אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נס חושפת: שכרו של המנכ"ל - 490 אלף שקל בחודש

53 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

51.
שחצן ריק מתוכן-סיפור אמיתי
הגעתי לסטארט אפ שלא התרומם ולאחר מספר שנים הבאתי את החברה למכירות של $20M בשנה. הכרתי את שכי כשניהל קרן הון סיכון. הלכתי עם המנכ"ל שלנו שהכיר אותו אישית ועשיתי מספר פרזנטציות. לאחר מספר שבועות של מגעים אמר שכי למנכ"ל שהוא ישקיע בחברה אם הוא יעיף אותי מהחברה. הבורד התנגד וההשקעה נפלה. לאחר 3 חודשים מכרנו את החברה למתחרים מחו"ל. עשינו אקזיט יפה ושמחתי לחשוב ששכי אוכל את הלב. אבל כשאני רואה שהוא מקצץ לעובדים בעודו מתהדר בשכר מדהים אני מבין שטעיתי. אין לו את מה לאכול...
אורי | 27.04.09
50.
כל הכבוד !!!!
המשיכו כך זה ממש בסדר" כך צריכה להתנהל חברה בעובדים הם העבדים של המנהלים מן הסתם הם גם צריכים לקבל הרבה יותר " לא???תבקרו פעם בלוגיסטקיה עלק חטיבה כולם שם אוכלי חינם ,אז אולי תבינו למה המנהלים מקבלים שכר מאוד גבוה, תראו פעם הם למטה ופעם למעלה מכירים את השיר , אז יאללה שילכו לעזאזל ובעזרת השם הם יבקרו אצל הרופאים , כי בנס הרבה מנהלים עשו עוול לעובדים אחד מהם זה הלפקן יוסף מימון יש עוד כמה וכמה כאלה
אלי | 27.04.09
45.
אין סוף לבושה!
איפה הבושה, איפה? חברה שמנייתה התרסקה מ- 12 ל- 2.5 בנאסד"ק, שמפטרת עובדים, מקצצת שכר לאחרים, מורידה אש"ל ליועצים, נותנת תוספות שכר ענקיות לבכירים? איך הם יושנים טוב בלילה? איפה הדוגמה האישית? מה, הם לא היו עושים את העבודה גם ב 100,000 ש"ח לחודש? מדובר על משכורת עתק של כחצי מיליון ש"ח בחודש, ועל מה בדיוק? זה הפרס על חברה מפסידה בימי מיתון? בושה וחרפה שישנן חברות כאלו עם מנהלים כאלו. עובדים יקרים, חפשו לעצמכם מקום אחר שיכבד אותכם! אין לכם מה לחפש בחברה זאת! יוסי
יוסי | 25.04.09
44.
בושה!!!
לא להאמין, פשוט בושה. לנו העובדים קיצצו את האשל- סה"כ 14 ש"ח עלובים ומסכנים ליום שגם הם לא מכסים כלום, וקיצצו 5% בשכר!!! והשכר של המנכל יכול לכסות את האשל של כל העובדים פעמיים בחודש. אני מתארת לעצמי שאת ארוחות הצהריים של הנהלת החברה ב- 206 לא קיצצו.... תמשיכו לפטר אותנו לקצץ בשכר שלנו ולבכות, תמשיכו גם להנות על חשבוננו... פשוט בושה!!! אבל יום אחד אתה למעלה ויום אחד למטה. מתביישת לעבוד שם.
עובדת נס | 25.04.09
42.
תגובה לידידי המגיב מ 41
אתה צודק ב 100%, בהחלט מוצדק לשלם שכר גבוה למנהלים בחברות גלובאליות, בטח בסדר גודל כמו של נס, אבל לא ירדת לסוף דעתם של כול אלו שהגיבו, אין בעיה שיקבל גם מיליון וחצי שקל לחודש, העניין הוא שבשנת 2008 החברה הפסידה מיליונים על גבי מיליונים (רק הסיפור עם הראל עלה לחברה כ 100 מיליון שקל), אתה מתגמל מנהל כאשר החברה מרוויחה, או מנגד לא מפסידה כ"כ הרבה כסף. אילו משכורתו הייתה מטפסת ב 15% - 20% ניחא, אבל משכורתו טיפסה ב 55%, משכורתו של סמנכ"ל הכספים טיפסה ב 74%, זה חסר תקדים בכל קנה מידה ולא משנה באיזה חברה אנחנו נמצאים !!! אין כאן שום קנאה, יש רק כאב לב וצריבה, אי אפשר לחיות תחת מוסר כפול - מצד אחד לקצץ שכר ל 4000 עובדים בישראל בהיקף של 5% ומצד שני לקבל כזאת העלאת שכר. השווית את נס ל IBM - קצת פספסת, זה כאילו להשוות מכונית סובארו איכותית הכי יקרה למייבאך הלוואי ונס תגיע להיות כמו IBM אולי אנשים ירגישו טוב יותר.
אקספנד | 23.04.09
40.
מה אתם כולכם מופתעים מה?
כולם בלי יוצא מן הכלל וגם אני "בוכים" "מייללים" אבל לא נוקטים שום צעד, מי שלא טוב לו שיקום ויילך, אני ניסיתי במשך 4 שנים בכול כוחי להשיג תוספות שכר לעובדים שלי ולי (כן, הייתי ראש צוות), התשובה שחזרה על עצמה - "החברה בקשיים, המצב קשה, תביא מקור מימון, תקצץ בכוח אדם יקר ותביא כוח אדם זול" ועוד כל מיני סיסמאות נבובות, בסוף החלטתי להתפטר כיוון שמוסרית לא יכולתי יותר לנהל צוות של 20 עובדים שקרעו את התחת בשבילי יומם וליל, סיימו פרויקטים בזמן, עבדו מהבית, נקרעו 12-14 שעות ביום וכיו"ב, מבלי שיכולתי לתגמל אותם, אני יושב בבית כבר כמה חודשים, יש שיגידו שעשיתי מעשה טיפשי, אני אוכל את כספי הפיצויים, ניסו כמה פעמים להחזיר אותי לנס, אבל אני לא חוזר, כי אני יודע שהסיפור יחזור על עצמו. ואיני מוכן לזה. בהצלחה לכולם ומזל טוב בעיקר לשכי גרליץ שבימי מיתון מצד אחד חותם על קיצוץ שכר של 5%, ביטול אש"ל, וקיצוץ עשרות אלפי ימי חופש לכל העובדים, ומצד שני חותם לעצמו על ההעלאה ואם לא לעצמו אז לפחות לעופר שגב, בהצלחה לכולם
עוד עובד נס שעזב | 23.04.09
39.
חזירות לשמה
אין הרבה מה להוסיף, אין הרבה מה לומר, כמו שכולם חושבים אך מעטים מדי טורחים לכתוב - פשוט חזירות לשמה. איך אדם הולך לישון בלילה כשהוא יודע שפיטר אנשים עקב "צמצוצים ומצב כלכלי קשה" , בזמן שלעצמו הוא לוקח סכומי עתק ??? איך הוא נרדם בלילה ? האם הוא חושב על אישתו של המובטל החדש שהוא "תרם" למשק ? האם חושב על בעלה של האשה המובטלת החדשה ? האם הוא מהרהר מה עובר בראשם ובליבם של ילדי המובטלים החדשים ? איך בן אנוש מסוגל בכלל להתעלם מכאב של אנשים אחרים ולעסוק רק בעצמו ובהנאותיו ? ושאף אחד לא יספר לי שהבכירים "שווים את זה" כי הם מוכשרים ועובדים נורא קשה.... יש מלא אנשים משכילים מאוד, מוכשרים מאוד שעובדים מאוד מאוד קשה וחלקם אפילו נמצאים בנס, אבל אף אחד מהם לא מתקרב לשכרם של בכירי נס !!! זו חזירות לשמה. אבל בכירי נס לא מתרגשים מכלום. הכלבים נובחים והשיירה עוברת.....
נילי | 23.04.09
38.
מה שלא ברור הוא למה בחרו לקצץ לכל העובדים 5% לאחרונה, וביקשו מהם לעשות זאת כדי להירתם למאמץ
לטובת כל העובדים, ומאידך המנכלים מקבלים שכר שערורייתי כ"כ. הלא קיצוץ המשכורות של כל אלפי עובדי החברה באופן גורף (ללא יוצאים מן הכלל, כנארה למעט שכבות הניהול המתוארות בכתבה), הוצג כמעשה חברי של הטיית שכם למען המצב הקשה, וכדי למנוע פיטורים. אנשים הסכימו להפרת החוזה, הסכימו לוותר על נתח משכרם שמגיע להם ושעליו חתומה החברה על פי חוק, וכל זאת כך מתברר, לא כי החברה באמת בקשיים (חברה בקשיים לא יכולה לשלם כאלו משכורות למנהליה), אלא כדי שהבכירים ימשיכו לקבל כאלו משכורות. ומי מממן אותן? העובדים קשי היום. הגיע הזמן להתאגד יחדיו, כל העובדים, ולתבוע קיצוץ מסיבי של לפחות מחצית משכר חודשי של כל מנהל בדרגים המתוארים בכתבה. על כל קיצוץ כזה, יוכלו מאות עובדים אחרים להישאר בחברה ולעבוד בה בתנאים נורמליים. מחד, החברה תמשיך להיות רווחית, מאידך, הגונה. בעבר הלא רחוק ניסתה שלי יחימוביץ להעביר הצעת חוק בכנסת שקוראת להגבלת גובה שכר מנהלים עד רמה מסוימת הגיונית. כמובן שההצעה לא עברה. האם אין מקום לחוקק חוקים נגד שכר כ"כ שערורייתי בזמני משבר כאלו כשאנשים נטולי פרנסה? ומה אפשר לעשות עם כ"כ הרבה כסף תגידו לי??? חצי מליון שקלים בחודש? זה בערך השכר שאנו מרווחים בעשר שנים.
דין | 23.04.09
37.
הסיפור (חלק דמיוני לחלוטין)
אי שם בספטמבר שנת 1967, אחד מבתי הספר בפריפריה: ילדים יקרים, הגיע ילד חדש לכיתה. קוראים לו שכי. הוא מיד ייכנס ולכן אני מדברת בשקט. ילדים, שכי הוא ילד מסכן, הוא בא מבית הרוס שבו אין כסף בכלל. בואו נסייע לו להסתגל לסביבה הנפלאה שלנו. בסדר ? בדיוק בשביל זה הכנתי לכל ילד מטלה. טל, אתה תביא לו סנדוויץ במשך השנה הקרובה בכל בוקר. יואב, אתה תקנה לו מחברות ועפרונות. יעל, את תקני לו בהפסקות קרטיב. דנה, את תלווי אותו בדרך הביתה עד שיגיע. מתן, אתה תביא לו בכ... או שלום שכי, לא ראיתי שנכנסת. מה שלומך חמוד ? כעבור 40 שנה, אי שם באחד ממשרדי נס ברמת החייל: עובדים יקרים, הגיע מנכ"ל חדש לחברה. קוראים לו שכי. הוא מייד ייכנס ולכן אני מדברת בשקט. עובדים, שכי הוא מנכ"ל מסכן, הוא בא מחברה הרוסה שבה לא היה כסף בכלל. בואו נסייע לו להסתגל לחברה הנפלאה שלנו. בסדר ? בדיוק בשביל זה הכנתי לכל עובד מטלה.טל, אתה תכין לו חבילת אופציות על סך 200,000$. יואב, אתה תקנה לו את רכב השרד.יעל, את תכיני לו את חבילת הפרישה אם יימאס לו מאיתנו. דנה, את תוסיפי לו עוד שני אפסים בצד ימין של תלוש השכר. מתן, אתה תביא לו בכ... או שלום שכי, לא ראיתי שנכנסת. מה שלומך המנכ"ל ? ומה הלקח לסיפור הנפלא שלנו- הרגלים נורא קשה לשנות. מי שכנראה רגיל לרכב על גבם של אחרים, לא יוכל להפסיק כל כך מהר. אגב, זה לא אישי. שכי, עופר, אנדראס, רביב- כולם same same.
תותח על | 23.04.09
36.
עובדים בנס מקבלים כל הזמן הודעות משכי ומנהלים אחרים בנס על צורך בקיצוצים
ביטול ימי חופש הורדת משכורת פיטורים וכו' הכל קרה בנס בחודשים האחרונים יכול להיות שהכל מוצדק, אבל לדעתי דוגמה אישית של ההנהלה היא הכרחית! לא ראיתי שזה מה שקורה אבל זה לא מפתיע זו חלק מהמנטליות של החברה
מנוע | 23.04.09
34.
תגובה ל-33.
נכון, אתה צודק, אבל למה כזה שכר שעבור רבים שכרו החודשי של מר שכי הינו משכורת של מס' שנים, וזאת כאשר קוצצו תנאי עבודה ושכר לאחרונה. זו פשוט חזירות לשמה!! אין להם טיפת יושרה אבל חוצפה יש ויש- חדשות לבקרים שכי ומרעיו דורשים התייעלות והטיית שכם להצלחת החברה ועתה יודעים אנו לשם מה.... לשם ריפוד משכורותיהם של הבכירים המנופחות ממילא ללא פרופורציה... כמעט שכחתי להודות למפרסם שלפחות איפשר לי ולאחרים "להוציא את אשר על לבנו" שכן לצערנו לא היינו מעזים לומר לו לשכי ולאחרים דבר, למה לא היינו מעזים - אפשר לנחש.
שוב הדואב | 23.04.09
31.
כנראה ששכי דאג בעצמו לפרסם את הכתבה.
הוא ידע שעובדים ממורמרים יעזבו את החברה מתישהו מרוב תסכול על הגזל הנמשך, כך הוא יוכל להביא עובדים יותר זולים במקומם ואז ישאר לו ולתת המשנה לסמנכ"ל המגזר ולעוד בעלי תפקידים שהם המציאו יותר כסף. שכי היקר תחסוך מאיתנו את המייל הבא בו תספר לנו כמה אנחנו יקרים וחשובים לך.
חנן | 22.04.09
30.
וואווו
אי אפשר להאמין... איפה הדוגמא האישית? עובד צריך להתגייס למאמץ, אז למה לא המנכ"ל? אחרי כתבה כזו ההנהלה הבכירה תצטרך לנהוג כמו החברה הטובים מ AIG שקיבלו הוראות כיצד לא לבלוט בשל זעם מהציבור.... לא כבוד גדול להיות עובד נס - לא משנה כמה אתה נאמן אתה יוצא פראייר!!!! אני מאוד מקווה שתתגבש תביעה גדולה על מנת שיקבלו כל שקל שמגיע להם מהקיצוצים של הפרת חוזה!!!! תסלח לי מר מנכ"ל שקשה לפרגן לאדם שאין לו טיפה יושרה וענווה....
$$$ | 22.04.09
29.
בושה וחרפה...!!! מזעזע!!!
אני נשוי לעובדת נס מסורה שלא קיבלה העלאה במשכורת הרבה מאוד שנים, עובדת כמטורפת סביב השעון מבוקר ועד שעות הלילה המאוחרות, שכבר לפני חודשים עוד עשו מולה ומול כל אלפי העובדים מהלך וקוצצו לה הוצאות אש"ל, 5 אחוז במשכורת,שגם כך לא נעה כלפי מעלה שנים רבות, הורידו לה ימי חופשה, שגם כך מצומצמים ועוד. ואני תוהה - איך ייתכן שלוקחים עובדת שמניבה לחברה רווחים יפים, דורסים אותה, ואחרי כן משלמים למנהלים מעליה שכר ששווה להשתכרות שלנו בעשר שנים לערך בחודש? זה ממש מביש! במקום לקצץ שכר והטבות בסיסיות אצל העובדים הטובים שמניבים לחברה כסף, יש לחתוך בדחיפות את שכר המנהלים הבכירים. במקום 490 אלף שקל לחודש, אפשר גם 50000 שקל לחודש, מספיק יפה לא??? המון מפוטרים בכל הארץ, וגם בנס, אנשים טובים הלכו הביתה, ואחרים עזבו כי נמאס להם מההתנהלות של החברה. לא חבל??? ממש בושה. ראינו את הכתבה הזו, וליבנו הצטמק.
איקס | 22.04.09
28.
הפתרון התאגדות
למנהלים בנס אין בושה. הפתרון היחיד הוא התאגדות ומאבק. נראה את ההסתדרות מנסה לקחת על עצמה את האתגר. לא בטוח שיהיה שיתוף. נס אינה יוצאת דופן. זוהי תרבות הניהול האמריקנית שחושבת רק במושגים של "לי יש יותר גדול", בעבר הם כבר קיצצו בשקדי המרק ובמיץ הממותק לעובדים, אבל הגי'יפים למנהלים הלכו וגדלו. ועכשיו למנהל הגדול לא רועדת היד כשהוא מבקש מהעובדים לוותר על 5% מהשכר ועל ימי חופשה. כי בכל מקרה הקיצוץ נכנס לכיסו. אין גבול לחוצפה.
גיא | 22.04.09
27.
מעשה שלא ייעשה
שיבושם להם , אם המשקיעים אפשרו זאת....אני למעלה מ-25 שנה עובד בנס!! מזה למעלה מ-8 שנים לא קיבלתי העלאה! . שכי ובכיריו פונים ומטיפים להתייעלות ,לתת שכם ולהתאמץ יותר וכו' , דואב וכואב לי ,איך בתקופה של קושי כלכלי גלובלי ובמיוחד בישראל ,מעיזים קברניטי נס לנצל המצב לפגוע בשכרנו,בתנאי העסקתנו מחד ולהעניק לעצמם בונוסים והעלאות שכר בלתי מתקבלות על הדעת מאידך... אני פשוט תמה ,מה עובדים מסורים אמורים להרגיש, אני מתפלא איך המשקיעים נותנים יד בדבר. אני מצר ודואב!!!
הדואב... | 22.04.09
24.
אני עובד נס כבר 8 שנים ויכול להעיד כי נס חברה טובה אך המנהלים שלה מנותקים מהחברה
בזיון שמה שקורה הוא שהעובדים הם ההון הכי חשוב של החברה ובהם הכי פוגעים. בחצי שנה האחרונה עזבו רוב הבכירים ובעלי הידע את החברה ונשארו בה רק מתחילים ומנהלים. גם חברות כמו EDS, IBM, אדונטק ואחרות - שכר מנהליהן הוא גבוה וגם שם קיצצו, אבל צריך להבין כי הייחוד הוא בשנס יש אנשים בכיינים בעוד שבחברות אחרות מי שבוכה מפוטר ובנס מי שבוכה נשאר ומלכלך על החברה. כמוני.
עובד נס | 22.04.09
21.
אל דאגה נס עוד תחטוף תביעה ייצוגית מעשרות עובדים!!!
כמו שאתם יודעים,רובנו(כמו רוב העובדים בחברות היי-טק) עובדים תחת חוזה לתקופה קצובה, הפחתת אש"ל עוד מילא על אף שזה רשום בחוזה, אבל הפחתה של 5% בשכר זו הפרת חוזה בוטה שאין חוצפה כזו. אם החוזה נחתם על 10,000 ש"ח לשנתיים או שלוש ועובד מקבל 9,500 זו גניבה לאור היום. היום העובדים לא מדברים כי כולם פוחדים על הכסא שלהם ,המצב בחוץ לא טוב וצריך כרגע לשבת בשקט. אך רק לידיעתך שכי גרליץ הלא כל כך יקר ואדם בעייתי,יש פה המון עובדים שעומדים לתבוע אתכם בתום תקופת המיתון אז תכינו את הכיס,את הארנק,וקצת זמן לבתי משפט. אף אחד פה לא מתכוון לוותר על שקל אחד ממה שחתמתם בחוזה,החוזים אצלנו וחתומים על ידי מנהלים.
שאול | 22.04.09
20.
לכל הבכיינים למינהם והקנאים שהגיבו עד עכשיו.
נס היא חברה שחושבת בהגיון. ותנסו אתם להיות במקומם. מנהל בדרג ביניים ניתן להחליף במנהל זול יותר, משום שכיום נוצרה תחלופה ונפלטו לשוק הרבה מנהלים כאלו, לכן נס מפטרת את המנהלים שלא נדרשים כרגע ו/או מחליפה אותם באנשים זולים יותר, על אותו משקל אתם יכולים להבין מה קורה עם העובדים הזוטרים. אבל מנהלים בכירים ברמה של ניהול ארגון בסדר גודל כזה קשה לאתר ולמצוא, ולכן במיוחד כעת שהמתחרים מנסים למצוא אנשים שיובילו אותם קדימה ועלולים לצוד את המנהלים הבכירים של נס, דואגת נס לשמר את המנהלים הבכירים שלה, כי היא יודעת טוב מאוד, שאם הם לא יהיו יהיה מאוד קשה לעבור את התקופה הזאת, והרבה יותר קשה יהיה למצוא להם תחליף, ובטח לא אחד מהבכיינים שכתבו כאן למעלה יהיה מתאים לתפקיד.
מסתפק במועט | 22.04.09
16.
תגובה ל-4 -זה ניחוש או ידע מוקדם ???
כי נוחי דנקנר ממשיך לתקשר עם הרנטגן ומאידך ממשיך להשחית את כל נושא שכר המנהלים בישראל.נמאס מכל אלו שמלחכים פינכה אצלו היות ולאף אחד אין עמוד שידרה לומר שהמלך עירום ומזיק במעשיו.אה כן,הוא ביקש הפחתת שכר של אחוזים בודדים,תראו איזה יופי -השכר ,אלמלא הפחתה זו, היה מגיע אצל כל הביגרים,הרוזנהויזים,השפיראים וההראלים למיניהם לשיאים גדולים עוד יותר......נוחי שב בשקט ותפסיק להתבטא בשום נושא -אין לך שום זכות מוסרית לכך!!!!!
אברהם ביגסט | 22.04.09
15.
נס - הכתבה הזו עשתה לכם נזק תדמיתי שלא תוכלו לתקן !!!
לא יודע מי היחצן שגרם לכם לחשוף את המידע הזה, או מה המניע, אבל שכל אין לו!! זו חברת ענק, כמעט כל אחד מאיתנו מכיר מישהו, חבר של מישהו שעובד בנס. שמענו על הקיצוצים שהקדימו חברות אחרות, קיצוצים באשל, קיצוצים בחופש והכי גרוע קיצוץ משמעותי בשכר הרבה לפני שחברות מקבילות העזו לעשות זאת - באופן ברור הם היו הראשונים שקפצו בשמחה על העגלה שנקראת משבר כלכלי כדי לפגוע בעובדים שלהם. הפרוייקטים המשיכו להגיע, התשלומים מהלקוחות התקבלו כרגיל, אבל העובדים חטפו קיצוצים כי זו היתה פשוט הזדמנות מצויינת לטפס להם הגב. ועכשיו - בואו נשוויץ ונגרום לכל העובדים שלנו להרגיש פרייארים, טיפשים, ומנוצלים - כן כן, לכם קיצצנו, לכם כיפפנו את הגב, ותראו - תראו איך אנחנו מצ'פרים את המנכל על חשבונכם... חבל שאין את תגובת המנכל, אדם שנוהג כך עם עובדיו הוא לא בדיוק המנכל האולטימטיבי בעייני, אבל כל כך ישראלי, כל כך צפוי... תתביישו. אני במניה שלכם לא נוגע, הלוואי שהכתבה הזו תגרום לכם כזה נזק תדמיתי ושכל העובדים שלכם ידפקו לכם ברז ברגע הכי פחות נח. או שאולי הניצול המחפיר שלכם יחזור אליכם בסיבוב. זו דוגמא מצויינת לישראלי הרע. נדפוק אחרים כדי שאנחנו נרוויח. הישראלי המכוער במיטבו.
משקיע בבורסה | 22.04.09
12.
בושה וחרפה !!!
לנו העובדים קיצצו את המשכורת, קיצצו ימי חופש, ביטלו את האשל והמנכל ושאר ההנהלה מרוויחה סכומי עתק, על חשבוני ועל חשבון עובדים אחרים. מה עם דוגמא אישית? אם היו מקצצים להם 5-10% מהשכר, היה נשאר להם מספיק, וגם לא היה צריך לפטר עובדים ולעשות כאלה קיצוצים רחבי הקף לעובדים, שגם ככה עובדים קשה ולא מגיעים אפילו ל 10% ממה שהמנכל מרוויח.
עובד נס | 21.04.09
4.
בקרוב החגיגה תיגמר...
המנהלים יתחילו בקרוב לקבל שכר נורמלי... ההפחדות של העלאת שכר המינימום התפוגגו והתחלנו להבין מה באמת קורה כאן... משפחות הפשע האמיתיות(אריסונים ודנקנרים למיניהם) שלא נותנים סיכוי לעסקים קטנים ובינוניים להרים ראש יבינו ששלל אנשי היחצון שלהם כבר לא מצליחים לעבוד עלינו... כל זה יקרה בקרוב מאד...אין לאן לברוח... אי אפשר להבריח את הנכסים למדינות לא ברות הסגרה... בקרוב מאד ! מבטיח !
הפנתר השחור | 21.04.09
3.
האם נס לא הפסידה ברבעונים האחרונים??
בחצי ממשכורת עתק זו אפשר לעזור למאות אנשים רעבים. השתגעתם ב"נס"? משכורת מעל 400 אלף לחודש? האם הביצועים היו כל כך מוצלחים ברבעון האחרון? מה אם ההפסדים? למה לקצץ לעובדים באש"ל ולמנכ"ל לתת העלאה ענקית כזו? מבסוטה שאני לא עובדת בחברה כזו. ועוד יותר מבסוטה שלא אקנה את מניותיה.
נאוה | 21.04.09
1.
אבל עם העובדים הוא יריב על כל גרוש
רק כדי שהוא ודומיו,מנכ"לי חברות ה-IT למיניהן, הפרזיטים המנופחים יעשקו את העובדים ויעשו כסף יפה לביתם על גבם השחוח של עובדיהם בעוד הם נהנים מפרי עמלם של אותם עובדים ודופקים את העובד יום יום ושעה שעה. נקוה שמכרז המחשוב הממשלתי ימתן את חזירותם,רק חבל שקבעו שם רווח לחברה של 12.5% לדעתי 1% הוא יותר מידי.
אבי | 21.04.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת