19. לא מחליף את האוטו בשום יפנית החלה רכב שנת 2014. 163 כ"ס . מאובזר ברמות הכול יש בה. מרצדס בעלות שליש ! C4 | 09.09.18 (ל"ת)
18. ל-5 לסוברו DL היה גיר אוטומטי 3 מהירויות. הסובארו הראשונה עם גיר 4 מהירויות שהגיעה לישראל הייתה הלגאסי, וגם זה בדגם 1.8 GL (המנוע עם מאה ושלוש כוחות סוס) עמיקו | 25.04.09 (ל"ת)
17. העויינות נגד היבואן לא צריכה להיות נגד היצרן...סיטרואן רכב נפלא! אין קשר בין טיב הרכב לטיב היבואן, תגובות ילדותיות! מנו | 24.04.09 (ל"ת)
16. הסיבה לעיכוב סיטרואן היתה צריכה לייצר מלאי של חלפים,שישכב בכוננות במחסנים של היבואן,למקרה שהאוטו התקלקל. אחרי שנאגרו מספיק חלקי חילוף - אפשר להתחיל לשווק. | 24.04.09 (ל"ת)
14. נאמנות מוחלטת ומשתלמת לסיטרואן מגיל 20 עד 25 סיטרואן עמי 6 מצוינת, חבל על הזמן מגיל 25 עד 45 סיטרואן bx יד ראשונה שמורה אצלי עד היום( הצילה לי את המשפחה שלי) מגיל 46 עד היום סיטרואן c5 יד ראשונה מצוינת ,נהדרת, מכונית מליגה אחרת מקוה להמשיך לסיטרואן חדשה. פעם סיטרואן ,תמיד סיטרואן , ויו לה פרנס אלי סתוי | 24.04.09 (ל"ת)
13. מכרתי את ה- C5 ואין מאושר ממני בעולם האוטו שנקנה חדש מהסוכנות עשה בעיות מהשבוע הראשון אוטו לא אמין .נקודה . בסוף מכרתי אותו וקניתי הונדה סיוויק. נ.ב. היום המאושר בחיי היה כשמכרתי את האוטו לפרייר אחר. איטו | 23.04.09 (ל"ת)
12. נו, ברור שזה לא המחיר אלא ה"מחיר". את המחיר האמיתי יקבלו חברות הליסינג שאליהן הולכות רובת ה-C5. הבלוף ממשיך להתגלגל. חברות הליסינג מקבלות מכוניות בשלושת רבעי מחיר מחירון וככה מחזיקות שווי שוק גבוה ומוכרות את הרכב אחרי שתיים במחיר בו קנו אותו. | 23.04.09 (ל"ת)
11. הרכב הזה יושב חבל על הזמן- על הגרר! לוח השעונים של הרכב = אורגן אורות שלא מצליחים לתקן, למה להתקרב? ל.ג | 22.04.09 (ל"ת)
10. הסיכוי היחידי של C5 הוא קבוצת מחיר 4 אני נותן ליבואן עצה בחינם. אם אינך יכול למכור C5 במסגרת קבוצה 4 (תנסה לוותר על איבזור), ותר על המהלך של יבוא C5 לארץ. כיצד ה-C5 תתחרה עם האוונטיס, הסונטה והמונדיאו שבקבוצה 4? כיצד תתחרה עם הונדה אקורד במחיר דומה בקבוצה 5? רד מזה. ב.ק. | 22.04.09 (ל"ת)
9. מחיר לא מציאותי לדגם מיושן כזה מחיר מוגזם, היבואן קצת התבלבל אני בדר"כ קונה סיטרואן אבל הפעם אקנה חברה אחרת אלונה | 22.04.09 (ל"ת)
7. C5 כבעל רכב C5 במשך כ4 שנים אני מאד מרוצה מהרכב וכן נוחות כזאת אין ולא יהיה לא ביפניות ולא בקוריאניות. כדאי להרבה אנשים לאכול את הכובע אדם פשוט | 22.04.09 (ל"ת)
5. גיר אוטומטי 4 מהירויות? זה משהו שהיה מותקן בסובארו DL של שנות ה-80. אפילו בסיאט הכי קטנה שעולה בערך חצי כבר יש גיר DSG כפול מצמדים עם 7 הילוכים, שעושה עבודה מצוינת וחסכוני ב-30 אחוז מהגיר המיושן של ה-C5 הזאת. מי יקנה אותה? מזועזע! | 22.04.09 (ל"ת)
4. 170,000 ש"ח על המנוע והגיר המיושנים האלה? לא תודה ! יש גבול לכל דבר ! אי אפשר למכור לאנשים , בפתחה של שנת 2010, מכונית מנהלים עם מנוע 2 ליטר חלשלוש והגיר המזעזע AL4 במחיר של 170,000 ש"ח. המחיר המירבי - כמו ה-407 , 147,000 ש"ח. 170,000 ש"ח. רק למנוע 3 ליטר עם גיר טיפטרניק 6 הילוכים של הC-6. yyy | 22.04.09 (ל"ת)
3. מחירה של סי 5 אני באותה דעה עם מגיב מס, 1 ואוסיף : לא רק לובינסקי שודדים אותנו ! אלא גם אחרים,ויש גם שודדים סמויים ודי לחכימא ברמיזא אינשם | 22.04.09 (ל"ת)
2. כל הכבוד ללובינסקי התכנית להכשלתו הטוטאלית של המותג סיטרואן בישראל מצליחה מעבר לצפוי. סבסטיאן לואב | 22.04.09 (ל"ת)
לובינסקי מתחילה בשיווק סיטרואן C5 החדשה
19 תגובות לכתיבת תגובה