אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מלחמת העופות יוצאת מנשר: שופרסל ומגה בעיר במבצע בזק - קילו ב-9.90 שקלים

19 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
כשתתנו לעופות לחיות,אתם תחלו פחות.
תניחו לעופות...אופן גידולם הוא בזיון לאנושות.ידעתם שתרנגולת מטילה 12 ביצים בשנה באופן טבעי ??? אתם יודעים כמה ביצים היא מטילה תוך אילוץ וכפייה של המגדלים??? 12 ביום!!!! אתם יודעים,שכולאים אותם בכלובים צפופים עד שכפות הרגלים שלהם נקרעות?אתם יודעים שבזמן בקיעת הגוזלים עושים מיונים?? 'כל זכר היאורה תשליכוהו'..כן,כל זכר נזרק לשקית אשפה בעודו חי,עד שנערמים שם עשרות אפרוחים ואז פשוט סוגרים בעודם בחיים... אתם קונים עוף,אוכלים עוף...אתם חלק ממעגל אכזרי ומנוכר....יאללה שתבוא כבר שפעת העופות...היא תבוא.
ג' | 20.05.09
14.
מחיר העוף ברשתות יכול להיות גם 0 ודבר לא יקרה להם. הכול מגולם
גם כך אצל כולם המחירים של הכול מעל למחירי השוק . לדוגמא אני קונה סרדינים במחיר של 50 % במקומות מסוימים בת"א ממחיר כול הרשתות ועוד 90% מוצרים אחרים.וכן ירקות פירות ממש הכול מהכול. רובם של הקונים יודעים שכול הרשתות בלי יוצא מהכלל, גבוהיים בעשרות אחוזים . אולי זה הזמן שאין לכולם, או עצלנות, או כרטיס האשראי............ הכי נוח במרכולים ..........אך יקר יקר.
יהודה | 20.05.09
12.
עד לפני חודשיים המחיר היה 4.9 לקג-מאז עד לפני שבוע 9.9 בשופרסל דיל בי-ם
רק השבוע עלה המחיר לקג עוף ל-17 ש"ח לקג בשופרסל דיל לאחר שבחודשיים האחרונים היה 9.9 ש"ח לקג למי שקונה ב-100 ש"ח (עד 6 קג) ובחודשים לפני פסח היה המחיר 3.9 ועלה ל-4.9 לקג... כך שמי שמרגיש את המבצע - זה הצפוניים ואלה ש"לפעמים" משתפים אותם... אגב , במגה בול הם לא ירדו מ-9.9 בשיא ועכשיו הגיעו ל-20 שח לקג לפני המבצע המדובר בכתבה
איזה מבצע?תמיד היה. | 20.05.09
9.
השאלה היא עוד כמה ימים הרשתות יחזרו לעשוק אותנו?
רמי לוי לוקח מחירים שפויים, אבל שאר הרשתות מנסות להשתמש ברמי לוי כעלה תאנה, הרי אם הם מוכרים עוף ב 17 שקל לקילו וברמי לוי בכול השנה 9.90 זה אומר שאפשר למכור עוף ב 10 שקל לקילו ובכול זאת להרוויח, הבעיה עם הרשתות היא שהן מרגישות שבגלל שהלקוח חוזר אליהן אפשר לעשוק אותו, אבל מה לעשות? עד שהן לא יבינו שאפשר להרויח גם מ 15% ריווחיות ולא 30% רמי לוי עושה חשבון אחר, שאם כולם ישלמו קצת, הוא גם ירוויח טוב וגם לא יעשוק את הלקוחות. לדעתי המושג "מלחמת העופות" רק מראה שהרשתות נלחצות מרמי לוי כי ברגע שנכנסים אליו לחנות מבינים כמה שילמנו יותר בשאר הרשתות. בהחלט אין מה להתרגש מהמלחמה הזו, כי הרשתות לא מסוגלות להסתפק בריווחיות נמוכה ותוך ימים או מקסימום שבועות הן יחזרו לעשוק את לקוחותיהן כאילו לא היה רמי לוי. אז שלא יעבדו עליכם, תקנו רק אצל מי שזול תמיד, לא רק כשיש מלחמה.
דב | 20.05.09
6.
רמי לוי ,הוא רובין הוד צרכני ,יציר הצרכנים הנדכאים בישראל.
לאחר עשור ,של השתלטות עוינת של 2 ישראוליגרכים בעלי הרשתות הגדולות, על ענף המזון והמכלת בישראל, (וכמובן על הרבה תחומים נוספים שלא נדון עליהם כעת) קצה נפשם של מעוטי היכולת ולקוחות שוק המחיר, מהריכוזיות מונעת התחרות, של אותם ישראוליגרכים וכמחאה צרכנית לגיטימית, הם חיפשו ומצאו ,את הרובין הוד הצרכני בדמותו העממית והאותנתית של רמי לוי היקר. שהפך בעל כורחו ,למוביל חברתי כלכלי, היוצר בתחכום רב, פעולות מחאה צרכניות, נגד רשתות השיווק הגדולות, הנפגעות העיקריות מהצמיחה של רשת רמי לוי שיווק השקמה, כך שפעולותיהם היום ,של מנהלי הרשתות למנוע או לעצור את התהליך המבורך, הוא בגדר של לנעול את האורוות ,לאחר שהסוסים הספיקו לברוח. הגב לתגובה זו
צרכן צרחן | 20.05.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת