אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

גיל אונגר: להגדיל מכירות הקוסמטיקה ברשתות המזון

2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
באמת?????!!!!!!!
איזה גילוי מדהים!!!!! לא צריך שום ליין מיוחד ושום נעליים. הסיבה שלא קונים זה בגלל שמתוגים עממיים כמו רבלון ומייבלין - שהם מותגי קוסמטיקה לסופרים - בארץ עולים כמעט כמו מותגי יוקרה. יעני בסביבות 90-100 ש"ח למוצר. מי צריך את זה? תוסיפי עוד 20 ש"ח, קבלי דיור. בכל דראגסטור שכונתי דפוק בניו-יורק מוצרי רבלון עולים בין $1.5-4$ מקסימום. מחירי רבלון ובוטס בלונדון היקרה גם כן זולים, יחסית לישראל. המיסוי על קוסמטיקה בארץ ירד כבר לפני כ-10 שנים. אין שום הצדקה למחירים מטורפים כאלה, חוץ מחמדנותם של המפיצים והרשתות. ברגע שיהיה בידול אמיתי בין מותגים עממיים ליוקרתיים, נזרוק את המסקרה של מייבלין לעגלה בסופר באופן לוטומטי. ואפרופו, למדו מחצי-חינם: יש להם מלא מוצרי קוסמטיקה ונלווים (מקלות ריח וכאלה) במחירים שפויים וראו איך אנשים קונים.
צרחניה כבדה | 04.05.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת