8. שווי שימוש מישהו יכול להסביר לי למה מחשבים שווי שימוש ע"פ מחיר תאורטי שרק פריירים בודדים שילמו? חברות הליסינג שילמו על הרכבים כ 90000 ש"ח והמחיר הוא של קב' 1. D | 23.05.09 (ל"ת)
7. לא לרכוש רכבים שהיו בליסינג,,,,בטיחות נמוכה,,,,תחזוקה גרועה מאוד,,,,חפשו רכב מיד פרטית צחי הצוחק | 21.05.09 (ל"ת)
6. ל 3 מהיכן הפלצת את הגיחוך. כנראה אף לא פעם אחת היה לך רכב כזה נכון אי אפשר להשוות לנוחיות של הצרפתיות אבל התחזוקה שלהן פחות מחצי. מניסיון אישי עשיתי ברכבים אלה כ 250000 בכל אחת מהמכוניות שהיו לי ופרט לטיפולים שותפים ודלק (כמובן גם צמיגים ומצברים) הקלקולים היו כמעט אפס (בכל זאת באחת מהשלוש הלך האלטרנטור ובשניה היה צריך לנקות את הראדיטור. לעומת זאת בפיזו 305 בלך מנוע לאחר כ 120000 ק"מ. לחברים שלי בעבודה הלכו גירים ברנו קליאו ובמגן לאחר כ 75000 ק"מ. ליאור | 21.05.09 (ל"ת)
4. שקוף : כל הליסינג נוסעים במכוניות זבל. כולל הקורולה המקפצת.העיקר שרובם אקדמיים. אני שמח שאני לא שייך לליסינג. חה חה חה. | 20.05.09 (ל"ת)
2. ל-1: כתוב בברור :"מכוניות מקבוצת שווי השימוש השנייה", דהיינו לאנסר 1.6 הEVO לא שם. אבשלום חום | 20.05.09 (ל"ת)
1. אז רגע - מתוך 200 המיצובישי המשפחתיות שנמכרו בשנה שלמה, 194 הלכו לליסינג? ועוד שש בטח היו EVO. | 20.05.09 (ל"ת)
רשות המסים: מיצובישי ופורד העדיפו ליסינג ב-2008
8 תגובות לכתיבת תגובה