אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הכנסתם את הרכב למוסך פיראטי? גשו לטסט

25 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

24.
מנופול בניצוחו של אירגון המוסכים ,,, כנסו
מה הבעייה שלוקחים לכם תעסקים ? תפסיקו להפקיע מחירים ותפסיקו להגן רק על המוסכים המורשים , אני לא סומך על האירגון זה מנופול כמו כל אירגון אחר שמנסה להשטלט על הפרנסה של מכונאי קטן , לאירגון יש קשרים עם המוסכים הגדולים מטבע הדברים לקוח קטן שמתלונן שעבדו עליו, לא מקבל יחס אוביקטיבי מהארגון יש מניפולציה שהמתונן הקטן לא יודע , שהמוסכים המורשים יפסיקו עם הבירוקרטיה וסחיטת לקוחות ויקבעו מחירים סבירים לתיקון ושרות מכוניות , שהאירגון ומסלד התחבולה יענישו מוסכים מורשים שמרמים ועובדים על לקוחות בעיניים , אני מדבר מניסיון רב ומר עם פולקספגן , יש לי הוכחות וקבלות , גם בבוררות ארגון המוסכים לא מגן על לקוחות באמינות , גם אתם עובדים על לינו בעיניים . זו מדינה חופשית וזכותי לתקן איפה שאני רוצה ועם מי שאבחר לנכון אפילו הסנדלר הפשוט , העיקר שיהי ישר ואמין ומקצועי כמובן ! אני בסך הכל מבקש לתקן תאוטו ולא שיאכילו אותי בעוגות ובורקסים ואח"כ יואכלו לי תכיס. תתקשר ותשמע עוד...
מני עוז | 13.05.09
18.
לקחו לאנשים את הפרנסה אז קמו מוסכים פיראטיים
פעם אוטו היה עושה טיפול גדול כל 10 אלף קילומטר וקטן כל 5. אח"כ ביטלו טיפולים קטנים ואח"כ ביטלו טיםולים גדולים. הים כל אוטו עןשה טיפול כל 20 אלף קילומטר בערך. מה יצא? מוסכי יבואן הפסידו כסף כי אין טיפול קטן, אז כל טיפול נהייה יקר אשכרא משכנתא. מה נהייה? לאנשים אין כסף לשלם ליבואן אז הם הולכים למוסך פיראטי. מסקנה: אם יבואנים היו מורידים מחירי טיפולים וחלקים לא היו מוסכים פיראטים. נקודה !!!
נעמני | 13.05.09
17.
די נמאס יו"ר איגוד המוסכים חושב שהוא כל יכול וחולב את הנהגים על ימין ועל שמאל
מה יהיה הסוף עם החוקים הלא צודקים ולא רצויים כל הזמן איגוד המוסכים מחפש את האזרח הקטן מחפש את האזרח שגם כך החיים לא קלים לו הכל יקר פעם אחד יו"ר איגוד המוסכים נלחם במוסכים אשר מתפרנסים מחברות הליסינג, פעם שנייה נלחם יו"ר איגוד המוסכים במנהל המקצועי שעובד במוסך ללא רישיון ולא משנה מה הסיבה די בכך שמוסך לא הרכיב ברז לכיבוי אש וכבר אין למוסך רישיון לפעול בהתאם לחוק. טוב יעשה יו"ר איגוד המוסכים אם ישכנע את האוצר ומשרד התחבורה להוזיל את שעת העבודה במוסך למחיר הוגן ובעל הרכב ישלם אך ורק על העבודה נטו ולא מה כתוב בספר עם להחליף צירייה לוקח למוסך חצי שעה ישלם בעל הרכב על חצי שעה ומחיר הוגן כיום המחירים מרחיקי שחקים ואין כל הגיון לשלם על החלפת שמן ברכב 750 שקל כאשר השמן נרכש בחביות במחיר של 4 שקל לליטר שמן מקורי מעניין מה הביזיון הבא של יו"ר איגוד המוסכים אולי כל רכב שיגש לטס יצטרך לעבור דרך מוסך מורשה לפרוק הבלמים, ציריות ,הגה, וצמיגים ,לבדיקה לפני טסט ישלמו כ 1000 שקל על בדיקה ורק אז יגשו לטסט וכל זאת רק בגלל שלמוסכים אין עבודה... לדעתי האישית ואני לא חבר באף גוף אשר מיצג את המוסכים די לחלוב את העלי הרכב גם לציבור נמאססססססססססססס יש לחשוב גם על זה שיום אחד כל בעל רכב ותקן את הרכב שלו ליד הבית עם כלים וחלקים שנגשים לכל דורש הכותב חבר של נעים שהיה חבר הנהלה וחבר מועצה ויו"ר ענף הצמיגים באיגוד המוסכים בישראל
אבימלך | 13.05.09
16.
1 צודק במאה אחוז 8 מדבר מחוסר ניסיון
מי שחי בארהב יודע מה זה סדר לעומת הביזיון שהולך במדינה הזאת.מספיק הפקקים לאורך כל שעות היממה כדי להוכיח כמה הניהול כושל כאן. 8 תחזור להגיב כשתהיה בן 35 לפחות (עוד 30 שנה) ותן כבוד למי שחי במדינה זרה 20 שנה לפחות יש לו זויות אחרות לחיים. ואם כבר לדבר אז בואו נזכור איזו מדינה מלווה כסף ממי לאורך שנים כה רבות ונבין שיש לנו המון חומר למידה להשלים מארהב
שימשונה | 12.05.09
14.
רוב המכונאים בכול המוסכים אין להם רשיון לימודי מכונאות רק לבעל המוסך יש תעודת הסמכה
מכונאים לא זקוקים לשום תעודה או לימודי הסמכה מיקצועיים. התעודה נדרשת מבעל המוסך עצמו או שיעסיק בעל תעודת הסמכה מיקצועית מאושרת ע'י משרד התחבורה. ולכן כותב הכתבה לא ירד לעומקו של העיניין
גבע דרום | 12.05.09
13.
ביזיון
זה פשוט בושה וחרפה למדינה, מה אכפת להם איפה אני מתקן את הרכב? כל עוד הוא תקין, אני אחראי מספיק בשביל לדעת איפה לשים את הרכב בתיקון. הרי כל המוסכים המורשים האלה גונבים את הכסף שלנו ברמות מטורפות, אולי אם יהיה פיקוח על מחירים זה יהיה טוב. סתם כדי לסבר לכם את האוזניים על תיקון של נזילת שמן במחזיר ברכב שלי מוסך רצה 2500 ש"ח!!! רק בשביל זה.. תיקנתי את האוטו אצל חבר משפחה שעבד פעם במוסך תיקן לי את התקלה באופן מושלם + תיקון 10000 ולקח לי בסך הכל 1100 ש"ח!!! אז שמישהו יתעורר במדינה הזאת ויפסיקו לחפש איך לדפוק את האזרח הקטן נשבר מזה. אחר כך לא מבינים למה הירידה מהארץ רק עולה עם השנים!!..
אבי | 12.05.09
7.
אולי יורידו את מחירי הטיפולים
מחירי הטיפולים נמצאים אי שם במחירים לא ריאלים נוסף לכך ההיצמדות לשעתון יצרן שלרוב על דבר פעוט לוקחים לך הון. בשביל להחליף ציריה שלוקח מקסימום שעה אתה משלם 3 שעות. חצי שעה פירוק גלגל+45 דקות פירוק בלמים+45 דקות פירוק ציריה= 3 שעות כאשר בפועל המוסכניק עבד שעה. תכפילו ב 300 ש"ח לשעת עבודה וקיבלתם 900 ש"ח עבור שעה אחת בלבד. לא גניבה? ואז מתפלאים מדוע מעדיפים את המוסכים הקטנים.
לקוח | 12.05.09
1.
חליבת האזרחים
"גנבת המכוניות" זו סתם אמתלה של קרטל ומאפיית הרכב יענו (משרד התחבורה). ככה הם שולטים ומכתיבים לנו האזרחים את חוקי המחירים באמתלות שוא. צא ולמד איך בארה"ב הגדולה חוקי תיקון כלי הרכב הרבה יותר פשוטים ולא חולבים את האזרח . יש אנשים שמתקנים את המכוניות שלהם בבית וזה לא נגד החוק. אם למדינה מותר לגנוב מה יגידו אזובי הקיר............. (חייתי בארה"ב 20 שנה). חבל ארץ שגוזלת את יושביה....
גוזלן | 12.05.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת