הזאת לצנינים בעינים הנבערות והמצ'איסטיות. הרצליה יודעת טוב מאוד כי כל הקשקשנים, שוחרי הפרסום במקומונים ושליחי הנדל"ן יכולים להמשיך ללהג כאוות נפשם. מזלה של הרצליה הוא שהכלבים נובחים אבל השיירה ממשיכה לצעוד קדימה. גרמן טובעת את חותמה בהרצליה וכמו שאומרים האמריקנים: שימותו הקנאים ויאכלו את הלב.
יריב בן אליעזר | 22.04.09
35.
גרמן נטשה את מרכז העיר
אין לראש העיר אופוזיציה! היא נבחרה לא בגלל איכותה אלא כיוון שלא היה מועמד רציני מולה. אומנם היא עשתה שיפוצון קטן במרכז העיר המת אבל מי שתכנו אותו לא ממש מבין בתחבורה. ברוח האהבתה של ראש העיר בנו בצומת בןגוריון-סוקולוב כיכר שיוצרת פקק (כשמחברים לכיכר חד-מסלולית נטיב דו-מסלולי, מהנדסים יקרים, נוצר פקק בכניסה לכיכר!). בכל אופן העיר הרצליה הולכת מדחי לדחי. מהעיר הטובה בשרון היא הופכת לפחות ופחות אטרקטיבית. ראש העיר בחרה בהרצליה פיתוח ובפרוייקט הפארק, המדהים שהיא בונה ונטשה את העיר. גברת גרמן, את אפילו לא תושבת פיתוח אבל אולי כדאי שתחלקי את העיר לשתי ערים נפרדות ותמלכי את עצמך כראש העיר של הרצליה פיתוח. תקווה שמשהו חדש, רציני ורענן יתמודד מולה בקדנציה הבאה.
תושב הרצליה הצעירה | 22.04.09
34.
העיר שמאבדת הכי הרבה עסקים בישראל ת"א, לטובת פארקים ואיזורים בגוש דן ובשרון
אין מה לעשות לצערנו הרב, אך במדינת ישראל כל התעשיות הקלות,המודרניות,הזעירות והטרנדיות כגון ענף ההייטק, וכל היבואנים,היצואנים,המשווקים והמפרסמים למיניהם, המסחר בישראל,עולם העסקים בישראל, עולם הפיננסים,ההון והמימון, הבנקאות בישראל כלכלת ישראל,השווקים בישראל,המשק הישראלי,חברות ותאגידים עסקיים גדולים בכלל, חברות ותאגידים בעלי אוריינטציה עסקית כמו: משרדי עו"ד,קרנות-הון-סיכון, פירמות-ראיית-חשבון,חברות ותאגידים בעלי חשיבות שיווקית,בעלי מקצועות חופשיים,משרדי פירסום,חברות ותאגידי תקשורת,נותני חסויות ועוד ועוד, הינם בישראל אך ורק בתל אביב גוש דן ובשרון, החל מאיזור התעשייה פולג בנתניה,איזור התעשייה-כפר סבא, איזור- ההייטק והתעשייה ברעננה, פארק העסקים יורופארק בקיבוץ יקום,איזור התעשייה וההייטק בהוד השרון, איזור התעשייה הרצליה פיתוח, מרכזי העסקים במרכז ובדרום תל אביב,מתחם הבורסה ברמת גן,איזור התעשייה,ההייטק והמסחר רמת החייל בצפון תל אביב, שני איזורי התעשייה קריית אריה וקריית מטלון שבפתח תקווה, איזור התעשיה אפק בראש העין, איזורי התעשייה השונים בלוד, איזורי התעשייה בערים וביישובים יהוד אזור ואור יהודה,איזור התעשייה בחולון,איזור התעשייה החדש-מערב בראשון לציון, מתחם מעויין שורק בראשון לציון, איזורי בית דגן וצריפין, נמל התעופה בן גוריון, קריית העסקים איירפורט סיטי (קריית שדה התעופה), איזור התעשייה בבני ברק, משרדים במרכזי הערים גבעתיים ורמת גן, ומכל מה המעט ממילא שיש לישראל להציע גם הקצת הזה בארץ מתנקז אך ורק בתל אביב-גוש דן ובשרון, שם כל הבכירים,המטות ההנהלות ומרכזי הכובד,הכוח,השליטה,הבקרה,הפיקוח,הדירקטוריונים ומקבלי ההחלטות למיניהם, וחוץ משני האיזורים: ת"א-גוש דן והשרון בנוסף לכל הכלום שאין לישראל ממילא כל מדינת ישראל לאורכה ולרוחבה מתה ונטולת כל, לצערנו הרב
ת"א-גוש דן והשרון בלבד: מדינת ת"א | 22.04.09
33.
להרצליה אזת"ע מפותח אבל לא כשר
עבדתי פעם בחברת הייטק בהרצליה פיתוח, מה אני אגיד לכם, קיבצו את כל אוכלי החזיר הג'וקים של הים שנקראים פירות ים וכל מיני מסעדות שמתפארות בעצמם שמגישות עירבוב של בשר וחלב, ברחתי גם מהאנשים וגם מהמקום. לא פלא שחברות מעדיפות את קסריה הוד השרון כפ"ס ונתניה על הרצליה שהוא פלצני עם האנשים הכי מגעילים שיש במיוחד בתעשיית ההיטק, אפילו קודאק לשעבר סאיטקס עזבה לפ"ת.
דוד  | 22.04.09
32.
הרצליה שלי !!
ארז היקר !! על מה יש לי להתנצל ? כל מילה שנאמרה על ידי נכונה . גליל ים לא יוצא לפועל בגלל מאבקים !!! לא בגלל שראש העיר שלי לא רוצה בכך !! אני בטוחה שהפרויקט ייצא בסופו של דבר לפועל !! כי יש לי ראש עיר שלא מרימה ידיים ובסופו של דבר הפרוייקט יתבצע ובגדול !!! אז חכה בסבלנות זה ישתלם לך ויתאפשר לך לגור בעיר הזו, הסבלנות משתלמת וזכור את דבריי !! אמרתי שהעיר מנוהלת בצורה ישרה והסכמת איתי ,, אז תחשוב לבד מדוע פרויקט זה או אחר לא יוצאים לפועל!! כל טוב
אביבה א | 21.04.09
31.
חיבור דרגנועי לתחנת הרכבת של הרצליה
טוב היו עושים קברניטי הרצליה אם היו מחברים באמצעות מנהרה או גשר עם סרט נע, או דרגנוע את תחנת הרכבת של הרצליה עם איזור התעשיה הקרוב יחסית.לנוסעי הרכבת שיורדים בתחנת הרצליה היה עוד אופציה להגיע ברגל לאיזור התעשיה. הדבר נעשה כבר ברוב נמלי התעופה הגדולים בעולם. חיבור כזה היה מפחית את כמות הרכבים שהיו מגיעים לאיזור.
יואל פרידג'ון | 21.04.09
30.
ל-28
רק בת 51?? צעירה... סבא שלי בן 90+ בנה את העיר הזו, חצי הרצליה פיתוח הוא בנה. אני לא אגיד לך את שם המשפחה כי אם את באמת ותיקה בעיר את בטוח תכירי ותתנצלי על מה שאמרת. אני מכיר כל ס"מ בעיר הזו. מה שאני בא להגיד זה שאני חולה על העיר הזו ואני מת לגור רק בהרצליה. העניין הוא שראש העיר שלי!!! (כמו שאת אוהבת להדגיש) לא מאפשרת לי לגור פה. עאלק פרויקטים לזוגות צעירים: גליל ים לא ייצא לפועל גם עוד 10 שנים. אם את קוראת מקומונים, תראי שיש מאבקים משפטיים שאלוהים יודע מתי יסתיימו. את פרויקט המרינה היא תוקעת כבר 13 שנה במאבקים עם משפחת עופר. פינוי בינוי שהיה אמור להיות בשיכון ויצמן, הכל היה כבר חתום וסגור אחרי שאפילו זקני השכונה הסכימו עם הפרויקט הזה, בוטל ברגע האחרון כי זה לא היה נראה לגברת גרמן. לגבי דברים אחרים אני באמת מסכים: היא מנהלת את העיר בצורה ישרה ולא מושחתת כמו 90% מראשי הערים בארץ וגם הדגשתי את עניין התרבות שקרוב לליבה (פארק, היכל אמנויות הבמה, סינמטק וכו'). במה שקשור לבניה אין מה לעשות היא לוקה בחסר...
ארז | 21.04.09
28.
גאה בעיר הרצליה העיר שלי
למספר 11 ארז !! תגיד לי אתה באמת גר כאן ?!! דרך אגב בן כמה אתה ? אני נולדתי בעיר הרצליה (אני בת 51 ) ויש לי רק תשבוחות על העיר שלי , אני גאה לגור כאן !!! הרצליה בניהול הגב" יעל גרמן היא עיר בתנופה מתמדת תוך ניהול ביושר , איכפתיות , הגינות ושקיפות !! . העיר שלי !! התפתחה לבלי הכר : יש לנו ספורטק , יש לנו פארק , יש לנו מרכזי תרבות רבים ועוד היד נטויה , לא צריך לצאת את העיר כדי לראות הצגות , יש לנו את היכל אומנויות הבמה , הסנימטק . איך אתה משוה בין מה שהיה כאן לפני 80 שנה להיום ?!! תתעורר... האם לא מניתי מספיק פרוייקטים שנעשו למען העיר שלי !!! האם אתה יודע שראש העיר שלי !!! נלחמת למען בנייה בעיר שלי !! ודואגת במסגרת הבנייה להקצות דירות למען הזוגות הצעירים בעיר ? וזה יקרה אם לא ילחמו בה במסגרת פרויקט גליל ים !! ואני מאמינה ביותר שגם פרויקט זה ייצא לדרך ויאושר בסופו של דבר, אני מציעה לך לצאת לסיבוב הכירות בעיר שלי !!! העיר שאתה גר בה מגיל 0 .
אביבה א | 21.04.09
27.
עיריית הרצליה מזעזעת
למרות תדמיתה הצדקנית של גרמן. מי שרוצה לקבל אישור לבנייה פרטית מתייבש כמעט שנתיים עד שהעירייה ואגף מהנדס העיר טורחים לתת לו אישורי בנייה ,פשוט מזעזע, אין עוד עירייה או מועצה מקומית אחרת בארץ שככה ממררת את החיים למי שרוצה לבנות בתחומה. כנראה שהפקידים העצלנים של העירייה רוצים להבריח את כל התושבים.
הרצליני | 21.04.09
26.
צריך שינוי ארצי
נכון שעשו הרבה עבודה באזור התעשיה, אבל המצב רחוק מלהיות טוב. 1. רחוב משכית - רחוב החניות הכפולות. בכל שעה קשה לצלוח אותו (ברגל, ברכב, לא משנה). 2. היציאה מאזור התעשיה בימים בהם כולם מסיימים באותה שעה (ערבי חג למשל) היא בלתי נסבלת. 3. כאשר משפצים כבישים - יש לחשוב על העומסים שנוצרים. בשיפוץ האחרון לקח לי שעה לצאת מהאזור - מרחק של 400 מ'!! 4. עם כל הכבוד לעירית הרצליה, השינוי צריך לבוא ברמה הארצית. כיום אין שום אפשרות סבירה להגיע בתחבורה ציבורית מאזורים רבים, שאינם על קו הרכבת תל אביב - חיפה. אני באה מפתח תקוה, ואין, פשוט אין דרך. מכיוון שלעוד אנשים אין דרך, כולם מגיעים ברכב, ואי אפשר לברוח מזה. כמה שלא תבנו - תוך חודשים ספורים שוב יהיו פקקים.
חגית עובדת בהרצליה | 21.04.09
18.
שכחו לציין את הצטיינות הרצליה בארנונה הכי גבוהה בארץ לחברות היטק!!!
בערך 22 ש"ח למ"ר לחודש. להשוואה בפ"ת 9.5 ש"ח. בהוד השרון 8.5 ש"ח. ממש פלא שחברות עוזבות את הרצליה. תמורת הפקקים והמדרכות השבורות (נסו ללכת עם נעלי עקב על מדרכות הרצליה) אנחנו עוד משלמים וביוקר. בעצם הארנונה הזו מממנת את צבא הפקחים שמסתובב ברחובות לצוד מכוניות השכם והערב...
אורלי | 21.04.09
17.
מה כואב לכולכם?
מאיפה מגיעות כל התגובות הנזעמות האלה על התנועה הפיתוח. בתור אחד שגר בהרצליה רב חייו וגם עובד בפיתוח אני מאוד מרוצה ממה שגרצן עשתה כאן. שינוי דרכי הגישה לחד-סטריים שיפר מ א ו ד את הפקקים לאיזור ובמקום להגיע לעבודה ב40 דקות אני מגיע ב15 מקסימום. חוצמזה פארק הרצליה הוא אחלה פרוייקט והרבה מאוד אנשים משתמשים בה בין אם לעשות כןשר מנגל או סתם לקחת את הילדים לגן השעשועים. די להיות שליליים סתם
אסף | 21.04.09
16.
האמת הערומה....
אני עובד ברח' שנקר (הרחוב הכי מרכזי באיזור התעשייה)שאת הכניסה הראשית שלו לבאים מכביש החוף(מחלף הסירה) חכמי חלם פשוט סגרו...אז מה שקורה זה שכדי להגיע אליו צריך להקיף את כל איזור התעשייה..התוצאה :פקקים אין סופיים בכל הרחובות הצדדיים(המנופים,הסדנאות וכו') באמת פתרון גאוני...
נועם | 21.04.09
15.
נו נו,,,,
אם אכן נכון מה שטוענת חברת מועצת העיר, הרי שעיריית הרצליה המתדהרת ביוזמות סביבתיות עושה בדיוק הפוך. להגדיל את היצע החניה???? להוסיף כבישים?????? ובעצם לעודד את השעבוד הבלתי פוסק לרכב הפרטי?? זאת בזמן שחמש דקות הליכה משם יש תחנת רכבת אך ללא מנהרה להולכי רגל (מה קרה לקחתם את הכסף לחניות ולכבישים???). אזור התעשייה הזה הוא דוגמא רעה לאיך פותרים בעיות חניה ותחבורה. צריך להפחית תקני חניה ב-50% ולתגמל את בעלי המשרדים בכסף ובהנחות בארנונה למי שיוותר על מקומות חניה.
yoram | 21.04.09
14.
האם מגיב 11 תושב 0 או תושב מגיל 0
ההסתתרות אחרי המדיה כמגיב מאפשרת למגיב מס' 11 ללכלך, בתור תושב (וכנציג רוב מוחלט שטרח להגיע בבחירות המוניציפליות האחרונות אל הקלפי) העד להתפתחות העיר בהנהגתה של ראש העיר הישרה והצוות המיקצועי שלה - אני אומר תודה. תודה על פיתוח גנים ופארקים מדהימים (בכל רחבי העיר), תודה על שיפור התחבורה - בפיתוח, תודה על עידוד עסקים רציניים ומסעדות ואזורי בילוי ,שלא מפריעים לחיי היום יום, תודה על עצירת השחיתות שבאמצעות בינוי מכוער (עיין ערך צמרות) יזמים שילשלו כספים לכיסם על חשבון תושבים. על כל זה אני בתור עצלן ידוע - אלך שוב לקלפי עוד 4 שנים ואצביע שוב ליעל. ולכם הקוטרים, כן יש תקלות בניקוז מי הנגר (זה מי גשמים ולא ביוב) ויש עוד מה לעשות בהרבה תחומים אבל לפחות בהרצלייה, חולון, חיפה, ת"א עושים - הלוואי שהמדינה הייתה מנוהלת כמו ערים אלו. מספר 11 - סליחה שאתה זה שאליו הגבתי (אבל הרמת להנחתה..) לקטר זו תכונה מאוד מאפיינת את העם היהודי אבל זה לא אומר שהיא יפה - יש טענות אז בבקשה שיהיו נכונות
עמית | 21.04.09
12.
כתבה הזויה שמייחצנת שקרים
חבל לתת במה לשיווק נדלני של עירית הרצליה. ניהול גרוע, מסואב ומבולבל של אזור התעשייה של הרצליה הפך אותה למקום שחברות עוזבות ברגע שהן יכולות, פקקי החניה במקום נוראיים, חיפוש חניה הוא משימה בלתי אפשרית. רק מי שעובד ונמצא שם מבין את הייאוש העומס והצפיפות במקום. לעפרה בל ה(לא) יקרה, יו"ר מנהלת האזור אני מאחל שעות המתנה בפקקים שבמקום.
ארנון | 21.04.09
11.
בתור תושב העיר מגיל 0 אני אומר לכם דבר אחד:
לעיר הזו אין שום עתיד, לא מבחינת אזור תעשיה ולא אזורי מגורים. בכל מה שקשור לבניה, גרמן ריסקה את העיר, היא ממש אנטי-בניה. תנו לה רק תרבות, תרבות ותרבות. לא שזה רע אבל יש עוד דברים חשובים שצריך לטפל בהם. חזותית העיר הזו נראית בדיוק אותו דבר כמו לפני 80 שנה שהקימו את העיר, אין שום פרויקט אחד שמתחילים ואני יודע שיש מלא שטחים מתים בעיר הזו שאפשר לבנות בהם
ארז | 21.04.09
9.
בנו פארק כושר מטופש ולא עשו מדרכה ברחוב הסדנאות....
בנו לנו פארק כושר נטוש שנפש חיה לא פוקדת אותו, אבל לא עשו מדרכה. בחורף רח' הסדנאות מוצף והופך לתעלה ונציאנית.... את החניה חינם שהייתה מאחורי הבניינים של רח' הסדנאות סגרו בגלל סלילת הכביש החדש המתנהלת בעצלתיים כבר שנתיים (חפרו, מילאו, חפרו, מילאו. תהליך מרתק בפני עצמו איך לבזבז כספי מיסים בהעברת אדמה מצד אחד לשני וחוזר חלילה). אנחנו ע-ו-ז-ב-י-ם את הרצליה סוף סוף.
אלדד | 21.04.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת