6. אין קשר בין עזה ליו"ש כמו שאין עם פלסטיני. זאת המצאה לצרכי מיקוח מדיני בין 1948-1967, הקשר בין יו"ש לעזה לא היה רלוונטי יותר מהקשר בין מצרים לירדן או סוריה. ערביי פלסטינה עצמם לא רצו את הלאומיות המוגבלת שנכפתה עליהם בצורה שרירותית, וראו עצמם מזדהים עם משהו יותר גדול. אילו אכן היה עם פלסטיני, לא היה מכיר בירדן כמייצגת עם נפרד. אבל כל העת הם אומרים שירדן, היושבת בחלק מפלסטינה, איננה ארצם, גם אם הם מהווים רוב בממלכה. תמוה איך היהודים נופלים בפח האקרובטיקה המדינית הזאת שכולה שקר. ריאליסט | 18.05.09 (ל"ת)
5. מר רובינשטיין, לא התיחסת לעלות אחזקת הכביש, הוצאות בטחון נוספות וכדומה אלא רק לעלות ההקמה תמי | 18.05.09 (ל"ת)
2. הצעה מענינת בהצעה יש משום תרומה כלכלית חשובה מאד לישראל בהקמת התשתית. יש בכל זאת שאלה האם זה לא יסייע לחמאס להשתלט גם על הגדה. ילמדנו נא מר רובינשטיין. כספי | 18.05.09 (ל"ת)
1. אם יש שלום, שיעברו בתוך ישראל כמו אמריקאי שנוסע לאלסקה דרך קנדה... ואם אין שלום, מה האינטרס לחבר בין עזה לחברון ללא פיקוח בטחוני? כדי שיוכלו להעביר את הנשק מהמנהרות לחברון? למה צריך את זה? | 18.05.09 (ל"ת)
הכלכלה הפלסטינית: זמן מעבר
7 תגובות לכתיבת תגובה