34. 28,צודק אבל מחירי הדירות רק עולים בנתניה מוזר הנתונים היבשים מראים כי הכן צפוי היה שמחירי הדירות ירדו אבל מסקר לפני קניה שערכתי אצל כל הקבלנים שבונים בעיר ימים מתברר שכל הפורייקטים נמכרו מלבד 3 בנינים שנמכרו חלקית אך האיכלוס בהם הינו בעוד שנתיים הקבלנים מעלים מחיר מידי כמה שבועות ב- 3% כל פעם וקבלן שנשאר עם דירות בודדות בבניין מקפיץ את המחיר ב20%למחיר שגם ככה יקר. לגבי דירות יד שניה תלוי במיקום בפולג דוד | 06.05.09 (ל"ת)
32. כביש חשוב...אבל! המחירים היום לא מאפשרים לציבור רכישת נכס במחיר סביר (ת`א והמרכז). למעלה מ 50% מהציבור כאן מתומחר זה שנתיים מחוץ לאפשרויות הרכישה. על כן, המוכרים לא יוכלו לגרד יותר קונים בקרוב. אין שום אח ורע לתופעה שמחירים רק עולים - לא בורסה, לא נפט, לא סחורות וגם לא טוליפים! אל תשכחו זאת והיו צרכנים נבונים. המחירים יהיו חייבים להתאים עצמם חזרה ליכולות הציבור. כיום זה רחוק 30% מכך. | 03.05.09 (ל"ת)
31. 25 איך שלא תסתכל על זה גם פ"ת=פריפריה הבעייה שעושים אותה יותר מי-ם ומחיפה פ"ת פריפריה מאז ולתמיד | 03.05.09 (ל"ת)
30. אבן גבירול אלגנטי??? לי הוא נראה כמו רחוב מידרדר בעל עם בנינים בעלי חזות מתפוררת ובנין עירייה שנראה כמו מחסן נטוש think about it | 02.05.09 (ל"ת)
29. מודיעין = אכזבה אנו עברנו למודיעין לפני שנה מת"א.אני יכול לאמר לכם שאנו מאוד מאוכזבים מהעיר ולמה? 1. בהשוואה לת"א זוהי עיר ללא חיים. אין מספיק בתי קפה/מסעדות/מקומות לבילוי בערבים. 2. אין מה לעשות בעיר מעבר לשעה19:00. 3. החינוך הוא לא מה שסיפרו לנו. החינוך בשוהם הוא הרבה יותר טוב ממודיעין. 4. משפחה בעיר הזו חייבת שתי מכוניות! 5. מרחק הנסיעה למרכז+זמן פקקים כמעט כמו נסיעה מי-ם לת"א. בקיצור, אכזבה, וחבל! יוסי מ. | 02.05.09 (ל"ת)
28. כמה עובדות לירידת מחירי הנדלן עובדה 1: לפני הבחירות בצרפת הצרפתים קנו דירות , מפחד אנטישמיות . משנת 2007 המחירים עלו , ללא הצדקה ריאלית , ב 25% בנתניה, השרון וערי חוף במרכז , אין הצדקה , מכיוון שהשכר במשק לא השתנה. לאחר שעלה סרקוזי לשלטון - הפסיקו לקנות דירות. ירידת הביקוש מורידה חזרה את המחירים במס' אחוזים נכבדים עובדה 2: משבר המשכנתאות בארה"ב הוביל מפולת כלכלית גם לארץ. עובדה 3: הקבלנים (הגדולים והקטנים) שהתחילו פרוייקט בנייה ולא מכרו את רובו, מחוייבים להחזיר המימון לבנק ונאלצים להוריד מחירים על מנת להמשיך הפרוייקט , אם לא יורידו מחירים , ייעצר הפרוייקט - ויפשטו רגל, השלכה ישירה על דירות יד2 שמחירן יורד במקביל לחדשות. עובדה 4: עובדי היי-טק בפרט , וכלל הרוכשים הצעירים , אינם בטוחים עבודתם , דבר המקשה על בטחון בתש' החזר המשכנתא עובדה 5: בעלי דירות שקנו דירות חדשות וטרם מכרו את דירתם נאלצים , עקב התחייבות , למכור את דירתם יד2 בזול יותר. עובדה 6: המחירים ירדו ב 7%-10% בשלושת החודשים האחרונים עובדה 7: לקראת סוף יוני , תחילת יולי - לאחר דו"חות הרבעוניים החצי שנתיים ירדו המחירים בעוד 7%-10% בנוסף לירידות הנוכחיות. עובדה 8: השוק הנדל"ני שייך היום , יותר מתמיד , למי שאין בידו דירה ומעוניין לרכוש את דירתו הראשונה. אין להם דירה למכור , כך שהם לא כבולים ומאוכזבים מירידת הערך יש להם כוח של כסף פנוי יש להם ידע וסבלנות לירידת המחירים . *** המחירים ירדו בארבעת החודשים האחרונים וירדו עוד בשנה הקרובה למחירים ריאלים ואפשריים לשוק העיקרי שמחזיק בכוח הכסף לרכישה של הדירה הראשונה ********* ניר | 02.05.09 (ל"ת)
27. בחולון הכניסה לעיר היא ק-ט-ס-ט-ר-ו-פ-ל-י-ת !!!! אני אתחיל ברשותכם מהכניסה הגרועה ביותר עלי אדמות לעיר גדולה במדינת ישראל: כניסת "מחלף" הסיירים - הכניסה לעיר מתבצעת על ידי כניסה לתחנת הדלק של פז בכביש גהה ודרך כביש מ-ל-א מהמורות ובורות שאתה בספק אם הגלגל של המכונית שלך יותר גדול מהבור עצמו, הכניסה הזאת הזכירה לי את הכניסה לבומביי בטיול שערכתי בהודו אבל לפחות בהודו היו המון הודים נחמדים... הכניסה דרך "כיכר הדמעות" - כיכר הדמעות, ולא בכדי.. כיכר ששומאכר לא היה עובר אותה בלי לעשות תאונה, כיכר זוועתית בעלת 3 נתיבים והמון מכוניות שלא יודעת באיזה נתיב לבחור.. פקק איום משתרך שם בשעות היום.. אז עושים כתבה על דרכי גישה לערים אל תשכחו את חולון, פראייר מי שקונה בתים בעיר ב "ח 300".. ליאור | 01.05.09 (ל"ת)
26. השוואה לערי אירופה קצת מגוחך ולא רלבנטי להשוות את ת"א לפריז/ברצלונה וכו'.. אלגנטית והדורה היא לא תהיה לבזמן הקרוב להערכתי.... ד | 01.05.09 (ל"ת)
25. ל-9, 16 ועוד אודה ל-9 לא להודות בשם כל תושבי פ"ת על פתיחת כביש חדש שיגרום לבעיות הידועות בכל מקום: זיהום, רעש, בעיות חנייה (כבר היום אין חניה בשכונות אם המושבות) ומעבר לכל זה תנופת הבנייה של גורדי שחקים ממשיכה בקצב רצחנית ובצפיפות פושעת. הייתי שמח לעבור מפ"ת לפריפריה. איפה הרכבת התחתית מפ"ת לת"א? איפה פיתוח הנגב והגליל?? איפה תכנון ערים??? יש רק תכנון "קבלנים" לרווחים... אגב , לכותב המאמר: נשיא צרפת הציג בימים אחרונים תוכנית בת 10 שנים ובעלות 40 מיליארד $ אם אינני טועה למהפך במראה של פריז ... ומה במהפך? חיבור הפריפריה למרכז, ובעיקר פתיחת גישה אליו... יוסי | 01.05.09 (ל"ת)
24. דוברי עיריית חיפה החלו במהלך יזום להיץ שמועות על עליות מחירים בעיר, תזהרו מהספין החדש בקרוב במדורי הנדלן | 01.05.09 (ל"ת)
21. מחלף פולג - יותר מידי תנועה. כביש 13 כבר פתוח נציג העירים שכח שכביש 13 (הקרוי כעת ש"י עגנון) נפתח כבר לפני שנה אך התנועה בו מועטה ביותר. כל התנועה המגיעה מאזורים, נת-600 נווה עוז זורמת ברחוב בן גוריון אל מחלף פולג. כל התנועה ממרכז העיר זורמת דרך שכונת נורדאו אל מחלף פולג. הצומת והמחלף אינם יכולים להכיל כזו כמות של תנועה ולכן הפקקים. אם העיריה היתה טורחת להפנות תנועה לכביש 13 המצב במחלף פולג היה מוטב לכולם: גם למי שנוסע כבר על כביש החוף וגם מי שירד אליו מנתניה. עיר ימים | 30.04.09 (ל"ת)
20. כביש גישה/כניסה לעיר אכן כביש הגישה/כניסה לעיר/שכונה חשוב ומהווה אחד המרכיבים הראשוניים המשפיעים על תפישת היער והדירה / בית . ישובי השרון - כגון קדימה , תל מונד אבן יהודה שלא לדבר על רעננה והוד השרון ועוד אשר זוכים למיצוב גבוה - יכולים לשפר אף יותר את מיצובים במידה וישפרו את חזות הכניסה לעיר/שכונה. רון | 30.04.09 (ל"ת)
19. "רק" כבישים? "רק" תחבורה ציבורית? צריך גם וגם!! לכל המגיבים שמתעצבנים מההשקעה בכבישים: תחבורה ציבורית היא עניין חשוב מאוד וחיוני, אבל אי אפשר להזניח את הכבישים. לכל מערכת תחבורה מקום משלה, והנכון הוא לשפר הכל במקביל, כדי שיהיה פה נעים ובטוח יותר לחיות. בני | 30.04.09 (ל"ת)
18. מדינת תל אביב, מערכות העיתונים יושבות ומסקרות רק אותה בבול השרון בצפון ואשדוד בדרום כאילו אנחנו בצפון ובדרום אויר | 30.04.09 (ל"ת)
17. ומה עם חולון? העעיר מחוברת לכמה צירי תנועה עיקריים,כולל נתיבי איילון. אשמח לקרוא על השפעתם על אזורי מגורים בעיר. דוד | 30.04.09 (ל"ת)
16. ל-9 בעוד כשנתיים מתוכנן להסתיים הקטע כביש בין סגולה לעתידים (לידעיתך הקטע בין פרדס כץ לקניון איילון כבר סלול....) אני חייב לציין לטובה את עבודות הפיתוח שנעשות בפ"ת כביש מכבית, גישה לכביש 6, מי ששם לב ציר ז'בוטניסקי הרבה פחות עמוס מהעבר וכמו כן גם כביש 40 במיוחד בקטע שבין פ"ת לצומת הטייסים שהיה בלתי נסבל..... עדיין בזמן שאני מגיע לתל אביב ומוצא שם חנייה אני יכול להגיע למרכז ירושלים.... בני | 30.04.09 (ל"ת)
14. רירות לזוגות צעירים בעתלית הגיע הזמן לבנית דירות לזוגות צעירים בעתלית חבל שהצעירים לא נשארים נשארת רק אוכלוסיה בוגרת יאלה קבלנים להרים את הכפפה מיקי | 30.04.09 (ל"ת)
13. ריאות ירוקות זה פסה- הקבלנים רואים ירוק שועטים עליו אין כמו בית שמש מכל כיוון דקה אתה כבר בריאות הכי יפות בארץ efi | 30.04.09 (ל"ת)
12. ת אביב לא כולם גרים בתל אביב למה כל הכתבות אל אזור המרכז תל אביב זה המקום הכי מזוהם בעולם אז תיתנו כצת דגש על אזור הצפון בבקשה תודה. יום טוב לכולם amit | 30.04.09 (ל"ת)
10. מה עם הצפון? מה עם כביש 6? מה עם התשתיות בצפון? אנחנו גרים בחו"ל - ככה מתיחסים אלינו בכל מקום כולל האינטרנט. מה עם התשתיות לצפון? כיצד ערך הבית יעלה בצפון? למה לא מגיע לנו דיוטי פריי כשאנחנו נוסעים לת"א רבתי? צפון | 30.04.09 (ל"ת)
9. לשמאי המקרקעין אבי כהן מתי יפתח כבר הכביש המחבר בין דרך אם המושבות לקרית עתידים וקניון איילון? רבים מתושבי העיר עובדים ברמת החייל ועושים כל בוקר דרך ארוכה ופקוקה דרך כביש 5 במקום לחתוך ישירות ולנסוע 5 דקות. פתיחת כביש זה גם תשפר משמעותית את איכות החיים של תושבי העיר וגם תהפוך את העיר ליותר מבוקשת עבור תושבים חדשים. אנא ממך עשה כל שביכולתך לזרז את פתיחת הכביש. מודה לך בשם כל תושבי פ"ת. עמית | 30.04.09 (ל"ת)
8. בשכונת נווה עוז החדשה יש יציאה לכביש מכבית\כביש גהה\השכונה קרובה מאוד גם לכביש 6 ,והמחירים בשמיים!!!בואו לגור בשכונה חדשה צעירה ודינמית כמובן שהמחירים בהתאם,,,,דירת 4 חדרים ב2,000,000 ש"ח!!!חג עצמאות שמח. אשר | 30.04.09 (ל"ת)
7. תושב אזור על אזור שמעתם ישוב במרכז הארץ נגיש וקרוב לכל מקום במרכז למהר ולקנות שם בית עסק כלכלי הכי טוב שיכול להיות | 30.04.09 (ל"ת)
5. נתניה זה לא רק עיר ימים - עד מתי? לא מפתיע שנציג עירית נתניה מתמקד רק בעיר ימים. נוח לו לא להזכיר את הבלאגן שהעיריה יצרה בשכונת קריית השרון - הפנינה של נתניה לדבריהם. בונים בטירוף אבל העיריה לא דואגת לכבישי גישה הולמים. השכונה קיימת עשר שנים(!!!) שבהן אנחנו נוסעים בחולות, פורצים דרכים באופן עצמאי ומצטופפים שעות בכביש יציאה אחד בלבד לכיוון דרום. והעיריה לא עושה כלום חוץ מהבטחות וסיסמאות. ליבנת | 30.04.09 (ל"ת)
3. מטומטמים! תשקיעו בתחבורה ציבורית, רכבת תחתית, במקום לסלול עוד כבישים! נגמר המקום!!! מי שיוצא מהעיר בקלות היום, ייתקע בפקקים עוד כמה שנים, על אותו הכביש בדיוק. רק תחבורה ציבורית נאותה תתן מענה ארוך טווח - גם בהקשר של ערכי הנדל"ן. יואב | 30.04.09 (ל"ת)
2. כפר גבירול סמוך לרחובות ההולנדית נמצאת השכונה הותיקה כפר גבירול. עם פתיחת כביש הכניסה המערבי החדש מכיוון בית עובד, המחירים בשכונה זינקו ב 20-30 אחוז ועדיין עולים. השינוי פשוט מדהים. הכביש קיצר את הנסיעה לתל אביב ל17 דקות. חולון 13 דקות מודיעים 15 דקות... לא יאמן איך פתאום התחברנו למרכז. אבי | 30.04.09 (ל"ת)
1. לא כולם עובדים בתל אביב הקרבה לתל אביב אינה כל כך חשובה לפעמים. אני גר בתל מונד ועובד ברעננה. לא מעניין אותי בכלל להגיע לתל אביב (אולי רק לבילויים בסופשבוע שאז אין בעיות תנועה בלאו הכי). | 30.04.09 (ל"ת)
ערך הדירה תלוי גם בכביש שמוביל אליה
34 תגובות לכתיבת תגובה