37. לא בטוח שזה הפתרון עם המיסוי המטורף שיש על רכבים חדשים, לא בטוח בכלל שיבוא מקביל יתן מענה הולם למצב. הורדה זניחה במחיר בדמות של כמה אלפי שקלים היא לא הפתרון. הכנסה של דילרים מפוקפקים ללא תשתית שירות הולמת היא לא הפתרון. המס צריך לרדת פלאים וצריך לפתוח את השוק ליבוא אישי, שנוכל להביא מה שאנחנו רוצים ולא נשחט בדרך. באופן הזה אולי גם נצליח לשפר את הרמה של ענף המוסכים בארץ. למה, למה אנחנו לא יכולים להיות כמו מדינות נורמליות, עם שוק צרכני תחרותי ושפוי. הרפורמה בשוק הרכב היא טיפה בים של הרפורמות שצריכות להיעשות פה: שוק חברות הטלביזיה בתשלום שוק הסלולר שוק הבנקאות קצרה היריעה מלהכיל את הכול מיקו | 28.04.09 (ל"ת)
36. ברוך שם כבוד מלכותו לעולם ועד עוד צעד אחד קטן לקידום המדינה אבל זו איצטלה להסתתר מאחורי הצורך להוריד את מס הקניה לרמה שפויה - זהו הצעד המשמעותי. אחד העם | 23.04.09 (ל"ת)
34. המונופול של היבאונים לא הבעיה האמיתית הבעיה היא במיסים שהמדינה מטילה על קניית רכב חדש. הצרכן הישראלי משלם כמעט פי שתיים מצרכן בחול, על קניית רכב זהה. קודם כל צריך לעשות רפורמות במס ובמקביל לטפל במונופול של היבואנים. נועם | 23.04.09 (ל"ת)
33. המונופול של היבאונים לא הבעיה האמיתית הבעיה היא במיסים שהמדינה מטילה על קניית רכב חדש. הצרכן הישראלי משלם כמעט פי שתיים מצרכן בחול, על קניית רכב זהה. קודם כל צריך לעשות רפורמות במס ובמקביל לטפל במונופול של היבואנים. נועם | 23.04.09 (ל"ת)
32. זה יגיע עם ההוא שרוכב על חמור לבן עד אז ימשיכו היבואנים לרכב עלינו, האזרחים החמורים שמשלמים 27,000 $ 1.6על מאזדה 3 בסיסית בזמן שאותו דגם עם מנוע 2.0 עולה 18,500 $ בארה"ב מסתבר שהאזרח הממוצע עשיר דיו כדי לפרגן למדינה $8,500(דהיינו 46%) תוספת מחיר, כל הכבוד לנו | 23.04.09 (ל"ת)
29. פתיחת שוק הרכב סןף.....סוף...אני מנסה להחליף לחדש ..חצי שנה ..ולמרות העדר ביקוש המחירים עלו......כדי לא לפגוע בליסינג.....וכל מיני ספינים ...המחירים לא הגיוניים...נהנים קבוצה קטנה של בעלי הון.....ורב הציבור נפגע...אני ממתין לשינוי המיוחל...ועד אז?.עז....?מפסיק להיתענין..... איציק | 23.04.09 (ל"ת)
26. פרייאר מי שקונה מכונית עד לביצוע הרפורמה היבואנים עושקים כבר שנים את הקונה הפרטי ועוד בוכים על יבוא מקביל ועוצרים אותו דרך לוביסטים וקשרי הון שלטון. רכב שנמכר לצרכן הפרטי ב 116 אלף נמכר לליסינג ב-85-90 אלף. גם במחיר הזה היבואנים לא מפסידים. כשיהיה יבוא מקביל מסודר יהיו יבואנים שימכרו לצרכן הפרטי במחיר שמוכרים לליסינג ואז נראה את קריסת היבואנים הרשמיים וגם את קריסת חברות הליסינג, שלא יוכלו לדחוף לציבור הפרטי את כל הרכבים המשומשים והמוזנחים שלהם במחירים ה "נמוכים" לכאורה מהמחירון שליצחק לוי, ששותף איתם לקומבינה.יבוא מקביל מסודר יוריד את המחירים של המזדה 3 והטויוטה קורולה ל-90 אלף כולל כל המיסים. ממליץ לחכות ולא לקנות מכונית חדשה או משומשת בחצי השנה הקרובה. ניתן לביבי צ'אנס להוכיח שהוא באמת מאמין בכוחות השוק ולא במונופולים והקרטלים של היבואנים. אם ביבי יעשה את השינוי הזה אני מצביע עבורו בבחירות הבאות. מתחייב. משה | 23.04.09 (ל"ת)
23. הפירסום יביא שוב להקפאת הרכישה של רכב חדש באופן מייידי איני יודע אם החוק יעבור, ואם הוא יביא תועלת, ברור שהתוצאה המיידית תהיה הקפאת המכירות כפי שהיה בעת הפירסום הקודם על הפחתת מדרגות המס. אף אחד לא רוצה להיות פרייר: לקנות רכב המחיר גבוה ואחרי חודשיים מחירו ירד ב-20 אלף שקל או אפילו 5 אלף. ב.ק. | 22.04.09 (ל"ת)
22. צד היבואן אם החבר'ה שנמצאים היום בתחום היבוא אישי הם אלו שייבאו יבוא מקביל זו קטסטרופה. מביאים דגמים שלא ניתן לתת להם מענה טיפולי, אף אחד לא יודע מה ההסיטוריה של הרכב וכמו שדברים מתנהלים במדינה עד שלא ימותו אנשים בגלל קיצורי דרך ויהיה בסדר - לא יבינו שבשביל לחסוך כמה אלפי שקלים אנשים נוהגים ברכבים שאף אחד לא יודע מי אבא ואמא שלהם. חלק מהרכבים שמסתובבים בכיבישים אסורים לייבוא על ידי היבואנים זה לא מונע מההמשלה לתת לחאפרים לייבא אותם ובאותה נשימה לחייב את היבואן לטפל בהם..אף דילר לא ייתן לאף אחד היסוטריה אמיתית של הרכב אם היה תצוגה/הדגמה/עבר תאונה וכיו"ב- ואת אף אחד זה לא מעניין שליבואנים יושבים על הנשמה- המדינה גובה 87% מס ישיר על רכב וזה לפני מיסים רישוי/דלקים/כבישי אגרה/מע"מ אבל היבאונים גנבים ואשמים בהכל- גם בזה שאנחנו מדינת עולם שלישי מבחינת תחבורה ציבורית. בבקשה לפרסם ותחשבו על זה.. ערן | 22.04.09 (ל"ת)
21. אין לזה אחיזה במציאות זה לא יצליח ! כיצד הדילרים יספקו שירות ? על איזה תשתית מוסכים הם נשענים ? לא הייתי רוכש רכב חדש מדילר מאחר ואין לו את היכולות של היבואנים הקיימים החל מרכזי שירות בפריסה ארצית ומרכזי חלפים ועוד משרד התחבורה משתגע כל הזמן , אני מציע שיתחיל לטפל בתאונות הדרכים כך יטב לכולנו אריה | 22.04.09 (ל"ת)
20. עד שלא יפתחו כאן תחבורה ציבורית לא יקרה כלום. ברגע שכל אחד יכול לקבל אוטו חדש מליסינג בלי להתאמץ בכלל, ואין אלטרנטיבה, אז כולם משלמים ושותקים. שמעון | 22.04.09 (ל"ת)
18. חוק ההסדרים הזה אסון למדינה כל המאעכרים דוחפים שם דברים שלא צריכים כי ביבי היה צריך להקים קואליצה. הכבישיפ סתומים גם ככה. מי צריך עוד מכוניות? דניאלה | 22.04.09 (ל"ת)
16. עוד רפורמה שתתמוסס ותימוג הבטיחו לנו רפורמה בדלק ? איפה היא ? הרי מחירי הדלק נתונים לקומבינציה של האוצר הבטיחו לנו רפורמה בשוק הגז ? אז הבטיחו הבטיחו רפורמה בתחבורה הציבורית ? הרפורמה מקרטעת ובפועל המצב יותר גרוע הבטיחו רפורמה בנמלים ? איפה היא ? יצאו בתופים ובמחולות עם רפורמת בכר וראו לאן הדרדרנו. הבטיחו רפורמה בשוק התקשורת ? אז הבטיחו אז הרפורמה בשוק היבוא גורלה יהיה כגורל רפורמות אחרות, ונמשיך לשלם מחירים גבוהים ולהיות נתונים לשרירות לבם של יבואנים. והשאלה היא אם יצרניות הרכב תסכמנה לעבוד מול מספר יבואנים אוהד | 22.04.09 (ל"ת)
15. כמו שזה נכנס ככה זה יצא מה שאפשר להוסיף לחוק, אפשר להוציא מהחוק באותו אופן. זוהי בעיקר הדלפה למטרת יחצנות וראו זה פלא התוספות תמחקנה מהחוק לפני שיוגש. או כמו שאומרים - What goes up, must come down! אבי | 22.04.09 (ל"ת)
13. אני מקפיא את התוכניות לקניית רכב חדש לחצי שנה-עד שיתברר מה ייצא מזה. גם אם המחיר דרך יבוא מקביל יהיה זהה לזה של יבואן "רשמי" לא אקנה אצל היבואן הרשמי! וזה בגלל כל השנים האחרונות שגנבו אותנו בגדול!! אני מציע לכולם לעשות כמוני. כי ברגע שיתחיל יבוא מקביל יגיען לארץ כל הדגמים המפוארים (ואיזה פלא? ללא תוספת מחיר) ולא הקקה הדל-שומן שהגנבים דוחפים לנו במחיר מופקע! pf | 22.04.09 (ל"ת)
12. רק תגידו לי על איזה כביש יסימו את כל המכוניות האלה... מישהו חושב שיש מקום לעוד כמויות של מכוניות טועה ... תתחילו מלסלול כבישים גאונים!!! גוגו | 22.04.09 (ל"ת)
11. מצוין - עכשיו הייבוא האישי אני מקווה שבמסגרת חוק ההסדרים תבוטל התקנה הטפשית שניתן לייבא רק רכב מהמדינה בה הוא מיוצר. משמע, שניתן יהיה לייבא רכב שלא יוצר בארה"ב מארה"ב (יש תקנה משנה שעברה שמונעת זאת). עכשיו צריך לפתוח את הייבוא האישי. babbylon | 22.04.09 (ל"ת)
10. המחירים יוזלו באלפי שקלים בודדים בלבד הסיבה? המיסוי גבוה מאוד כדי שמחיר רכב חדש יהיה כדאי לרכישה (מחיר ראלי של כ15-20 אלף דולר) למשפחתית 1.6 ליטר אוטומטית,המדינה צריכה להפחית מיסים לשיעור של כ30-50% שי | 22.04.09 (ל"ת)
6. ההיינו כחולמים? או שנמשיך לחלום והעניין לא יתממש. מי ואיך ימסמס את הסיפור. בכל מקרה זה תמיד נגמר רע לצרכן הישראלי דנדן | 22.04.09 (ל"ת)
4. חוק ההסדרים אינו חוקי כיוון שהוא מאלץ את הנבחרים להצביע נגד צו מצפונם בגלל שכל הסעיפים יחד | 22.04.09 (ל"ת)
בלעדי: חוק ההסדרים ישים קץ למונופול של יבואני הרכב
37 תגובות לכתיבת תגובה